Hei! Olen 26v mies, ja minun nimeni on Matti Virtanen! Olen syntynyt Suomessa, mutta nyt minulla on oma kuljetusyritys täällä Saksan Kasselissa, eli siis keskellä Saksaa.
Ihmetteletkö miten päädyin tänne? No, minä kerron.
Olen ollut aina kiinnostunut rekoista, siis ihan pikkupojasta asti! Kun olin 18v, minä pääsin töihin erääseen suomalaiseen logiistiikkayritykseen. Ajelin siellä trukkia. Sitten ajoin rekka- ja kuorma-auto kortin ja pääsin ajelemaan rahtia. Eräänä päivänä tuli sitten keikka tänne Saksaan. Huomasin että täällä tienaa paljon paremmin kuin Suomessa! Niinpä, irtisanouduin ja menin toiselle firmalle töihin. Pidin siitä hommasta, mutta vähän ajan päästä ajattelin että haluaisin oman kuljetusyrityksen! No, sitten ostin oman auton (se on nyt Ryanilla käytössä). Kun aloin tienaamaan, otin lainan ja laajensin minun Kasselin talliani. Sitten ostin tämän nykyisen Volvon ja tuunasin sitä vähän. Kun olin ostanut tämän Volvon, niin Ryan sai sen Scanian. Sitten urani, sekä firmani lähti nousukiitoon! Vähän ajan päästä ostin taas uuden auton (se on nyt ranskalaistaustaisella Pierrellä). No, siinä vaiheessa Kasselin talli oli siis täynnä. Uusin ostokseni onkin talli Luxembourgissa! Se on samankokoinen kuin Kasselinkin talli, mutta siellä majailee nyt vain Pierre. Minä ja Ryan olemme Kasselissa.
No, tässä on nyt yrityksemme pähkinänkuoressa:
- 4 työntekijää (minä,Ryan,Pierre ja Enzo).
- Neljä autoa (niistä myöhemmin).
- 2 tallia (toinen Kasselissa ja toinen Luxembourgissa).
Tiedot itsestäni:
- Tasolla 20.
- Kaikki ADR -merkit.
Kalusto:
1. Itse ajan Man - rekalla.
2. Ryan ajaa tällä.
Scania R 360hv
Valiant F16H Globetraveller 600hv
Scania R 360hv
Tässä on kuvia Luxembourgin tallistani:
No, ei muuta kuin ensimmäiseen päivitykseen!
Päivitys 1
Kommenttia!