Massey-ferguson 165 v.2
Lähetetty: 03.04.2011 15:00
Tässä nyt 2 versio massikasta.
Historiikki:[spoiler]MF 165 oli pitkään suomalaisten suosikki. Malli esiteltiin Suomessa keväällä 1965. Moottori oli sama 3,3-litrainen kuin viimeisissä 65-malleissa. Ulkomuodoltaan uusi mallisto oli selvästi viimeistellympi. Käyttöominaisuuksissa olennaisimmat muutokset oli hydraulijärjestelmässä.
Vuonna 1968 esitellyssä MK 2 -mallistossa 165:n moottori oli uusi 3,5-litrainen ja kytkimen molempien levyjen halkaisija kasvoi tuumalla. Vääntömomentin nousu oli 12 %. Vanha moottori tuli käyttöön ranskalaisissa 155- ja 158-malleissa (54/56 hv), joita ei tuotu Suomeen (näistä 158 oli pitkäakselivälinen). MK 2 -malliston ulosnäkyvä muutos oli uudet takalokasuojat. Vuonna 1969 vakiovaihteistoksi tuli 8+2. Vuoden 1972 S-mallissa hydrauliikan tuottoa lisättiin ja jarrut vaihtuivat öljykylpyisiin.
Pitkäakselivälisessä 168:ssa ja vuodesta 1973 lähtien 165 S -malleissa oli Suomessa kuvan Palmu-ohjaamo. Vuonna 1975 ohjaamoa parannettiin mm. melutason alentamiseksi ja vakiovarustukseen lisättiin lämmityslaite. 168:sta oli myös nelivetomalli. 168 oli aina varustettu Multi Power -pikavaihteella ja siinä oli nelikulmainen takasilta ja tehokkaampi nostolaite.[/spoiler]
Pura se tiedosto.sen sisällä onMassey-Ferguson 165ja sen sisällä MF165 tiedosto ja esite
Laita MF165 tiedosto mods kansioon
kreditit:
Model: Farmmies
Ingame: wiuwe
Script: Henly20 and PeterJ
Modia saa muokata kun kysyy luvan!
Historiikki:[spoiler]MF 165 oli pitkään suomalaisten suosikki. Malli esiteltiin Suomessa keväällä 1965. Moottori oli sama 3,3-litrainen kuin viimeisissä 65-malleissa. Ulkomuodoltaan uusi mallisto oli selvästi viimeistellympi. Käyttöominaisuuksissa olennaisimmat muutokset oli hydraulijärjestelmässä.
Vuonna 1968 esitellyssä MK 2 -mallistossa 165:n moottori oli uusi 3,5-litrainen ja kytkimen molempien levyjen halkaisija kasvoi tuumalla. Vääntömomentin nousu oli 12 %. Vanha moottori tuli käyttöön ranskalaisissa 155- ja 158-malleissa (54/56 hv), joita ei tuotu Suomeen (näistä 158 oli pitkäakselivälinen). MK 2 -malliston ulosnäkyvä muutos oli uudet takalokasuojat. Vuonna 1969 vakiovaihteistoksi tuli 8+2. Vuoden 1972 S-mallissa hydrauliikan tuottoa lisättiin ja jarrut vaihtuivat öljykylpyisiin.
Pitkäakselivälisessä 168:ssa ja vuodesta 1973 lähtien 165 S -malleissa oli Suomessa kuvan Palmu-ohjaamo. Vuonna 1975 ohjaamoa parannettiin mm. melutason alentamiseksi ja vakiovarustukseen lisättiin lämmityslaite. 168:sta oli myös nelivetomalli. 168 oli aina varustettu Multi Power -pikavaihteella ja siinä oli nelikulmainen takasilta ja tehokkaampi nostolaite.[/spoiler]
Lataa tästä... |
Laita MF165 tiedosto mods kansioon
kreditit:
Model: Farmmies
Ingame: wiuwe
Script: Henly20 and PeterJ
Modia saa muokata kun kysyy luvan!