Traktoreita/koneita
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Traktoreita/koneita
Eipä mulla oo tulostimista mitään kokemusta niin paha mennä sanomaan ja kyllä ne pysyy ku linttaa liimatiiviste massalla kiinni. Pysyyhän nuo valmiiksi irronneetki sillä vaikkei niitä väkäsiä enää oiskaan ehjiä. En kyllä jaksa uskoa ,että hintaa saa tippumaan 20€ kpl. 20€ on ehdoton maksimi. Ei nuo tarrojen teettämiset kovinkaan kalliita oo mitä oon kuullut ja samalla neki teettää kun ne "6550" logot. Parempi ne tarrat on silti mitä ilman mitään.
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Kylläpä niihi tarroihinki se 50€ menee hyvinki helposti.
Voorumin kovin deutzimies.
- Maatila
- Moderaattori
On se silti vähemmän. Ja sitte jäis muut merkinnät laittamatta. Katotaan nyt paljoko ikh on valmis puottamaan hintaa, kun on huoltotarvikkeitakin ostolistalla. Isäntä sano jos puottavat hyvin hintaa niin EHKÄ ostaa ne. Mutta kyllä mä luulen ,ettei tipu niin paljoa.
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Se riippuu vähän mitkä kaikki tarrat ottaa ja mistä. Me otettiin peltien tarrat, autocontrol tarrat, delta power shift, taakse valmetti ja nimet pari kappaletta ni 80€. Mutta siinä hujakoilla pyörii. Pelkät sivupeltien tarrat voi saada halvemmallakii kun 50€.Maon^ kirjoitti:Kylläpä niihi tarroihinki se 50€ menee hyvinki helposti.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Itte oon ainaki sitä mieltä että jos rupee maalaileen ja fiksaileen, ni se muutama kymppi siihen samaan "konkurssiin" oo enää paha että tarttis ruveta siinä kohtaa säästeleen.
- Maatila
- Moderaattori
Kyllä sitä näillä jatkuvasti alenevilla tienesteillä jo pitää vähän aatella mitä sitä ostaa ja mihin hintaan.
- Maatila
- Moderaattori
Semmonen siitä sitte tuli..
- lucosol
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Huomattava parannus siihen, mitä se oli.
-
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Oha tuo varsin nätti ikäsekseen.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
- Maatila
- Moderaattori
Oishan tuo meleko kumma jos ruma ois, ku on punaset osat ja maski maalattu.MaPa kirjoitti:Oha tuo varsin nätti ikäsekseen.
- Ännä
- Moderaattori
Nätti tuli, vanteet vielä maaliin.
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Maatila
- Moderaattori
Alkukeväästä aattelin rungon ja vanteet maalata ennen toukoja.
- mod mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
Oliki eilen vähän erilaisempi aurauspäivä,wiskarin arttu oli vähän aikaa vänkärin paikalla istuskelemassa Meinas pikkusen olla jontikassa jo ahasta kun ei oo kovin pieni mies
-
- Viesti:
-
Ihanko oikeesti sulla istu Arttu Wiskari kyydissä? Ja tosiaan miten se ees mahtu tonne? On nimittäin kokemusta siitö miten pien tommosen Deeren koppi on.
Amatööri modaaja
Lataa tästä... |
-
- Kielet: Suomi, Englanti, Saksa ja Ruotsi
No ei tuo 5820 Deeren koppi nyt mikään überpieni ole, ihan tilava omaan makuun mitä kyseisellä traktorilla ajanut. Tosin en sitten tiedä kestikö vänkärinpenkki Wiskaria .valmetti 1502 t kirjoitti:Ihanko oikeesti sulla istu Arttu Wiskari kyydissä? Ja tosiaan miten se ees mahtu tonne? On nimittäin kokemusta siitö miten pien tommosen Deeren koppi on.
| I5-9600K | Asus Cerberus GTX 1070Ti | Asus Strix Z390-F | Corsair Vengeange PRO RGB 16GB 2666MHZ | Kingston 240GB SSD | SAMSUNG 500GB EVO SSD | Seagate Barracuda 1TB | Fractal Design Define C TG | Cooler Master 212 EVO | Corsair RM750X |
Ihan aidosti ja oikeesti,se oli edellisiltana keikalla lomakylässä keikalla missä oon töissä ja sitte se oli sen keikan jälkeen yhessä huvilassa jatkoilla.Sieltä jatkoilta se seittemän jälkeen aamulla kampes lähtemään ja tuli vaan siihen miun luo huitomaan ja sano että hää tullee vähäks aikaa kyytiin Pikkusen ne sen muut bändiläiset sun muut kahto kans että mitähän se arttu nyt oikein meinas ku tällästä keksi Kyllähä se varsinki suunnanvaihtajan käyttö oli melekosen hankalaa ku artun olkapää melekeen mulla suussa asti mut eipähän siinävalmetti 1502 t kirjoitti:Ihanko oikeesti sulla istu Arttu Wiskari kyydissä? Ja tosiaan miten se ees mahtu tonne? On nimittäin kokemusta siitö miten pien tommosen Deeren koppi on.
Kyllä kesti,se oli vahvempaa tekoa kun idon vessanpönttö jonka arttu rikko edellisenä vuonna yhestä huvilasta kun keikalla käviTosin en sitten tiedä kestikö vänkärinpenkki Wiskaria .
-
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Ei siinä, varmasti hyvin mielenkiintonen kokemusVM300 kirjoitti:Ihan aidosti ja oikeesti,se oli edellisiltana keikalla lomakylässä keikalla missä oon töissä ja sitte se oli sen keikan jälkeen yhessä huvilassa jatkoilla.Sieltä jatkoilta se seittemän jälkeen aamulla kampes lähtemään ja tuli vaan siihen miun luo huitomaan ja sano että hää tullee vähäks aikaa kyytiin Pikkusen ne sen muut bändiläiset sun muut kahto kans että mitähän se arttu nyt oikein meinas ku tällästä keksi Kyllähä se varsinki suunnanvaihtajan käyttö oli melekosen hankalaa ku artun olkapää melekeen mulla suussa asti mut eipähän siinävalmetti 1502 t kirjoitti:Ihanko oikeesti sulla istu Arttu Wiskari kyydissä? Ja tosiaan miten se ees mahtu tonne? On nimittäin kokemusta siitö miten pien tommosen Deeren koppi on.
Kyllä kesti,se oli vahvempaa tekoa kun idon vessanpönttö jonka arttu rikko edellisenä vuonna yhestä huvilasta kun keikalla käviTosin en sitten tiedä kestikö vänkärinpenkki Wiskaria.
Valatra miehen tiellä pittee
- kosti699
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: ---
Kyl se aika pieni on kahelle.HachiRoku kirjoitti:No ei tuo 5820 Deeren koppi nyt mikään überpieni ole, ihan tilava omaan makuun mitä kyseisellä traktorilla ajanut. Tosin en sitten tiedä kestikö vänkärinpenkki Wiskaria .valmetti 1502 t kirjoitti:Ihanko oikeesti sulla istu Arttu Wiskari kyydissä? Ja tosiaan miten se ees mahtu tonne? On nimittäin kokemusta siitö miten pien tommosen Deeren koppi on.
-
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Kävikkö auraamassa sen mökkitien?
Kyllä,suomen muotoisen pilven allaTransit mies kirjoitti:Kävikkö auraamassa sen mökkitien?
-
Tuli tuossa ajeltua parinkymmenen kilsan matka 684 Natikalla. On aikamoine kapistus pakko myöntää. Niin hyvässä ku pahassaki. Laatikko oli semmone mistä tykkäsin. Semmone mukavan jämäkän olonen. Vähä alkuun oli että kuis tällä vaihetaa pienemmällä mut äkkiä sen hoksas. Itelle kyllä kelpais kakkosraktoriks. Tosin vähän parempi kuntosena kun tämä yksilö. 3/5.
Amatööri modaaja
Lataa tästä... |
- Ännä
- Moderaattori
Jos jollaki muulla on samaa ongelmaa ku meillä, että 1-sarjan Valtras hydevivut kolisee aivan jäätävästi, ku ajaa tiellä urku auki, niin kannattaa hakia tuollaaset jousilevyt Valtralta.
Sitte vaan rengas irti, luukku auki ja ruuvaa tuonne kii, niin pitää tuon nivelen tiukalla, eikä pääse tärisemään.
Nuota levyjä tarvii 2, jos 3 lohkoa ja 3, jos 4 lohkoa. Voi olla, että sopii muihinki, ku 1-sarjaan, mutta kannattaa varmistaa. Käsittääkseni tuo keppien kolina on vaan niis, missä on koppijouset.
Sitte vaan rengas irti, luukku auki ja ruuvaa tuonne kii, niin pitää tuon nivelen tiukalla, eikä pääse tärisemään.
Nuota levyjä tarvii 2, jos 3 lohkoa ja 3, jos 4 lohkoa. Voi olla, että sopii muihinki, ku 1-sarjaan, mutta kannattaa varmistaa. Käsittääkseni tuo keppien kolina on vaan niis, missä on koppijouset.
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- mod mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
Laitetaas kuvaa ny ku on 540 alla
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g