Tuo Ch4800 pöytä tulee mukana.
Crediitit:
Ännä
Ls 11 -> Ls 13: tratorimies
Lataa tästä... |
Lataa tästä... |
Mulla on varmaa, jotkut pelin asetukset vähä metässä.Peluri4 kirjoitti:Miks noi sun kuva on tommosia litistyneitä sivu suunnassa. Tai ainaki jotenki oudon näkösiä.
Sulla ei oo graffat täysillä jos graffat o lowilla nii sitte ne o sivusuunnasta litistyneet.tratorimies kirjoitti:Mulla on varmaa, jotkut pelin asetukset vähä metässä.Peluri4 kirjoitti:Miks noi sun kuva on tommosia litistyneitä sivu suunnassa. Tai ainaki jotenki oudon näkösiä.
Mulla on se vissii alkuperäsis asetuksis vielä.Valmet 1102 kirjoitti:Sulla ei oo graffat täysillä jos graffat o lowilla nii sitte ne o sivusuunnasta litistyneet.tratorimies kirjoitti:Mulla on varmaa, jotkut pelin asetukset vähä metässä.Peluri4 kirjoitti:Miks noi sun kuva on tommosia litistyneitä sivu suunnassa. Tai ainaki jotenki oudon näkösiä.
No vastaa ny tähän. Jos ei, mulla ois semmonen missä on korjattu.ValuXi kirjoitti:Onko viat korjattu mitä alkuperäses versios oli?
Ei oo korjattu, linkkiä sitte vaa tänne päin.mrteema kirjoitti:No vastaa ny tähän. Jos ei, mulla ois semmonen missä on korjattu.ValuXi kirjoitti:Onko viat korjattu mitä alkuperäses versios oli?
Lataa tästä... |
Väliä onko zip vai exe ei ei oo yhtää vaikee kun luet miten sillä asenetaanerno123 kirjoitti:ei toimi ku tulee zip versio kyl oisin sampo rosenlewin ladannu jos ois ollu exe