Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
kallek
Viestit: 960
Liittynyt: 27.07.2011 12:19
Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja kallek »

C-> Program files->farming simulator 2013-> sdk
Kuva
H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Killerhangar kirjoitti:
Wiuwe^ kirjoitti: Miten voit sanoa että trukkikuskiks? Esim. kaukokiidolle ei tofiaan pääse jos on lukion päättänyt, tai lukiossa käyvä.. Ja miten mulla on paikka valmiina Auramaalla kuskiks 80% varmasti, vaikka en ole ollukun 4vko istunu auton kyydis siel, ja 3. luokan työharjottelu edessä, ja meen auramaalle todennäkösesti ajamaan autoa, jos on kortti sillon taskussa..
Iha vaa sillä tavalla että sitä duunia tossa keväällä tarjottiin muutamaks viikoks. Ootko varma ettei Kaukokiidolle pääse? Ja tossa äsken yo-juhlissa kävi edellise työpaikan pomo joka sitte toivotti vaa tervetuloa uudellee töitä hakemaa ku AMKista pääsen. Eikä se kunnioitus johtunu jumankauta siitä että ois joku ammatti, vaan siitä että on jaksanu opiskella sen eteen... Ei oo ihan mikään pikku juttu. Mutta mistäs tommoset amislaiset sen tietää... No ihan vitun sama itelle mitä mieltä ootte. Lukio antaa paremman pohjan kaikelle koska yleissivistys... Huomenna sitte nauramaa AMKkii siitä ku amikset yrittää laskee laskimella kolmion pinta-alaa. :DD

Ja Ville: Jaa-a, mulle ollu ekan kerra ku soitin tonne nykysee työpaikkaa ni työpaikka varmana, sama juttu tänä vuonna. Leiju sinä vaan siinä, meikä menee tetsaamaan eka, jättää tollaset vammaset iha omaa arvoonsa ku sietäisivät ees vähä kunnioitusta osottaa eikä leijailla katossa siitä syystä, ettei kuuroutensa takia tarvii inttiä käydä. Meikä hommaa sieltä kuskinpaperit+auto- ja kuljetustekniikan insinöörin paperit ja pystyn pistämään työhakemusta minne vaan, en vaan siihen yhteen firmaan... Vähän enemmän opiskelua se vaatii, mutta mua ei vittu kiinnosta se, mitä joku rasvakäsiamis tästä on mieltä... Tietty jos se ny harmittaa että on tyhmä ku heinäpaali ni voi voi...
Ei helevetti mitä tekstiä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Itellä oli päättötodistukses pitkälti päälle 8 K.A ja lukion olis selvittäny helepolla lävitte ja vanhemmat sinne kovaa mua yrittiki, mutta ku ei vittuakaan kiinnosta. Menin sinne alalle mitä on halu tehä ja mihin on kiinnostusta, eikä tofiaan oo töistä puutetta. Niin kauvan ku ihmiset meinaa syödä niin hommia löytyy. Itellä olis tarkotus nytten IMOn perustutkinnon jälkeen mennä AMKh agrolokiksi opiskelemaan ja hyvät on mahdollisuudet päästä. Sinne mä olisinki menny lukion jälkeen, jotenka mietin onko järkevää päntätä 3 vuotta niitä matikanlaskuja mitä koko yläaste päntättiin joita ei tuu tarvittemaan koskaan elämässä vai opiskella käytäntöä ja teoriaa sille alalle mitä meinää tehä lopun ikäänsä. Näin mulla.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
kallek
Viestit: 960
Liittynyt: 27.07.2011 12:19
Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja kallek »

Ännä kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:
Wiuwe^ kirjoitti: Miten voit sanoa että trukkikuskiks? Esim. kaukokiidolle ei tofiaan pääse jos on lukion päättänyt, tai lukiossa käyvä.. Ja miten mulla on paikka valmiina Auramaalla kuskiks 80% varmasti, vaikka en ole ollukun 4vko istunu auton kyydis siel, ja 3. luokan työharjottelu edessä, ja meen auramaalle todennäkösesti ajamaan autoa, jos on kortti sillon taskussa..
Iha vaa sillä tavalla että sitä duunia tossa keväällä tarjottiin muutamaks viikoks. Ootko varma ettei Kaukokiidolle pääse? Ja tossa äsken yo-juhlissa kävi edellise työpaikan pomo joka sitte toivotti vaa tervetuloa uudellee töitä hakemaa ku AMKista pääsen. Eikä se kunnioitus johtunu jumankauta siitä että ois joku ammatti, vaan siitä että on jaksanu opiskella sen eteen... Ei oo ihan mikään pikku juttu. Mutta mistäs tommoset amislaiset sen tietää... No ihan vitun sama itelle mitä mieltä ootte. Lukio antaa paremman pohjan kaikelle koska yleissivistys... Huomenna sitte nauramaa AMKkii siitä ku amikset yrittää laskee laskimella kolmion pinta-alaa. :DD

Ja Ville: Jaa-a, mulle ollu ekan kerra ku soitin tonne nykysee työpaikkaa ni työpaikka varmana, sama juttu tänä vuonna. Leiju sinä vaan siinä, meikä menee tetsaamaan eka, jättää tollaset vammaset iha omaa arvoonsa ku sietäisivät ees vähä kunnioitusta osottaa eikä leijailla katossa siitä syystä, ettei kuuroutensa takia tarvii inttiä käydä. Meikä hommaa sieltä kuskinpaperit+auto- ja kuljetustekniikan insinöörin paperit ja pystyn pistämään työhakemusta minne vaan, en vaan siihen yhteen firmaan... Vähän enemmän opiskelua se vaatii, mutta mua ei vittu kiinnosta se, mitä joku rasvakäsiamis tästä on mieltä... Tietty jos se ny harmittaa että on tyhmä ku heinäpaali ni voi voi...
Ei helevetti mitä tekstiä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Itellä oli päättötodistukses pitkälti päälle 8 K.A ja lukion olis selvittäny helepolla lävitte ja vanhemmat sinne kovaa mua yrittiki, mutta ku ei vittuakaan kiinnosta. Menin sinne alalle mitä on halu tehä ja mihin on kiinnostusta, eikä tofiaan oo töistä puutetta. Niin kauvan ku ihmiset meinaa syödä niin hommia löytyy. Itellä olis tarkotus nytten IMOn perustutkinnon jälkeen mennä AMKh agrolokiksi opiskelemaan ja hyvät on mahdollisuudet päästä. Sinne mä olisinki menny lukion jälkeen, jotenka mietin onko järkevää päntätä 3 vuotta niitä matikanlaskuja mitä koko yläaste päntättiin joita ei tuu tarvittemaan koskaan elämässä vai opiskella käytäntöä ja teoriaa sille alalle mitä meinää tehä lopun ikäänsä. Näin mulla.
Ännän kans samoilla linjoilla. Toiset haluu käydä lukion ja toiset ei, kumpikaan ei oo ainoo oikee tai väärä tapa.
Kuva
H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja sutki »

Ei sillä ole mitään väliä missä on opiskelemassa vaan sillä että sinne on itse halunnut eikä porukat pakottanut. Niin kuin yks mun kaveri meni pöllikouluun 8,2ka:lla vaikka sen äiti yritti kovasti käännyttää sitä lukioon. Itse en osaa kunnioittaa yhtään noita paikallisia lukiolaisia kun ne useimmiten on ylimielisiä kusipäitä kuten tämä killerikin vaikuttaisi olevan.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
Ukkomezzo
Viestit: 4073
Liittynyt: 06.04.2011 16:51
Tämänhetkinen kaupunki:: virolahti
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kaakkois- Suomi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ukkomezzo »

Melkoset kiistat täällä, olen tyytyväinen että olen hakenut ammattikouluun! Nyt alkaa olee jo olo norm. Jos sitä koht lähtis kyläl pyörähtää. Smoker
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Mulla on vitusti varaa olla ;) Amikset on niitä true kusipäitä, tai ei oikeestaa nekää, vaa tulevat amikset, tai ne ketkä uhoo sinne menevänsä koska ovat vaa nii kovia ja lukio on hinteille. No voidaaa me lopettaa ni saatte iha ite peräpukamistanne kärsiä ku ei oo lääkäriä kellä käydä, tai ootella kolmea vuotta osia jenkeistä, ku ei oo lentäjää ketä niitä pikarahtina kyytsäis. Aika moni ison pampun homma kuitenkin on lukiopohjanen, kauppatieteet sun muut. Itellä nyt on lukio paketissa ja omasta halusta tosta AMKkiin, yliopisto ois, mutta ei jaksa lukea pääsykokeisiin ja sitten hakata jotain oikeustieteellistä 5 vuotta ja toivoo että pääsis jonnekki töihin.
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
leepu
Viestit: 3538
Liittynyt: 17.01.2011 17:44
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala, tila pihalla.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja leepu »

Ja tuli vaa mielee että jos kaikki olis yhtä töitä vieroksuvia ku liller nii vois tulla näläkä. ;)
Kuva
Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia. ;)
Avatar
Nitrobullx
Viestit: 1540
Liittynyt: 22.01.2010 20:33
Tämänhetkinen kaupunki:: Humppila
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Nitrobullx »

Jonkulle sopii lukio ja jonkulle amis! Se riippuu ihan siitä, mitä haluaa elämältään.
Ite en ainakaan voi mennä lukioon sen takia, koska mulla ei ole mitään sellasta alaa johon voisin jatkaa lukion jälkeen. Jos olisin lukion joutunu ottamaan niin todennäköisesti olisin meny johonkin aikuiskoulutusryhmään tai kaupan kassalle...Moni lukioon menijä jättää opintonsa siihen kun on saanu lakin päähän ja osa suorittaa koko lukion helvetin hyvin ja hakeutuu jatkokoulutukseen ja saa hyväpalkkasen ammatin jos hyvin käy. Tosiasia on myös se että jos suorittaa ammattikoulun hyvin ja valmistuu alansa ammattilaiseki joka osaa oman alansa, niin voin olla varma että kyseinen henkilökin saa hyvää palkkaa vähemmälläkin lukemisella ja pänttäämisellä verrattuna lukioon.
Molemmista vaihtoehdoista löytyy toki hyviä ja huonoja puolia, mutta ei niistä sen enempää.
Kone:Acer Aspire M5811.prossu:Intel core i5 750 2.7 GHz RAM:8 GB näyttis: Nvidia GeForce GT330 2gb DirectX 11
Kuva
Avatar
kallek
Viestit: 960
Liittynyt: 27.07.2011 12:19
Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja kallek »

Ukkomezzo kirjoitti:Melkoset kiistat täällä, olen tyytyväinen että olen hakenut ammattikouluun! Nyt alkaa olee jo olo norm. Jos sitä koht lähtis kyläl pyörähtää. Smoker
Meniks eilinen vähä överiks? :D
Kuva
H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

leepu kirjoitti:Ja tuli vaa mielee että jos kaikki olis yhtä töitä vieroksuvia ku liller nii vois tulla näläkä. ;)
Jaa mitenni työtä vieroksuvia? Miten helveitssä joku 12 vee kakara joka vetää kylmää roiskeläppää nesteellä, voi väittää meikää työtä vieroksuvaks. Pomo tarjos mulle huomistaki vapaaks ku on pääsykokeet, kieltäydyin ja sanoin että tuun iltaan kun kerran kerkee, että ku pikku kakkonenki meni jo ni jos leepu menis vaa nukkumaa sit jo :)
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Wiuwe^
Viestit: 1963
Liittynyt: 27.06.2011 16:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Wiuwe^ »

Killerhangar kirjoitti:
leepu kirjoitti:Ja tuli vaa mielee että jos kaikki olis yhtä töitä vieroksuvia ku liller nii vois tulla näläkä. ;)
Jaa mitenni työtä vieroksuvia? Miten helveitssä joku 12 vee kakara joka vetää kylmää roiskeläppää nesteellä, voi väittää meikää työtä vieroksuvaks. Pomo tarjos mulle huomistaki vapaaks ku on pääsykokeet, kieltäydyin ja sanoin että tuun iltaan kun kerran kerkee, että ku pikku kakkonenki meni jo ni jos leepu menis vaa nukkumaa sit jo :)
ei pikkum kakkonem tule sunnuntainam :iso: :iso:
'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
XarioN
Kunniakäyttäjä
Viestit: 3908
Liittynyt: 19.10.2010 11:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja XarioN »

Killerhangar kirjoitti:Mulla on vitusti varaa olla ;)
Mitä vittua? :DD Just toises aihees itkit et tili om tyhjä..

Eikä killerin ny hirveesti kannattas leepulle aukoo, taitaa kumminki tulla vähintää puolta varakkaampi mies ku susta. :)
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Killerhangar kirjoitti:Mulla on vitusti varaa olla ;) Amikset on niitä true kusipäitä, tai ei oikeestaa nekää, vaa tulevat amikset, tai ne ketkä uhoo sinne menevänsä koska ovat vaa nii kovia ja lukio on hinteille. No voidaaa me lopettaa ni saatte iha ite peräpukamistanne kärsiä ku ei oo lääkäriä kellä käydä, tai ootella kolmea vuotta osia jenkeistä, ku ei oo lentäjää ketä niitä pikarahtina kyytsäis. Aika moni ison pampun homma kuitenkin on lukiopohjanen, kauppatieteet sun muut. Itellä nyt on lukio paketissa ja omasta halusta tosta AMKkiin, yliopisto ois, mutta ei jaksa lukea pääsykokeisiin ja sitten hakata jotain oikeustieteellistä 5 vuotta ja toivoo että pääsis jonnekki töihin.
Ei tässä ole minusta kukaan sanonu että KAIKKI lukiolaiset ois kusipäitä, vaan ne jokka ylistää itteään ja haukkuu amiksia esimerkiksi. Ja on sullaki kyllä aika mustavalkonen käsitys amiksista tekstien perusteella, on niitäkin amiksia jokka opiskelee oikeasti ja menestyy, menee AMK:hon ja saa hyvän työpaikan jne. Mutta ei, sun mielestä kaikki amikset on semmosia laiskoja paskoja jokka ei tee mitää. On niitä sellasiaki mutta harvemmassa.

PS. On aika lapsellista ku pitää tästäki ottaa nii isoa numeroa. :kippis:
Volvomies on erimies.
-Tukkijätkä
Viestit: 827
Liittynyt: 20.10.2012 00:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Evijärvi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja -Tukkijätkä »

XarioN kirjoitti:Eikä killerin ny hirveesti kannattas leepulle aukoo, taitaa kumminki tulla vähintää puolta varakkaampi mies ku susta. :)
No tuosta leepun isän hommista on saanu semmosen kuvan jotta se on semmosta lainaraholla mälläämistä,että niistä lainoista jää maksettavaa leepullekin vaikka ne ei periinny.
Kuva
Avatar
Ukkomezzo
Viestit: 4073
Liittynyt: 06.04.2011 16:51
Tämänhetkinen kaupunki:: virolahti
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kaakkois- Suomi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ukkomezzo »

kallek kirjoitti:
Ukkomezzo kirjoitti:Melkoset kiistat täällä, olen tyytyväinen että olen hakenut ammattikouluun! Nyt alkaa olee jo olo norm. Jos sitä koht lähtis kyläl pyörähtää. Smoker
Meniks eilinen vähä överiks? :D
No ei nyt niin överiks, mut hyvä meno oli ainakiii.. Aamusesta olosta päätellen. ;)
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Avatar
Natikkakuski
Viestit: 3037
Liittynyt: 23.05.2011 09:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Satakunta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Natikkakuski »

On täälä taas kiistat mutta tuonpahan omankin mielipiteeni esiin... Musta tuo lukio on ihan turha koska ei siellä mitään käytäntöä opi , mutta jos haluaa laskuja päntätä ni siitä vaan, ite ainakin menen amiksen kautta AMK:hon...
Kuva <-- by veke00
Natikkamies on tosimies
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

XarioN kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:Mulla on vitusti varaa olla ;)
Mitä vittua? :DD Just toises aihees itkit et tili om tyhjä..

Eikä killerin ny hirveesti kannattas leepulle aukoo, taitaa kumminki tulla vähintää puolta varakkaampi mies ku susta. :)
Mutta kun ei ole enää. ;)
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Natikkakuski
Viestit: 3037
Liittynyt: 23.05.2011 09:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Satakunta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Natikkakuski »

Killerhangar kirjoitti:
XarioN kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:Mulla on vitusti varaa olla ;)
Mitä vittua? :DD Just toises aihees itkit et tili om tyhjä..

Eikä killerin ny hirveesti kannattas leepulle aukoo, taitaa kumminki tulla vähintää puolta varakkaampi mies ku susta. :)
Mutta kun ei ole enää. ;)
Ens sunnuntaina on taas tyhjä, kun lakki rahat menny... Smoker
Kuva <-- by veke00
Natikkamies on tosimies
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Ei ny ihan. Totesin viime yönä että 50e saa pään tarpeeks täyteen ja ei oo tarkotus mennä baarii kunnolla vasta ku synttäreinä.
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Meikäläine
Viestit: 2118
Liittynyt: 31.01.2011 22:30
Tämänhetkinen kaupunki:: Somero
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Somero

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Meikäläine »

Ketä tiiä mikä on vikan kun pistäen eekoon kiinnikkeet sill veeveen tekemäl ohjeel mikä on ls-11 alueel.
Kun koittaa ostaa tulee sellene teksti mis lukee no more space jottai tollast et voiks olla et ei toimi se ohje ls-13 raktoreihi :?
Kuva

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Mää en käsitä mikä siinä juopottelus viehättää ja vielä vähemmän baareissa kulkemisessa.. Omalle tyttö ystävälle on tullu moneen otteeseen kiellettyä se juominen ku sillä menee kaikki rahat mitä se vaivalla tienaa. Onneksi oon saanu sitä ojennettua vähä.Mutta huomenna 9 aikoihin töihin :)
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Sanotaan että en ymmärrä niitä ketkä saa 240e menemää iltaan :D Itellä menny se 60e maks ku vedetty pitkän kaavan mukaan. Mutta ihan lepposaa se on nautiskella ja jauhaa paskaa kavereiden kanssa. ;)
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
ferkuson
Viestit: 206
Liittynyt: 15.12.2011 17:50
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja ferkuson »

Killerhangar kirjoitti:
Wiuwe^ kirjoitti: Miten voit sanoa että trukkikuskiks? Esim. kaukokiidolle ei tofiaan pääse jos on lukion päättänyt, tai lukiossa käyvä.. Ja miten mulla on paikka valmiina Auramaalla kuskiks 80% varmasti, vaikka en ole ollukun 4vko istunu auton kyydis siel, ja 3. luokan työharjottelu edessä, ja meen auramaalle todennäkösesti ajamaan autoa, jos on kortti sillon taskussa..
Iha vaa sillä tavalla että sitä duunia tossa keväällä tarjottiin muutamaks viikoks. Ootko varma ettei Kaukokiidolle pääse? Ja tossa äsken yo-juhlissa kävi edellise työpaikan pomo joka sitte toivotti vaa tervetuloa uudellee töitä hakemaa ku AMKista pääsen. Eikä se kunnioitus johtunu jumankauta siitä että ois joku ammatti, vaan siitä että on jaksanu opiskella sen eteen... Ei oo ihan mikään pikku juttu. Mutta mistäs tommoset amislaiset sen tietää... No ihan vitun sama itelle mitä mieltä ootte. Lukio antaa paremman pohjan kaikelle koska yleissivistys... Huomenna sitte nauramaa AMKkii siitä ku amikset yrittää laskee laskimella kolmion pinta-alaa. :DD

Ja Ville: Jaa-a, mulle ollu ekan kerra ku soitin tonne nykysee työpaikkaa ni työpaikka varmana, sama juttu tänä vuonna. Leiju sinä vaan siinä, meikä menee tetsaamaan eka, jättää tollaset vammaset iha omaa arvoonsa ku sietäisivät ees vähä kunnioitusta osottaa eikä leijailla katossa siitä syystä, ettei kuuroutensa takia tarvii inttiä käydä. Meikä hommaa sieltä kuskinpaperit+auto- ja kuljetustekniikan insinöörin paperit ja pystyn pistämään työhakemusta minne vaan, en vaan siihen yhteen firmaan... Vähän enemmän opiskelua se vaatii, mutta mua ei vittu kiinnosta se, mitä joku rasvakäsiamis tästä on mieltä... Tietty jos se ny harmittaa että on tyhmä ku heinäpaali ni voi voi...
Kanta kertaa korkeus jaettuna kahdella t:kasiluokkalainen
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

ferkuson kirjoitti: Kanta kertaa korkeus jaettuna kahdella t:kasiluokkalainen
Opitiin jo nelosella.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Muaki vanhemmat on pistämäs lukioon ku on melkee ysin keskiarvo, muttaku vittu ei kiinnosta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”