Allekirjoituksen kuvitus
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Allekirjoituksen kuvitus
Kiitoksia paljon!
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Samaa olisin itsekkin kysellyt, jos joku tekisi vaikka ihan kirkkaan punaisella fontilla samasta kuvasta.
- samppa85
- Kielet: suomi ja heikohkoa englantia
- Multiplayer tunnuksesi?: S.Hiltunen
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Saisko tosta allaria?
Kiitokset advanselle allarista
NO PEAT NO HEAT
#MakeLS-FINGreatAgain!
YT:
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
- Multiplayer tunnuksesi?: mehumatti
Moron! uus oon tosiaan tällä voorumilla ja täsä näitä topicceja selaillu nii tää pisti silimään! Tekiskö joku mulle tommosen "allekirjoituksen" kuvan aiheena metsäkoneet jhos sua pyytee...
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Moro ! Tämä viestiketju toimii silleen, että valitset itse vaikka netistä haluamasi kuvan ja kopioit sen tänne ja sitten joku mahdollisesti osaava tekee sulle siitä kuvasta oikean kokoisen ja sopivalla fontilla.mehumatti kirjoitti:Moron! uus oon tosiaan tällä voorumilla ja täsä näitä topicceja selaillu nii tää pisti silimään! Tekiskö joku mulle tommosen "allekirjoituksen" kuvan aiheena metsäkoneet jhos sua pyytee...
Sitten se, joka sen kuvan tekee postaa sen tänne sinun kopsattavaksi .
Toivottavasti on apua tästä!
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tuo riippuu paljolti tekijästä. Itse tykkään myös etsiä itse kuvat kysyjän "vaatimusten" mukaan.
Valmiista kuvasta on helpompi tehdä sen puolesta, että siitä on jonkinasteinen varmuus että vastaanottaja on siihen tyytyväinen. Tietysti myös vie vähemmän aikaa, kun on kuva valmiina.
Mutta taas itse etsimällä tulee usein visioita sopivan fontin, asettelun ja muun yleisen fiiliksen kanssa. Toki vie enemmän aikaa, mutta aina silloin tällöin ei ole parempaakaan tekemistä, kuin pitää visuaalista puolta yllä.
Puhumattakaan siitä, että tuo foorumin 400x100 pikseliä vaatimus asettaa jo lähtökuvalle monia vaatimuksia, jotta lopullisesta allekirjoituksesta tulee jollain tavalla järkevä.
En ole niin tarkasti seurannut foorumia viimeisen kolmen vuoden aikana, että tietäisin jos jollakulla on jo jostain näistä kuvista allekirjoitus tehtynä.
Jos tunnet kokevasi vääryyttä, että jollain muulla on sama kuva pohjana, niin voit asiallisesti esittää huolesi aiheesta. Katsotaan sitten sen mukaan mitä asialle tehdään.
Valmiista kuvasta on helpompi tehdä sen puolesta, että siitä on jonkinasteinen varmuus että vastaanottaja on siihen tyytyväinen. Tietysti myös vie vähemmän aikaa, kun on kuva valmiina.
Mutta taas itse etsimällä tulee usein visioita sopivan fontin, asettelun ja muun yleisen fiiliksen kanssa. Toki vie enemmän aikaa, mutta aina silloin tällöin ei ole parempaakaan tekemistä, kuin pitää visuaalista puolta yllä.
Puhumattakaan siitä, että tuo foorumin 400x100 pikseliä vaatimus asettaa jo lähtökuvalle monia vaatimuksia, jotta lopullisesta allekirjoituksesta tulee jollain tavalla järkevä.
En ole niin tarkasti seurannut foorumia viimeisen kolmen vuoden aikana, että tietäisin jos jollakulla on jo jostain näistä kuvista allekirjoitus tehtynä.
Jos tunnet kokevasi vääryyttä, että jollain muulla on sama kuva pohjana, niin voit asiallisesti esittää huolesi aiheesta. Katsotaan sitten sen mukaan mitä asialle tehdään.
Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Multiplayer tunnuksesi?: mehumatti
Kiitos Jespa! En tosiaan ole ihan perillä näistä kaikista asioista, mutta tosi iso kiitos kun jaksoit nähdä vaivaa!
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tästä vois joku vääntää.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ihan passelihan tästä tuli, kiitokset!
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt