Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Alueen säännöt
§1 Alue on tarkoitettu ainoastaan ohjeiden ja oppaiden julkaisuun.
§1.1 Ongelmat & Ratkaisut alueelle pääset tästä.
Kiitos.
§1 Alue on tarkoitettu ainoastaan ohjeiden ja oppaiden julkaisuun.
§1.1 Ongelmat & Ratkaisut alueelle pääset tästä.
Kiitos.
-
- Viestit: 2782
- Liittynyt: 24.07.2012 14:12
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Semmosta että kun ostan jotain traktoreita niin koko peli tilttaa ja se johtuu siitä savu hommasta Mut esim oon yrittäny melkeen kaikkia jf stollin tarkuus silppureita jotka on fs uk modteamin jontikan silppurin päällä ja kun laitan koneen päälle niin silloinkin peli tilttaa mikä neuvoksi???
- Mr_Simppa.
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 09.11.2011 16:48
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Paikkakunta: Keskisuomi, Laukaa
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Samaa kyselisin, veikkaan että johtuu niistä "pöllyistä".
Jos kianstsissa poistas sen ?? Kokeile
Jos kianstsissa poistas sen ?? Kokeile
- KuusNeliä
- Viestit: 853
- Liittynyt: 22.07.2012 22:45
- Kielet: Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: KuusNeliä [FiN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Ootko tallentanu ne notepadin muutokset ja lisäänny sen muutetun notepadin sinne modin kansioon? ymmärsitkö?aleksi321 kirjoitti:Meinasin et tekiskö sellasen yllätys kalenterin mut mikään modi ei toimi. Voiks noku neuvoo et miten se toimii kun ei mikään modi toimi mulla.
-
- Onskuli
- Viestit: 2096
- Liittynyt: 22.01.2012 15:52
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Onskuli11[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mitenkäs sen nopeus jutun löytää? Tai siis millä nimellä se on notepadissa?
''No Zetor, no sex''
- Mr_Simppa.
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 09.11.2011 16:48
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Paikkakunta: Keskisuomi, Laukaa
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Niitä torgueita ja rpm:iä meet pienentelee sieltä xmllästä
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Miksen pysty korvamaa noit tekstei?Ku se vaa piipittää sitte (siis kone )
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
- Viestit: 697
- Liittynyt: 16.01.2012 13:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa, Nurmo
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Ootko avannu notebadilla?Haxa kirjoitti:Miksen pysty korvamaa noit tekstei?Ku se vaa piipittää sitte (siis kone )
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Anteeks jos kysyn.... Mikä on notepad?
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
- Viestit: 2416
- Liittynyt: 08.08.2009 20:48
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Huittinen
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Suomeks sanottuna muistio.Haxa kirjoitti:Anteeks jos kysyn.... Mikä on notepad?
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Juu mut latasin ja asensin ton notepadin (versio 6.3.3) hiiren oikee klikki ------> avaa sovelluksessa nii siel ei oo tota notepadii Eli mitäs ny?
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
- Viestit: 197
- Liittynyt: 28.07.2012 16:33
- Kielet: Suomi vähä egnklantia
- Multiplayer tunnuksesi?: massikamies
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo?
Fergu se olla pittää!
http://www.youtube.com/channel/UCqJ17tsBT7mB7eiR2fWwJsg
Käykää kattomassa
Liikunta haisee hielle, urheilu kaks-tahille!
Mp nick: Ferguson [FIN]
- Valmet 755
- Viestit: 2854
- Liittynyt: 12.01.2012 17:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pirkanmaalla
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa?massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo?
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Viestit: 645
- Liittynyt: 01.08.2011 19:06
- Kielet: englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: PATE [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Säkylä, Raikkaiden tuulien kunta.
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
mistä se triggeri muutetaan?Valmet 755 kirjoitti:Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa?massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo?
- Valmet 755
- Viestit: 2854
- Liittynyt: 12.01.2012 17:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pirkanmaalla
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Pitäs olla giants editorissa...valtra-mies1 kirjoitti:mistä se triggeri muutetaan?Valmet 755 kirjoitti:Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa?massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo?
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Viestit: 645
- Liittynyt: 01.08.2011 19:06
- Kielet: englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: PATE [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Säkylä, Raikkaiden tuulien kunta.
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Miten se sieltä muutetaan?
- Valmet 755
- Viestit: 2854
- Liittynyt: 12.01.2012 17:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pirkanmaalla
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Liikutat niitä päitä kauenmmas toisistaan...valtra-mies1 kirjoitti:Miten se sieltä muutetaan?
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Viestit: 645
- Liittynyt: 01.08.2011 19:06
- Kielet: englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: PATE [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Säkylä, Raikkaiden tuulien kunta.
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mitä pitäs tehrä?
- Valmet 755
- Viestit: 2854
- Liittynyt: 12.01.2012 17:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pirkanmaalla
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Giants Editor:
Window->Scenegraph->StorePlace->StorePlaceEnd
Tota viimestä siirrät kauemmas siitä alku paikasta...
Window->Scenegraph->StorePlace->StorePlaceEnd
Tota viimestä siirrät kauemmas siitä alku paikasta...
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Viestit: 434
- Liittynyt: 18.05.2012 17:02
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Maaninka
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Miks mulla tulee vaan täälästä tekstiä siihen?
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>
-
- Viestit: 434
- Liittynyt: 18.05.2012 17:02
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Maaninka
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Miks mulla tulee vaan täälästä tekstiä siihen?
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>
-
- Viestit: 434
- Liittynyt: 18.05.2012 17:02
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Maaninka
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mistä löytää ton mikä pitää korvata toi versio4 versiolla 9 nii sitä en tajua mistä sen 9hdeksännen löytää.
- TurB0 P3ur2
- Viestit: 1345
- Liittynyt: 23.02.2013 21:24
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: John deeren cab
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
oletan et tää on vaa tallentaa ja kopioida 13 modeihi?
E: sain peliin, mut sano et "no moro space! removefirst purchase items" mikä meni vikaan?? tallensin ja pakkasin zip-kansioon ja kopioin modeihin.....
E: sain peliin, mut sano et "no moro space! removefirst purchase items" mikä meni vikaan?? tallensin ja pakkasin zip-kansioon ja kopioin modeihin.....
- TurB0 P3ur2
- Viestit: 1345
- Liittynyt: 23.02.2013 21:24
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: John deeren cab
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
sama homma mulla!massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo?
- Kruisaaja
- Viestit: 3170
- Liittynyt: 20.11.2012 17:08
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Harva tietää, moni arvaa ja lopuille ei kerrota
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Teillä ei pelaa se modi oikein. Se pitäs pakata, tai muuten sitä ei saa toimimaan, muutenkun säätämällä.
Intel ei vään!
- TurB0 P3ur2
- Viestit: 1345
- Liittynyt: 23.02.2013 21:24
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: John deeren cab
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
oon pakannukki winrar:lla ja zip-kansioon???Kruisaaja kirjoitti:Teillä ei pelaa se modi oikein. Se pitäs pakata, tai muuten sitä ei saa toimimaan, muutenkun säätämällä.