Tässä ois vähän raakile fs17 kartta. Oon rakentanu tätä ton Uittola mapin päälle ni siks tuossa on kuvana tuo Uittolan kuva. Ei tässä vissiin mitään isompia bugeja ole, tai en ole ainakaan huomannut. Ja jos joku haluaa niin tätä saa jatkaa ja vaikka julkasta sitte.
Tossa on kuva https://imgur.com/a/1Tnx0Bp
Ja tässä linkki https://www.file-upload.net/download-14 ... a.zip.html
Hivenen keskeneräinen kartta
Alueen säännöt
§1 Keskeneräiset modit ja mallit.
§1.1 Kun annat jakoon keskeneräisen modin tai mallin niin huolehdi siitä että ilmoituksessa on riittävät tiedot.
§1.2 Keskeneräisten modien ja mallien lisääjä on vastuussa huolehtimaan jakamisoikeuksista ja vastuussa lisäämään oikeat tekijätiedot.
§1.3 Vilpillinen keskeneräisten modien ja mallien julkaiseminen on rangaistavaa.
Kiitos.
§1 Keskeneräiset modit ja mallit.
§1.1 Kun annat jakoon keskeneräisen modin tai mallin niin huolehdi siitä että ilmoituksessa on riittävät tiedot.
§1.2 Keskeneräisten modien ja mallien lisääjä on vastuussa huolehtimaan jakamisoikeuksista ja vastuussa lisäämään oikeat tekijätiedot.
§1.3 Vilpillinen keskeneräisten modien ja mallien julkaiseminen on rangaistavaa.
Kiitos.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Viesti:
Re: Hivenen keskeneräinen kartta
Voisi hieman ehkä panostaa alotusviestiin, vaikka onkin keskeneräisellä alueella. Antaa paremman vaikutelman ja houkuttelee. En halua moittia mitään, mutta hyvä aloitusviesti auttaa foorumin kävijämääriin.
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
No minä kyllä yritin tehdä siitä hyvän, on kuvat ja kaikki. Oisko sulla sit joku ehdotus miten tota parantelis?arska fs11 kirjoitti:Voisi hieman ehkä panostaa alotusviestiin, vaikka onkin keskeneräisellä alueella. Antaa paremman vaikutelman ja houkuttelee. En halua moittia mitään, mutta hyvä aloitusviesti auttaa foorumin kävijämääriin.
- fiiatti-ukko
- Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kuva näkyviin eikä linkin taakse (postimages hyvä sivusto), enemmän kuvia, kertoo mitä ominaisuuksia mapissa jo on (triggerit yms.) sekä selventää niitä vaikka kuvien avulla.thehuoleton kirjoitti: No minä kyllä yritin tehdä siitä hyvän, on kuvat ja kaikki. Oisko sulla sit joku ehdotus miten tota parantelis?
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!