Harrastetila Toivolasta
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
- Traktorimies_
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Harrastetila Toivolasta
Terve, olen Tauno Välimäki ja pidän yhdessä veljeni Matin kanssa tällästä harrastetilaa täällä Toivolassa. Mulla on vaimoni Annikan kanssa 2 lasta, jotka on molemmat vielä alle kymmenenvuotiaita. Peltoa meillä on vain noin 30 hehtaaria, mutta mettää yli 200 hehtaaria, josta 150 hehtaaria on kansallispuistoa. Olen tällä hetkellä 45-vuotias ja Matti on 56. Tämä viljelyhän on siis meille vaan harrastus, tila jäi meidän harteille, kun isä kuoli 5 vuotta sitten.. Hän oli maanviljelijä ihan työltään ja panosti aika paljon vielä viimesinä vuosinaan tilaan ja koneisiin.
Matti omistaa jonkunnäkösen kuljetusfirman ja minä itte olen yhden suurehkon puufirman johtohenkilöstöstä, eli pikku harrastetoiminta onnistuu. Tilan kaikki rakennukset on hyväkuntosia ja melko uusia, päärakennus on hiukan vanhahko, mutta muutamaan kertaan peruskorjattu, viimesimmän kerran viime vuonna. Traktorit on vähän vanhoja, mutta mitä sitä hyviä pois vaihtamaan. Pari hevosta löytyy meiän perheeltä ja Matilta on parikymmentä sikaa, nekin luomuja ja Matin lemmikkejä. Iltasin jos Mattia ei kuulu eikä näy, niin siellä se on paijaamassa possujaan, kun muutakaan paijattavaa enää ole.
Siinä tilasta ilmakuva
Ja vielä Matin idylliseltä pihalta
Tuollaset traktorit löytyy. Ford 3000, Ford 7000, Ford 7810 ja Ford 8210.
Matin hurjat menopelit, David Brown 1210 ja John Deere 3030.
3000 ostin muutama vuosi sitten ja samasta paikasta sain kaupanpäälle vielä tuommosen kärrynkin. Pikku sorateitä piti mennä ja muutama aika iso mäkikin oli matkan varrella, mutta ylös päästiin tasauspyörästönlukon voimin. Mattikin tarttu kyliltä mukaan, oli kuulemma käyny kyntämässä jonkun puutarhassa hiukan.
Tällänen kaunokainenkin löytyy tuolta tallista.
Matti omistaa jonkunnäkösen kuljetusfirman ja minä itte olen yhden suurehkon puufirman johtohenkilöstöstä, eli pikku harrastetoiminta onnistuu. Tilan kaikki rakennukset on hyväkuntosia ja melko uusia, päärakennus on hiukan vanhahko, mutta muutamaan kertaan peruskorjattu, viimesimmän kerran viime vuonna. Traktorit on vähän vanhoja, mutta mitä sitä hyviä pois vaihtamaan. Pari hevosta löytyy meiän perheeltä ja Matilta on parikymmentä sikaa, nekin luomuja ja Matin lemmikkejä. Iltasin jos Mattia ei kuulu eikä näy, niin siellä se on paijaamassa possujaan, kun muutakaan paijattavaa enää ole.
Siinä tilasta ilmakuva
Ja vielä Matin idylliseltä pihalta
Tuollaset traktorit löytyy. Ford 3000, Ford 7000, Ford 7810 ja Ford 8210.
Matin hurjat menopelit, David Brown 1210 ja John Deere 3030.
3000 ostin muutama vuosi sitten ja samasta paikasta sain kaupanpäälle vielä tuommosen kärrynkin. Pikku sorateitä piti mennä ja muutama aika iso mäkikin oli matkan varrella, mutta ylös päästiin tasauspyörästönlukon voimin. Mattikin tarttu kyliltä mukaan, oli kuulemma käyny kyntämässä jonkun puutarhassa hiukan.
Tällänen kaunokainenkin löytyy tuolta tallista.
Viimeksi muokannut Traktorimies_, 08.04.2016 21:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Massikka-poika
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Matti
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Re: Harrastetila Toivolasta
Kyllä on hienoa blogia.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
On kyllä lupaavaa. Tätä tulee luettua aina kun päivität ja kerkiä lukemaa.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Hyvää blogia jatka
Niin että mites se meni?
''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Hyvä, että oot löytäny mielenkiinnon tehä plokia. Itellä on vielä tuumaus vaiheessa. Mukava saada jotaki luettavaa fs13 puolelle ja yleensäkki plogien teko on hiipunut.
- Traktorimies_
Kiitos rohkasevista kommenteista ja alota säki vaa Maatila tekemään blogia, niin sitte mä voinkin lopettaa.. Tarkotus ois kyllä tehä tätäkin aina ajan salliessa.
Päivitys 1
Päivitys 1
- Korva
- Kielet: Suomi ja huonosti Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Korva
Nättiä nättiä.
i7 9700K|MSI Z390 Gaming Plus|Gigabyte Geforce RTX2070|16Gb DDR4|Corsair 650W|275Gb SSD+1TB HDD
- John Deere 2650
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Viesti:
Niimpä. Erittäin nättiä.Korva kirjoitti:Nättiä nättiä.
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Hienoa on bloki. Onkos noi forttien modellit kuinka paljo samoja kun 11:sta?
- Traktorimies_
Kiitos ja oikeastaan kaikki modellit oon kyllä tehny uudestaan. Ne 11:sta modellithan oli ihan hirveitä.Viki kirjoitti:Hienoa on bloki. Onkos noi forttien modellit kuinka paljo samoja kun 11:sta?
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Jaa jaa. Vaikka onha noissa selvää kehitystä näkyny niistä ajoista. Sisustassa varsinki mitä ny oon seuraillu.Traktorimies_ kirjoitti:Kiitos ja oikeastaan kaikki modellit oon kyllä tehny uudestaan. Ne 11:sta modellithan oli ihan hirveitä.Viki kirjoitti:Hienoa on bloki. Onkos noi forttien modellit kuinka paljo samoja kun 11:sta?