Traktoreita/koneita
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Re: Traktoreita/koneita
Jaappa kahella tuo lukema niin on aika lähellä oikeaa....Muhka kirjoitti:Tuli käytettyä 6200 penkissä ku pullingeissa kerta ilmaseksi sai kokeilla. 85hp ja 852nm. En kyllä vielläkään usko tota vääntöä mutta niin siellä lapussa vaan lukee.
- Muhka
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Ahaa. Tajusin laskukaavan tuolle väännölle. Tumppi pyörii 1000rpm kun koneessa on 2100rpm eli välityssuhde on 1000/2100 = 0,476.
Ja vääntö 852*0.476= 405nm.
Eli koneesta tuonverta.
Onko kellään hajua kuinka paljon tommosen peuran voimansiirtoon hukkuu tehoja?
Ja vääntö 852*0.476= 405nm.
Eli koneesta tuonverta.
Onko kellään hajua kuinka paljon tommosen peuran voimansiirtoon hukkuu tehoja?
<<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Portaattomalle sanottiin ainakin n.15%, eikö se ulosoton hukka oo tommosessa sama.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Se kymmenen pitää hyvin paikkansa.
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Muutaman vuoden kova työ palakittiin viimeinki.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Onnittelut palkinnosta. Eipä tuolla oikein ollut haastajiakaan tuolle, oli tuo sen verran ylivoimainen, se 864 taisi olla ainoa samalla viivalla. Sitten oli pari noita hyvin säilyneitä, kuten tuo 33 tuossa vierellä. Perjantaina kävin koneita ihmettelemässä.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- mod mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Voimakoneella käytihin hukkakauroolla
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
-
- Viesti:
Ilmapenkki hajettiin asennuksesta. Kääntölevy tulee vielä mukaan vanhasta.
Suora putki on kaiken A ja O.
- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Empäs yhtään ajatellutkaan että tämähän oli sun tekeles. Sen verran ollu täältä foorumilta taas taukoa... No, sait kuitenkin munki äänen. Olin siellä konepäivillä tosiaan niitä järjestelemäs. Voitto meni kyllä mun mielestä oikeesee osotteeseen!Farmari99 kirjoitti:Muutaman vuoden kova työ palakittiin viimeinki.
...
-
- Lähettiläs
Katos katos, kiitos vaan!Farmari344 kirjoitti:Empäs yhtään ajatellutkaan että tämähän oli sun tekeles. Sen verran ollu täältä foorumilta taas taukoa... No, sait kuitenkin munki äänen. Olin siellä konepäivillä tosiaan niitä järjestelemäs. Voitto meni kyllä mun mielestä oikeesee osotteeseen!Farmari99 kirjoitti:Muutaman vuoden kova työ palakittiin viimeinki.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- sutki
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
On se hyvä kun on toi ikuisuusprojekti vaihtolava scania niin pysty itse hakeen ikuisuusprojektiksi Countyn
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Komee kaania. Mikäs County tuo niinkun on?
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
- sutki
- Moderaattori
1967vm 654 super4 johon vaikuttas olevan vaihdettu vanhan 3,8l koneen tilalle uudempi 4,2l kone. Eipä se mikään tehohirmu ole mihkään kärryn vetoon ja semmoseen ,mutta suht väkevästi puskee levyllä pienillä vaihteilla ,ja varmaan tielanaakin vetää nöyremmin mitä takapotku 6610.
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Teeämmässä ollu nytte vähä kattavampi syys huolto vaan parempi seon ajallaan kuntoon kahtoa eikä venyttää aiva viimeseen että sitten pahimman kiireen aikaan pamahtaa.
Vetolevyssä alko oleen jo tunnin täynnä.
Ja vesipumppu, automaattikiristin, ohjainrullien laakerit ja moniura hihna tuli vaihdettua.
Näitten lisäksi alkaa jokapaikkaan olla öljyt ja suodattimet vaihettuna nii pitäs aika huolettomia tunteja olla taasen edessä.
Vetolevyssä alko oleen jo tunnin täynnä.
Ja vesipumppu, automaattikiristin, ohjainrullien laakerit ja moniura hihna tuli vaihdettua.
Näitten lisäksi alkaa jokapaikkaan olla öljyt ja suodattimet vaihettuna nii pitäs aika huolettomia tunteja olla taasen edessä.
Voorumin kovin deutzimies.
- Maatila
- Moderaattori
Meilläki ennakoitiin viime vuonna alkutalvesta 605 kytkimen kans. Samalla siihenki uudet kiilahihnat, uus ajovalon umpio halenneen tilalle, uudet suodattimet ja mitähän kaikkea pikku näpräystä siihen tehtiinkään. Nyt kunhan hiljenee nii pitäs ottaa taas halliin levälleen, vaihtaa etuakselista olkatapit ja tehä rungot etulokasuojille ym muuta pientä.
- Rainmansam PlayS
- Multiplayer tunnuksesi?: SAMPPA
Löysin tos yks ilta netistä videon jossa esiteltiin Case IH 5250:aa ja rupesin sitten ihmettelemään mikäs se tämmönen vehje on.
Ulkoisesti kuin sisäisestikkin on identtinen 5150:n kanssa (btw kakkonen ykkösen kohdalla ei ollut kirjoitusvirhe) mitä nyt kojelauta ja joittenkin keppien nupit oli erilaisia kuin 5150:ssa. En ole aikaisemmin kuullut tällääsestä mallista että oisko jollakin tietoa mikä homma, mikä laite, mitä eroa 5250:lla ja 5150:lla on jne..
Tässä vielä video:
Ulkoisesti kuin sisäisestikkin on identtinen 5150:n kanssa (btw kakkonen ykkösen kohdalla ei ollut kirjoitusvirhe) mitä nyt kojelauta ja joittenkin keppien nupit oli erilaisia kuin 5150:ssa. En ole aikaisemmin kuullut tällääsestä mallista että oisko jollakin tietoa mikä homma, mikä laite, mitä eroa 5250:lla ja 5150:lla on jne..
Tässä vielä video:
Lataa tästä... |
Miksi kaiken pitää aina mennä päin helvettiä!?!?
- Ännä
- Moderaattori
Aivan mutulla, mut olisko myyty jenkeissä 5150ä tuolla 5250 mallinumerolla?Rainmansam PlayS kirjoitti:Löysin tos yks ilta netistä videon jossa esiteltiin Case IH 5250:aa ja rupesin sitten ihmettelemään mikäs se tämmönen vehje on.
Tässä vielä video:
Lataa tästä...
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Joo, ei ainakaa konedata tienny tuollaasesta mallista. Vaikka eihän se konedatakaa kaikkea tiedä.
- Haasa90
Paljo oli temmis tunteja? Äiten exällä meni TM125 Classikista kytkin 3500h kohdalla ja vaihdettiin se 2 päivän aikana navetta hommien välis vaikkakin oli ek sovitteet kii Tosin en ny ymmärtää et o kytkin tollases kovil ku lypsykarja tilan ainoo ek kone ni tulee paljo kytkin polkasujaki päiväs ku siin o se mekaaninen suunnanvaihdinMaon^ kirjoitti:Teeämmässä ollu nytte vähä kattavampi syys huolto vaan parempi seon ajallaan kuntoon kahtoa eikä venyttää aiva viimeseen että sitten pahimman kiireen aikaan pamahtaa.Vetolevyssä alko oleen jo tunnin täynnä.Ja vesipumppu, automaattikiristin, ohjainrullien laakerit ja moniura hihna tuli vaihdettua.
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
~13500h sillä nytte on ajettu ja lisää tulee. Turpo melkeen pitäs käyttää tässä huollossa kunhan tässä ennättää.
Voorumin kovin deutzimies.
- Verkku
Onko koneeseen tehty mitää? työpaikan 155rc meni moottori viimekeväänä 8000h kohdalla, kk laakerit ja lohkos halkeemia, tuli uus puolimoottori ja vetolevy tottakai samalla. Nevalla ollu koko ikänsä ja kevyis maataloushommis. Eka moottori meni uutena 60h ajettuna ku valmistusvian takia putos runkolaakeripukit öljypohjaan