Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Ne kaks äijää on hyvät siinä facebookissa leviävässä videossa ku kuski sanoo et on koitettu jakaa tasaisesti kaikille lunta.
Mieki kävin äsken pyöräkoneella kotona putsaamassa pihan sohjosta ja pari lumikasaa siirtelin muualle.
Mieki kävin äsken pyöräkoneella kotona putsaamassa pihan sohjosta ja pari lumikasaa siirtelin muualle.
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No ne teidän tiet on kyllä vähän mielenkiintoisia. Raiteet niin syvät, että ei tarttisi edes ratista pitää kiinni kun menee niitä pitkin. Siinä Hankkijan kohdalla mulle meinas käydä hassusti täs viikko takaperin, kun meinas pompata auto urista vastaantulevan keulaan.Advance173 kirjoitti:Huvittavaa lukea oman paikkakuntani Facebook -ryhmää, kun joka päivä sielä on joku valittamassa kuinka ei oo teitä taas muka aurattu. Sittekku tiet on aurattu, niin valitetaan vuorostaan siitä kun on auran mukana tullut lunta oman kodin liittymään niin että pitää mennä lumilapion kans itte lykkäämään lumet sivuun kun ei auraajat muka osaa aurata.
Ei tiet tääläkään häävissä kunnossa ole, kun vielä oppitekooset auraa niitä raktorilla. Onneksi kuorma-auto käy välillä raapimassa tasaasemmaksi.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ja sitten kun on muuten hyvin aurattu niin valitetaan ettei oo hiekotettu...Advance173 kirjoitti:Huvittavaa lukea oman paikkakuntani Facebook -ryhmää, kun joka päivä sielä on joku valittamassa kuinka ei oo teitä taas muka aurattu. Sittekku tiet on aurattu, niin valitetaan vuorostaan siitä kun on auran mukana tullut lunta oman kodin liittymään niin että pitää mennä lumilapion kans itte lykkäämään lumet sivuun kun ei auraajat muka osaa aurata.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
- Haasa90
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Eikös se nyt mahda olla joka kylän ja kaupungin face ryhmissä talvinen kesto aihe, samoin ku keväällä koiran paskat (piru neki valitukset muuten alkaa taas kohta) ja muut suosikki aiheet Ikinä ei mikään oo missään hyvinAdvance173 kirjoitti:Huvittavaa lukea oman paikkakuntani Facebook -ryhmää, kun joka päivä sielä on joku valittamassa kuinka ei oo teitä taas muka aurattu. Sittekku tiet on aurattu, niin valitetaan vuorostaan siitä kun on auran mukana tullut lunta oman kodin liittymään niin että pitää mennä lumilapion kans itte lykkäämään lumet sivuun kun ei auraajat muka osaa aurata.
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Tämä itteäki on v*tuttanu eniten täs teidän kunnos, varsinki ku mopolla pitää mennä siä uris. Mutta nyt hetiku on ollu vähä plussakeliä niin on polanteetki sulanu aika lailla kokonaan. Sielä hankkijan alueella oli kyllä ainaki viime maanantaina tiet mielenkiintoses kunnos, saa nähä missä kunnos ne on huomenna ku pitää siä suunnalla käydä.urakkamies kirjoitti:No ne teidän tiet on kyllä vähän mielenkiintoisia. Raiteet niin syvät, että ei tarttisi edes ratista pitää kiinni kun menee niitä pitkin. Siinä Hankkijan kohdalla mulle meinas käydä hassusti täs viikko takaperin, kun meinas pompata auto urista vastaantulevan keulaan.Advance173 kirjoitti:Huvittavaa lukea oman paikkakuntani Facebook -ryhmää, kun joka päivä sielä on joku valittamassa kuinka ei oo teitä taas muka aurattu. Sittekku tiet on aurattu, niin valitetaan vuorostaan siitä kun on auran mukana tullut lunta oman kodin liittymään niin että pitää mennä lumilapion kans itte lykkäämään lumet sivuun kun ei auraajat muka osaa aurata.
Haasa90: Voi olla näinki, mutta tänätalvena nää aurauspuheet on räjähtäny käsiin. Saa nähdä miten käy keväämmällä koiranp*skojen kans.
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Ääää apupävystäjä 2 tulevana yönä. Ei paljo lomat soittele ”tj5”...
#MakeLS-FINGreatAgain!
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Apupässi 2 o kyllä päivystäjän hommista kaikkein paskin. Itse tykkäsin olla pääpässinä. Muut ei tykännytAdmin kirjoitti:Ääää apupävystäjä 2 tulevana yönä. Ei paljo lomat soittele ”tj5”...
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Sä voit olla pioneeri vaikka oot kuski Pioneeri on aselaji ja kuljettaja koulutushaara. Mäki oon pioneerien kuski.V A valmet kirjoitti:Kuskit määrää. PisteHaxa kirjoitti:Pioneeri on ainoa oikea aselajiFarmari99 kirjoitti:Vala vannottu, nyt ollaanki pioneereja.
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- urakkamies
- Moderaattori
No ei muuten ole. Neljäs apupäivystäjä on kaikkien vastenmielisin. Sitä en tiedä monessako paikassa on käytössä, mutta Keuruulla aukissa oli.Valtra655 kirjoitti:Apupässi 2 o kyllä päivystäjän hommista kaikkein paskin. Itse tykkäsin olla pääpässinä. Muut ei tykännytAdmin kirjoitti:Ääää apupävystäjä 2 tulevana yönä. Ei paljo lomat soittele ”tj5”...
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
En tiijä täällä suunnalla ku firman/minun auruussa olevista teistä, mutta kehua on tullu että paras polannetilanne vuosiin ja kaveri kävi aamuyöstä asiakkaan pyynnöstä vähä kiskasemassa yhtä tietä ni totes et ei ois välttämättä tarvinnu tehä mitää. Kai sitä voi aatella et jossai on onnistuttu.urakkamies kirjoitti:No ne teidän tiet on kyllä vähän mielenkiintoisia. Raiteet niin syvät, että ei tarttisi edes ratista pitää kiinni kun menee niitä pitkin. Siinä Hankkijan kohdalla mulle meinas käydä hassusti täs viikko takaperin, kun meinas pompata auto urista vastaantulevan keulaan.Advance173 kirjoitti:Huvittavaa lukea oman paikkakuntani Facebook -ryhmää, kun joka päivä sielä on joku valittamassa kuinka ei oo teitä taas muka aurattu. Sittekku tiet on aurattu, niin valitetaan vuorostaan siitä kun on auran mukana tullut lunta oman kodin liittymään niin että pitää mennä lumilapion kans itte lykkäämään lumet sivuun kun ei auraajat muka osaa aurata.
Ei tiet tääläkään häävissä kunnossa ole, kun vielä oppitekooset auraa niitä raktorilla. Onneksi kuorma-auto käy välillä raapimassa tasaasemmaksi.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
- Haasa90
Täs kerenny jo tottuun et ei töis ehdi ikinä muuta tekeen ku oleen poltto koneel ja tänäänki kyl olis täys päivä siin tullu mut eipä oo tullu levyä viä minkä piti jo viime viiko tulla. Ny si saa välis taas putsailla poltto leikkeitä mitä viime viikol ei ehtiny putsata ku oli olevinaan kiirusta Josko sitä levyä tulis vaik huomen ni ei tarvis taas koko päivää rälläköidä.
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Olipa taas helppo koulupäivä, koko päivä fixattiin Mikunin 12mm kaasaria ja laitettiin viä paikoilleenki. Onneksi on mukava opettaja tuola koneistuspuolella nii antaa tehäkki jotain mikä nyt menee ehkä vähän ohi siitä mitä oikeasti pitäis tehä.
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
Meilläki on kyllä mukavat opettajat. Perjantaina otettii kaverin kanssa 705 ja 600 Valmetti ja lähettiin puskemaan koulun mehtäteitä auki puol päivää mitä oli koulua. On kyllä iha kauhee kapistus se 600. Muut touhus jumppakentällä ja mätti puita. Sitten kun auraamassaki on aamulla ja jos ei oo yto aineita ni soittaa vaa opelle et: joo oon auraamassa. Tuun heti ku kerkeen. Opettaja laittaa luvallisen poissa olon ja toissa viikollaki ne melkee ajo porukkaa kotii ku oli vajausta koneista ja opettajista sillä hetkellä.Advance173 kirjoitti:Olipa taas helppo koulupäivä, koko päivä fixattiin Mikunin 12mm kaasaria ja laitettiin viä paikoilleenki. Onneksi on mukava opettaja tuola koneistuspuolella nii antaa tehäkki jotain mikä nyt menee ehkä vähän ohi siitä mitä oikeasti pitäis tehä.
Amatööri modaaja
Lataa tästä... |
-
Itsehän sain tänään musiikin tunnilta "häiritsee työrauhaa" merkinnän kun juttelin kaverin kanssa +että puhelin lähti koko päiväks kun kyselin myöhässä olevan luokkalaisen perään
Taitaa tosiaan vähän rennompaa porukkaa olla siellä amiskan puolella nää opettajat
Ja ne ulkovälitunnit, tunkisivat vaikka hengen uhalla pihalle vaikka kentällä olis ydinsota käynnissä. Ei mua niin kiinnosta ollakko sisällä vai pihalla mutta ihan vaan omaksi huviksi pitää jäähä hinkkaamaan kymmeneksi minuutiksi niitä kengännauhoja siihe käytävälle
(Ulkovälkkiähän meillä on kahesti päivässä)
Toki niitten työtähän se on mutta onko se oikeesti sitten niin vakavaa.
Kaikkea sitä tekee että saa vähän mielenkiintoa päivään tai että vähintään hereillä pysyis.
Välillä sitä miettii että minkä takia joku haluais olla vapaaehtosesti peruskoulun opettaja, olkoon sit kui pitkät kesälomat hyvvääsä.
Taitaa tosiaan vähän rennompaa porukkaa olla siellä amiskan puolella nää opettajat
Ja ne ulkovälitunnit, tunkisivat vaikka hengen uhalla pihalle vaikka kentällä olis ydinsota käynnissä. Ei mua niin kiinnosta ollakko sisällä vai pihalla mutta ihan vaan omaksi huviksi pitää jäähä hinkkaamaan kymmeneksi minuutiksi niitä kengännauhoja siihe käytävälle
(Ulkovälkkiähän meillä on kahesti päivässä)
Toki niitten työtähän se on mutta onko se oikeesti sitten niin vakavaa.
Kaikkea sitä tekee että saa vähän mielenkiintoa päivään tai että vähintään hereillä pysyis.
Välillä sitä miettii että minkä takia joku haluais olla vapaaehtosesti peruskoulun opettaja, olkoon sit kui pitkät kesälomat hyvvääsä.
-
R.I.P. Olli Lindholm...
Hyvin alkanu 2019
Hyvin alkanu 2019
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Jep. Respectit pois menneelle laulajalle. Häntä jään kaipaamaan nyt menneistä julkkiksista eniten, koska Lindholm oli osa meikän lapsuutta. Paljon on tullu pentuna yötä kuunneltua.MaPa kirjoitti:R.I.P. Olli Lindholm...
Hyvin alkanu 2019
Terveisiä pilven reunalle .
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Eipä olisi Ollinkaan tarvinnut vielä lähteä. R.I.P. vaan taas.MaPa kirjoitti:R.I.P. Olli Lindholm...
Hyvin alkanu 2019
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Kyllä on paljon hienoja ihmisiä poistunut tässä keskuudestamme.Mönkijämies kirjoitti:Eipä olisi Ollinkaan tarvinnut vielä lähteä. R.I.P. vaan taas.MaPa kirjoitti:R.I.P. Olli Lindholm...
Hyvin alkanu 2019
#MakeLS-FINGreatAgain!
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Hyvää ystävänpäivää koko foorumin väelle .
-
- Viesti:
Abit otti ja lähti. Joka paikka täynnä huulipunaa. Huomenna vanhojen tansseis mukavasti lärvi helottaa punasena
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Lähettiläs
Olipaha viikko, tiistaina 10km hiihtomarssi, eilen tetsaamista ja sotilaan perustutkinnon rasteja ja ammuntoja, tänään puoli päivää istuttiin nuotioitten ääressä poteroissa ja toinen puoli taas ammuttiin. Kyllä maistuu sulkeiset ja oppitunnit ennen lomia huomenna.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
On se mukava kun huomenna etäpäivä(eli vapaapäivä). Saa nukkua vähän univelkoja pois. Ja viikonlopuks sitte kaverin ja iskän kanssa porukalla lumituhoja korjaamaa metästä. Voi olla mukavaa hommaa ku on nuoskalunta niin puut tarttuu kiinni siihe ja hemmetin raskasta tehä muutenkin.
Amatööri modaaja
Lataa tästä... |
- Verkku
Tänään sain tiedon että oon tuleva gonakuski ja huomenna vala, täytyy sanoo että on ollu yllättävän rentoo tää pkausi, (tarkotan että ei oo ollu niin raskasta mitä luulin)