Sama. Kylvö aikaanki tuli joku puolalaine tyyppi meille.Jartsu kirjoitti:Täälläpäin on semmosia tulee jotain kauppaan jotain halpa halli romujansa ja väittää että ne on tehny ne ite ja sit ne pyytää vettä että on jano sit sen päästää sisälle se kattoo onko kalliita esineita ja kertoo jollekki että on komeita esineitä ne tulee kääntää koko talon ympäri.
Ilkivalta
-
- Viesti:
Re: Ilkivalta
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Viesti:
Niin meilläkin onneks pelkää koiraa.arska fs11 kirjoitti:Sama. Kylvö aikaanki tuli joku puolalaine tyyppi meille.Jartsu kirjoitti:Täälläpäin on semmosia tulee jotain kauppaan jotain halpa halli romujansa ja väittää että ne on tehny ne ite ja sit ne pyytää vettä että on jano sit sen päästää sisälle se kattoo onko kalliita esineita ja kertoo jollekki että on komeita esineitä ne tulee kääntää koko talon ympäri.
Hahahaha vitut siitä ees mitään rahaa saa verrattuna siihen työhön mitä siit tarvii purkaaVerkku kirjoitti:Täälä kävi pari vuotta sitte tuosta autiotalosta mikä on lähellä ja sielä oli 10 sähkömoottoria, ne kävi pöllimäs sieltä ne kupariset käämit.
-
- Kielet: Suomi ja vähän Eklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jartsu
- Viesti:
Ja serkun tykönä ne otti vikku panneelin pois volvon kauhakuormaajasta.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
Meiltä hajotettiin viimekesänä postilaatikko.
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
- jcb803
- Kielet: Suomi.
- Multiplayer tunnuksesi?: matiasmyyrä
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Viesti:
Sedältä joka vuosi posautettiin uutenavuotena postilaatikko niin hän pääti tehä posti laatikon raudasta niin joku mulku oli koittanut myös posautaa sitä rautasta laatikkoa:D:D:D Mutta ei ollut onnistunna:D:D
Asus Z87-K Intel Core i7-4770K Asus GTX 780 DCII 3Gt
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Voi olla ihan hyvin jonku konekuskin tekosia,siinä tulee hätä jos veät kuuttakymmppiä (näinhän ei kannattaisi tehä muttei me köröttelemäään aleta) jollaki pikku tiellä ja autokuski tulee keskellä tietä vastaan ja aina vaan paranee jos on parit/leveätyökone mukana.valtra t162 kirjoitti:Meiltä hajotettiin viimekesänä postilaatikko.
- Mr_Leskelä
- Kielet: Suomi.Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Meillä käyny mustalaisia pyytämäs vanhoja akkuja ja naapurista pöllinu rekan säiliösta polttoainetta ja äitin työpaikalta yrittäny pölliä polttoainetta valtrojen tankista ja sitte ku asuin vielä mjomin naapuris niin oli joku käyny repimässä postilaatikon ja nakannu jokeen ja viime viikolla naapurilta pöllittiin postilaatikko.
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
Ford -Go Further
Lataa tästä... |
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
2 vuotta sitte meiltä pammautettiin uutenavuotena postilaatikko, ja tutun veneestä pöllittiin ihan uusi 5hp moottori. Ja onhan noita hiippailijoitakin käynyt.
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
- Kielet: suomi, ruotsi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
-Tukkijätkä kirjoitti:Voi olla ihan hyvin jonku konekuskin tekosia,siinä tulee hätä jos veät kuuttakymmppiä (näinhän ei kannattaisi tehä muttei me köröttelemäään aleta) jollaki pikku tiellä ja autokuski tulee keskellä tietä vastaan ja aina vaan paranee jos on parit/leveätyökone mukana.valtra t162 kirjoitti:Meiltä hajotettiin viimekesänä postilaatikko.
Siis siit postilaatikosta oli hajotettu kansi ja ite laatikos oli potkimis jälkiä.
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Meidä naapuri valmet takakuormaajalla/ek:lla oli niitte sora montul ja jotkut HOMOT kävi laittaa hiekkaa tankkii,särkivät tuuli lasin,ottivat toise ove irti,katkovat letkuja, ja puhkasivat renkaat.... Ne onneks saatiin kiinni ja laskuks niille tuli jotai 80.000€. Ja meidä sora kuopal iskä oli hommis ja mä. Sinne tuli jotai mopo HOMOJA ja alko heitellä raktorin ja kaivurin päälle kivii ja iskä suuttu ja viskas ne lampee...
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: nyykkäri fin
Minä olin yksin kotona ku iskä ja äiti oli kaupungissa nii joku lakumies tuli ja kysy ulkona olevan lehmän nimee Ja mää sanoin että en muista sen nimee ja sit se lähti pyörällä . Ja täs 7km päässä on venäläisten lomakoti.suomi mies kirjoitti:Ihme kyllä mutta meilläki oli noita ja huumeita on etitty meidän pihasta...Kruisaaja kirjoitti:Näitäpä justii pyörii täällä meilläki päi..ford 8210 kirjoitti:Noo täällä savossa on parina kesänä jotku vit** polakkimulkut käyny tavaraa pöllimässä. Ensin tuleevat polkupyörällä kauppaamaan jotai, jos ei ketää oo kotona ni sitte tulleevat valkeella portterilla perässä, ja kerräävät kaikenlaista tavaraa mukaasa...
Onneks eivät oo meiltä pölliny mitää. Kylältä ovat ainakii parit mopot jo pöllinä.
By Hopea00
Onskuli[23:00] ''Seksi on parasta hyöty liikuntaa''
Katso Blokiani http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 54&t=14743
Onskuli[23:00] ''Seksi on parasta hyöty liikuntaa''
Katso Blokiani http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 54&t=14743
-
- Multiplayer tunnuksesi?: riku123
Rajota hiukka näitä sun juttuja, varmaan maksanukki 80000 euroo sillähän saa jo uuden traktorin ja ei isäs oo kettään heittäny lampeenCasemx120 kirjoitti:Meidä naapuri valmet takakuormaajalla/ek:lla oli niitte sora montul ja jotkut HOMOT kävi laittaa hiekkaa tankkii,särkivät tuuli lasin,ottivat toise ove irti,katkovat letkuja, ja puhkasivat renkaat.... Ne onneks saatiin kiinni ja laskuks niille tuli jotai 80.000€. Ja meidä sora kuopal iskä oli hommis ja mä. Sinne tuli jotai mopo HOMOJA ja alko heitellä raktorin ja kaivurin päälle kivii ja iskä suuttu ja viskas ne lampee...
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Ottaa tuosta 80.000 yhen nollan pois niin sitte alakaa oleen..
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Joo on kyllä kova hinta valmetilla jos 80 000 euron arvosta korjauskulujaRiku123 kirjoitti:Rajota hiukka näitä sun juttuja, varmaan maksanukki 80000 euroo sillähän saa jo uuden traktorin ja ei isäs oo kettään heittäny lampeenCasemx120 kirjoitti:Meidä naapuri valmet takakuormaajalla/ek:lla oli niitte sora montul ja jotkut HOMOT kävi laittaa hiekkaa tankkii,särkivät tuuli lasin,ottivat toise ove irti,katkovat letkuja, ja puhkasivat renkaat.... Ne onneks saatiin kiinni ja laskuks niille tuli jotai 80.000€. Ja meidä sora kuopal iskä oli hommis ja mä. Sinne tuli jotai mopo HOMOJA ja alko heitellä raktorin ja kaivurin päälle kivii ja iskä suuttu ja viskas ne lampee...
-
- Kielet: Suomi Englanti Vejänä
- Multiplayer tunnuksesi?: Wasd[Fin]
Niin vaan joson vaikka poliisi ollut perässä ja lähteneet pakoon.
Ja muuta niin kyllä voi olla mahollista että yli 10 tonni mutta ei kyllä 80 tuhatta.
Ja muuta niin kyllä voi olla mahollista että yli 10 tonni mutta ei kyllä 80 tuhatta.
Ei Riemulla Rajaa Kun Jontikalla Ajaa
-
Tuli kirjotus virhe ja mun iskä heitti ne lampee...
Ja ne muute lähti polisii karkuu...
Ja ne muute lähti polisii karkuu...
- Simppa
Kaverilta pöllittiin 2 kanisteriä diisseliä, Hajotettiin ikkunoita autoista ja varastettiin moottorisahoja ja tms..
-
Meil kävi tänää jotai kauppi aita jotka kauppas tupakkii ei ostette,kaikista pahin ne meinas pöllii iskä auto...
- Simppa
Rajotas nyt vähän näitä sun juttujas kukaa enää usko :DDddd Ja yhdyssanat hukas?Casemx120 kirjoitti:Meil kävi tänää jotai kauppi aita jotka kauppas tupakkii ei ostette,kaikista pahin ne meinas pöllii iskä auto...
- Ruzi
- Moderaattori
Meil kävi vuonna nakki ja pottu koiria jotka varasti pihakoivum tosta talom nurkalta. Sitte ne viel ratsasti sonneil.
-
Meilm käm jjotkut kakka kasam jomka puhuim.
- RAHTARI FH16
- Multiplayer tunnuksesi?: RAHTARI(FIN)
Ekkös sie tierä?Niistä saa rahaa.Haxa kirjoitti:Mitä ne niillä?mjom kirjoitti:No mustalaisia piipahtaa kattelemmassa ja pyytämässä vanhoja akkuja.
Vasemmalta oikealle:Man, Kontio, Jyry, ML
S-etukortilla nostot ja panot
- Lsplayer
- Kielet: suomi englantti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lsplayer[FIN]
Meillä päin talon isäntä ajaa rekstalla ja peräkauhalla postilaatikkua pän.valtra t162 kirjoitti:-Tukkijätkä kirjoitti:Voi olla ihan hyvin jonku konekuskin tekosia,siinä tulee hätä jos veät kuuttakymmppiä (näinhän ei kannattaisi tehä muttei me köröttelemäään aleta) jollaki pikku tiellä ja autokuski tulee keskellä tietä vastaan ja aina vaan paranee jos on parit/leveätyökone mukana.valtra t162 kirjoitti:Meiltä hajotettiin viimekesänä postilaatikko.
Siis siit postilaatikosta oli hajotettu kansi ja ite laatikos oli potkimis jälkiä.
By:Ventti
Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
-
- Kielet: suomi huonosti englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Emt varmaa kattelee vaa varastettavaa.Haxa kirjoitti:Mitä ne niillä?mjom kirjoitti:No mustalaisia piipahtaa kattelemmassa ja pyytämässä vanhoja akkuja.
By: JGFIN