Farming Simulator 2017

Yleinen keskustelu Farming Simulator 17 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
pakastin
Viestit: 110
Liittynyt: 05.06.2013 14:20
Tämänhetkinen kaupunki:: ylivieska
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: SUOMI, ENGLANTI, VÄHÄN RUOTSIA
Multiplayer tunnuksesi?: VALTRA(FIN)
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: ylivieska

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja pakastin »

Simppa kirjoitti:Julkaisupäivänä pystyt pelaamaan sitä

Mutta kuten sanottua, ei tuollaisen pelin tekeminen ole niin helppoa eikä kaikkea voi parantaa, nyt he ovat selvästi keskittyneet grafiikkamoottoriin, näyttää huomattavasti paremmalta. On turha tulla sanomaan "En osta, eikun ehkä, eikun cattle & crops.." Itse ostan tämän pelin vaikka pelaaminen vähälle jäisikin, haluan tukea Giantsia.
Joo minulla on ihan sama homma, että kyllä tulee ostettua.
Käyhän katsomassa ediittejäni.
 Lataa tästä...
Avatar
Tasaaja
Viestit: 505
Liittynyt: 03.10.2015 19:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Tasaaja »

Simppa kirjoitti:Julkaisupäivänä pystyt pelaamaan sitä

Mutta kuten sanottua, ei tuollaisen pelin tekeminen ole niin helppoa eikä kaikkea voi parantaa, nyt he ovat selvästi keskittyneet grafiikkamoottoriin, näyttää huomattavasti paremmalta. On turha tulla sanomaan "En osta, eikun ehkä, eikun cattle & crops.." Itse ostan tämän pelin vaikka pelaaminen vähälle jäisikin, haluan tukea Giantsia.
Tämä itselläkin.
Kuva Kiitos N141H
Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

Samaa mieltä teidän kanssa
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tommosta tavaraa tulee "keräiliä edition" versiossa. :)

Kuva
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Paremmalta näyttäs Collectors editionin tuotteet mitä viime vuonna, saatampa jopa ostaakin.

http://www.farming-simulator.com/newsAr ... news_id=40
Kuva
Zetka
Viestit: 85
Liittynyt: 20.05.2011 18:42

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Zetka »

Meneekö collector edition steamiin? En jaksais levyjen kanssa leikkiä.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Zetka kirjoitti:Meneekö collector edition steamiin? En jaksais levyjen kanssa leikkiä.
Miten meinasit ladata Steamista esim. ton julisteen? :-D
Kuva
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Voi sen levyn mukana tulevan koodin syöttää steamiin, jolloin saat collectors editionin steamiin :iso:
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Avatar
MaastoSisu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.11.2014 12:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Helsinki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Русский, Lite Svenska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Helsinki

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja MaastoSisu »

Ei kuvien perusteella huomattavissa mitään graafisia uudistuksia (ehkä jotain minimaalista vain)... piirtoetäisyyskin on tismalleen sama. Saisivat laittaa edes dept of fieldin niin johan näyttäisi paremmalta. Toivottavasti ovat optimoineet pelimoottoria että jaksaisi pyörittää enemmän tavaraa. En maksaisi täyttä hintaa tästä mutta katotaan nyt jos vielä viilaavat tuota hieman. Vähän lupailivat että olisi tulossa spline-pohjaiset maastoa myötäilevät tiet, mikä ainakin itseä miellyttäisi kovasti mappaamisen kannalta. Cattle & crops taitaa kyllä vetää graafisella ilmeellä (ja muullakin) pitemmän korren :roll:
Se se on rokkia eikä sinfoniaa~
----------------------------------------------
En työllistä itseäni siirtelemällä muiden malleja giantsiin, joten älä tuhlaa aikaasi kysymällä :)
Avatar
valtraman3
Viestit: 226
Liittynyt: 22.04.2016 18:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Forssa
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: harva tietää ja moni kysyy

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja valtraman3 »

MaastoSisu kirjoitti:Ei kuvien perusteella huomattavissa mitään graafisia uudistuksia (ehkä jotain minimaalista vain)... piirtoetäisyyskin on tismalleen sama. Saisivat laittaa edes dept of fieldin niin johan näyttäisi paremmalta. Toivottavasti ovat optimoineet pelimoottoria että jaksaisi pyörittää enemmän tavaraa. En maksaisi täyttä hintaa tästä mutta katotaan nyt jos vielä viilaavat tuota hieman. Vähän lupailivat että olisi tulossa spline-pohjaiset maastoa myötäilevät tiet, mikä ainakin itseä miellyttäisi kovasti mappaamisen kannalta. Cattle & crops taitaa kyllä vetää graafisella ilmeellä (ja muullakin) pitemmän korren :roll:
Mutta kuten aijemmin on sanottukkin, nii se kerkeää muuttua vielä hyvin paljon.
Kuva
Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Valmeksi kirjoitti:Voi sen levyn mukana tulevan koodin syöttää steamiin, jolloin saat collectors editionin steamiin :iso:
Riippuu pelistä, ei kaikkia voi aktivoida steamiin samalla koodilla.
Kuva
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Kuva<-Aralle kiitokset!
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Joko se tässä uudessa alkaa silakka haisemaan ku naine on kuvissa :shock:





:lol:
Avatar
Tasaaja
Viestit: 505
Liittynyt: 03.10.2015 19:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Tasaaja »

:D
Kuva Kiitos N141H
Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Luittekos tekstin?
Kuva<-Aralle kiitokset!
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Valmetti jätkä kirjoitti:Luittekos tekstin?
En kun kuvat on kivoja vaan kattoa, samaten teen myös Akkarin kanssa.
Deereman
Viestit: 2782
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Deereman »

Jaaha että ainakin ännää, teekkaria ja ässä valtraa tulee, tulispa aakkonenkin. Viljelijöitä näyttää saavan montaa erilaista kun noita muikkeleitakin on jo usiampaa sorttia.. :D
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Ja jos jätkät ei nyt oo jaksanut lukea niin tässä selostus. Eli tässä uudessa farmingissa saa tekstin mukaan valita pelaajan sukupuolen. Ja jos ymmärrys riitti niin myös vaatteita pitäisi voida muokata.
Kuva<-Aralle kiitokset!
Avatar
valtraman3
Viestit: 226
Liittynyt: 22.04.2016 18:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Forssa
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: harva tietää ja moni kysyy

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja valtraman3 »

Valmetti jätkä kirjoitti:Ja jos jätkät ei nyt oo jaksanut lukea niin tässä selostus. Eli tässä uudessa farmingissa saa tekstin mukaan valita pelaajan sukupuolen. Ja jos ymmärrys riitti niin myös vaatteita pitäisi voida muokata.
No niinhän siinä lukee. :iso:
Kuva
Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
Mokuli
Viestit: 58
Liittynyt: 29.04.2009 18:09
Multiplayer tunnuksesi?: Mokuli
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Mokuli »

Kyllä mä hartaasti toivon, että tulevissa uutisissa paljastetaan jotain pelikokemuksen kannalta hiukan tärkeämpää, kuin auringon mukaan kääntyvät auringonkukat, kustomoitavat jyväjemmarit ja ajettavat junat. En nyt siis tarkoita sitä, etteikö nekin vaikuttais pelaamiseen ja pelikokemukseen positiivisesti, mutta mä kyllä mielummin näkisin pelifysiikoihin ja realismiin keskittyviä parannuksia. Olis aika räyhäkästä kun tähän uusimpaan kipattaisiin aimo annos mm. More Realistic -modin, GPS-modin, DriveControlin, GearBoxin, multiTerrainAnglen, Alternative Tippingin ja toggleTipSiden ominaisuuksia, tietysti jo luvattuja koneiden kustomointiominaisuuksia unohtamatta, ja kaiken kukkuraksi hyvä tuki VR-laseille ja kunnon säädöt rattipolkimille.

Meinaan siis sitä, että esimerkiksi traktoreiden monitoiminäyttöjä pystyisi oikeasti hyödyntämään ajouraopastimen ja automaattiohjauksen kautta unohtamatta kaikkia muita nykyaikaisten koneiden ominaisuuksia, kuten portaattoman vaihteiston eri toimintamoodit, ruiskutusurien merkkaaminen kylväessä ja mitä kaikkea muuta nykteknologia maanviljelyksen apuna mahdollistaakaan. Knagstedtin Case-puimurista jo FS2011-ajoilta tutut puimurin säädöt, ja muidenkin koneiden säätömahdollisuudet olis kans oikein mahtava lisä realismiin. Ok, kun nyt realismista puhun niin eihän Giants realistisesti ajatellen tule ottamaan tällästä harppausta oikeeta simulaattoria kohti, koska pelin kohderyhmä on kuitenkin laaja ja osa pelaajista on tuskin koskaan oikeaa traktoria nähnytkään, joten mun mainitsemiin ominaisuuksiin keskittyminen söis paljon työtunteja ns. turhaan, koska Giantsin on tarkoitus myydä paljon pelejä laajalle yleisölle, eikä pientä määrää hardcore-simulaattoreita kohtuu pienelle pelaajajoukolle. Hienoahan olis, jos pelin asetuksista vois valita jonkun simulaatio-moodin, joka tosissaan lisäisi noita edellä mainittuja ominaisuuksia peliin, jolloin peliä vois pelata myös arcade-tyylisesti, jos ei halua keskittyä säätämiseen ja suunnitteluun, vaan vain ajaa sitä virtuaalitraktoria yksin tai kavereiden kanssa netissä.

Maatilaakin olis hieno päästä itse kehittämään siihen suuntaan kun itse haluaa, eli sielä farmilla ei tarttis pakosta kuunnella sitä saakelin kukkoa tai kattella lammashakaa jos sen tilalla vois mielummin olla viljapelto tai vaikka sikala. Navettaakin olis ihan hieno joutua vähän laajentamaankin, eikä vain klikkailla sataaviittäkymmentä päätä rintamamiestalon kokoiseen latoon. Niin ja se, että ne elukat vois tosiaan poikia jos tietyt kriteerit täyttyy ja tiluksilla on tilaa.

Toiveajatteluahan tämä osittain on, mutta ainahan sitä voi haaveilla, ja onhan noita muitakin maataloussimulaattoreita tuloillaan, että josko joku tekisi realisminhaluisille pelaajille selkeästi suunnatun pelin edes joskus tulevaisuudessa.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Mokuli kirjoitti:Maatilaakin olis hieno päästä itse kehittämään siihen suuntaan kun itse haluaa, eli sielä farmilla ei tarttis pakosta kuunnella sitä saakelin kukkoa tai kattella lammashakaa jos sen tilalla vois mielummin olla viljapelto tai vaikka sikala. Navettaakin olis ihan hieno joutua vähän laajentamaankin, eikä vain klikkailla sataaviittäkymmentä päätä rintamamiestalon kokoiseen latoon. Niin ja se, että ne elukat vois tosiaan poikia jos tietyt kriteerit täyttyy ja tiluksilla on tilaa.
Se ois hieno lisä, ja luultavasti navettaan kohdistuvia ostoksia tulee olemaan Lelystä päätellen.
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Mokuli kirjoitti:Kyllä mä hartaasti toivon, että tulevissa uutisissa paljastetaan jotain pelikokemuksen kannalta hiukan tärkeämpää, kuin auringon mukaan kääntyvät auringonkukat, kustomoitavat jyväjemmarit ja ajettavat junat. En nyt siis tarkoita sitä, etteikö nekin vaikuttais pelaamiseen ja pelikokemukseen positiivisesti, mutta mä kyllä mielummin näkisin pelifysiikoihin ja realismiin keskittyviä parannuksia. Olis aika räyhäkästä kun tähän uusimpaan kipattaisiin aimo annos mm. More Realistic -modin, GPS-modin, DriveControlin, GearBoxin, multiTerrainAnglen, Alternative Tippingin ja toggleTipSiden ominaisuuksia, tietysti jo luvattuja koneiden kustomointiominaisuuksia unohtamatta, ja kaiken kukkuraksi hyvä tuki VR-laseille ja kunnon säädöt rattipolkimille.

Meinaan siis sitä, että esimerkiksi traktoreiden monitoiminäyttöjä pystyisi oikeasti hyödyntämään ajouraopastimen ja automaattiohjauksen kautta unohtamatta kaikkia muita nykyaikaisten koneiden ominaisuuksia, kuten portaattoman vaihteiston eri toimintamoodit, ruiskutusurien merkkaaminen kylväessä ja mitä kaikkea muuta nykteknologia maanviljelyksen apuna mahdollistaakaan. Knagstedtin Case-puimurista jo FS2011-ajoilta tutut puimurin säädöt, ja muidenkin koneiden säätömahdollisuudet olis kans oikein mahtava lisä realismiin. Ok, kun nyt realismista puhun niin eihän Giants realistisesti ajatellen tule ottamaan tällästä harppausta oikeeta simulaattoria kohti, koska pelin kohderyhmä on kuitenkin laaja ja osa pelaajista on tuskin koskaan oikeaa traktoria nähnytkään, joten mun mainitsemiin ominaisuuksiin keskittyminen söis paljon työtunteja ns. turhaan, koska Giantsin on tarkoitus myydä paljon pelejä laajalle yleisölle, eikä pientä määrää hardcore-simulaattoreita kohtuu pienelle pelaajajoukolle. Hienoahan olis, jos pelin asetuksista vois valita jonkun simulaatio-moodin, joka tosissaan lisäisi noita edellä mainittuja ominaisuuksia peliin, jolloin peliä vois pelata myös arcade-tyylisesti, jos ei halua keskittyä säätämiseen ja suunnitteluun, vaan vain ajaa sitä virtuaalitraktoria yksin tai kavereiden kanssa netissä.

Maatilaakin olis hieno päästä itse kehittämään siihen suuntaan kun itse haluaa, eli sielä farmilla ei tarttis pakosta kuunnella sitä saakelin kukkoa tai kattella lammashakaa jos sen tilalla vois mielummin olla viljapelto tai vaikka sikala. Navettaakin olis ihan hieno joutua vähän laajentamaankin, eikä vain klikkailla sataaviittäkymmentä päätä rintamamiestalon kokoiseen latoon. Niin ja se, että ne elukat vois tosiaan poikia jos tietyt kriteerit täyttyy ja tiluksilla on tilaa.

Toiveajatteluahan tämä osittain on, mutta ainahan sitä voi haaveilla, ja onhan noita muitakin maataloussimulaattoreita tuloillaan, että josko joku tekisi realisminhaluisille pelaajille selkeästi suunnatun pelin edes joskus tulevaisuudessa.
Puhut täyttä asiaa! :iso:
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Koneiden säätö olis siinä mielessä hyvä, että sitte pystyis esimerkiks vetämään isompaakin äestä pienemmällä koneella, kun säätäis sen niin ettei se menis liian syvään. :D Jos sellainen ominaisuus tulis niin sit täytyis tietenkin vaikuttaa satoon, että miten on muokattu. Sekin olis kiva, jos heinän lannoittamisesta olis jotain hyötyä. :D
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Se ois tiosiaa hyvä ja viel jos parit jotka myös vaikkuttas ni ois myös hyvä.
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tulipahan vaan mieleen että kuinkaha moni tyttö/nainen meinaa pelata tätä. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”