Mopoautot

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.

Mielipiteesi mopoautoista

Niitä on saatava lisää Suomen nuorille.
8
4%
Nykyinen määrä on sopiva.
16
8%
Kaikki työnnettävä jorpakkoon hetimiten.
181
88%
 
Ääniä yhteensä: 205

Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Simppa kirjoitti:Joo mentiin tuosa yks päivä jontikalla ohite oli niittokone perässä ni tippu kaikki ötökät ja hyttyset niien tuulilasiin yritti vielä ohi mutta eihän sillä rotiskolla päässy tai sitte ei uskaltanu vaan :P
Olihmn keso kohti taivasta??!!!?!?!!?11?!111 :iso:
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Meikäläine
Viestit: 2118
Liittynyt: 31.01.2011 22:30
Tämänhetkinen kaupunki:: Somero
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Somero

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Meikäläine »

kone kuski kirjoitti:Ajan ennemmin ännällä ku jollai romu mopoautolla.
Ennemmin kävelen kun ajan noist kummallakaa kun täytyy molemmis vetää mopokypärä päähä ettei tuu setäsiniselt sanomist. :laughing:
Kuva

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja sutki »

Alkaakohan tämäkin karata kohta aiheesta?
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Lievästi sanottuna.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
leepu
Viestit: 3538
Liittynyt: 17.01.2011 17:44
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala, tila pihalla.

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja leepu »

Kivellaampa tätäki ylös. Ennen mopokorttia vannoin että ei koskaan mautoa. :D Mutta vähä mieli muuttunu. Ja semmosen aikavarmasti pistänki nytte jahka saa kortin sille ajettua. Ja vittu että saa nauraa tätäki topiikkia. "mitä järkiä ostaa 15k mauto ku voorti maksaa 18k" "mielummi minä rattorilla ajan mitä semmosella" A 2tonnilla saa jo ihan hyvän mauton. B. Joo varmaa ajasin itekki rattorilla mielummi jos A. isäntä antas rällätä nii paljoko haluaa (toki rällään rattorilla, mutta hyvin vähän lopen) B. ei ihtiä haittais se polttoainee menekki ja renkaa kulumine. (eihä nuista kuluja tuu nyt nii hirviästi jos satunnaisesti rällää, mutta pitemmäpäälle aivan vitun kallista) C. vittumaista huuattaa 200hv myllyä urkuauki aivan vaa siks että se menee 50km/h. ku taas mauto kakspyttyne kiertää häjintuski 1000prm mutta voi mennä 50kmh. Toki oon sitämieltä edelleenki että keskustassa asuvilla ne on iha turhia jossei kule jossain kauvempana koulussa. Mutta esim itellä 13km kouluu ja 8:san aamuna linkku menee 2.5km päästä ja 1,2 ja 4 bussit jättää 2.5km päähä. Ja ensvuonna matkaa on rapia 45km suuntaa. Tai ainaki tuon 13km jouvun linija-autolle ajaa jos 8 haluan kouluu. Sitte ku on navetta aamu nii 6 kouluu. Omastamielestä ihtelle mauto on kaikkia muuta ku turha.
Kuva
Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia. ;)
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

leepu kirjoitti:Kivellaampa tätäki ylös. Ennen mopokorttia vannoin että ei koskaan mautoa. :D Mutta vähä mieli muuttunu. Ja semmosen aikavarmasti pistänki nytte jahka saa kortin sille ajettua. Ja vittu että saa nauraa tätäki topiikkia. "mitä järkiä ostaa 15k mauto ku voorti maksaa 18k" "mielummi minä rattorilla ajan mitä semmosella" A 2tonnilla saa jo ihan hyvän mauton. B. Joo varmaa ajasin itekki rattorilla mielummi jos A. isäntä antas rällätä nii paljoko haluaa (toki rällään rattorilla, mutta hyvin vähän lopen) B. ei ihtiä haittais se polttoainee menekki ja renkaa kulumine. (eihä nuista kuluja tuu nyt nii hirviästi jos satunnaisesti rällää, mutta pitemmäpäälle aivan vitun kallista) C. vittumaista huuattaa 200hv myllyä urkuauki aivan vaa siks että se menee 50km/h. ku taas mauto kakspyttyne kiertää häjintuski 1000prm mutta voi mennä 50kmh. Toki oon sitämieltä edelleenki että keskustassa asuvilla ne on iha turhia jossei kule jossain kauvempana koulussa. Mutta esim itellä 13km kouluu ja 8:san aamuna linkku menee 2.5km päästä ja 1,2 ja 4 bussit jättää 2.5km päähä. Ja ensvuonna matkaa on rapia 45km suuntaa. Tai ainaki tuon 13km jouvun linija-autolle ajaa jos 8 haluan kouluu. Sitte ku on navetta aamu nii 6 kouluu. Omastamielestä ihtelle mauto on kaikkia muuta ku turha.
Mutta Voortista on monee muuuhunki. ;) Ja kerran ajettiin nyssyllä mauton peräs niii paalipihtejä auottiin ja aivan peräs ajettiin, kuumottikohan? :lol:
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

maon kirjoitti:Mutta Voortista on monee muuuhunki. ;) Ja kerran ajettiin nyssyllä mauton peräs niii paalipihtejä auottiin ja aivan peräs ajettiin, kuumottikohan? :lol:

Kova jätkä!! :iso: Muistithan näyttää keskaria? :kippis:
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Valtra Driver
Viestit: 143
Liittynyt: 04.05.2014 12:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Etelä-Karjala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Valtra Driver »

Tämä asiani ei liity tähän aiheeseen mutta tuli vaan mieleen tosta maonin jutusta kun kerran isän kaa ajeltii kaupungissa jollaa 900 sarjaisella Fentillä nii liikennevaloissa oli kaks tyttöä skootterin kanssa nii isäntä päätti leikkiä ja ajo sen fentin niin lähelle kun voi sitte se toine tyttö katto taakse. Näki vaa maskin varmaan :laughing:
FH1600
Viestit: 549
Liittynyt: 29.01.2012 17:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ristiina (mikkeli)
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ristiina (Mikkeli)

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja FH1600 »

Eipä muuta ole noita vastaan, mutta isommille autoille voisvat tietä antaa. Eilenkin oltiin menossa mikkelistä ristiinaan täydessä kuormassa olevalla tpv-yhdistelmällä, ja yhessä ylämäessä johon oli justiinsa saanu kelattua sopivasti vauhtia että pääsee vaivattomasti ylös, niin eiköhän siinä joku köröttele mopoautolla aivan keskellä tietä, ja tien reunalla ois mahtunu ajaan sillä mopoautolla nii että mahtuu ohi. Eikä antanu tilaa vaikka anto vähän valohoitoa. sitä tultiin sitte 30-40km/h mäki ylös....
Scania R620 \8/ 720hv
¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨
Kuva
Kuva
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Matias98 kirjoitti:
maon kirjoitti:Mutta Voortista on monee muuuhunki. ;) Ja kerran ajettiin nyssyllä mauton peräs niii paalipihtejä auottiin ja aivan peräs ajettiin, kuumottikohan? :lol:
Muistithan näyttää keskaria?
Totta mooses!!! :lol: :lol:
E: Mutta pistää pikku hiljaa vituttaa tollaset kun tänäänkin ajettiin lietettä nii tulee noita muovipulkkia tien tukoks ajetaan se 30kmh ettei traktorillla pääse ohi ja tottakai keskellä tietä. Smoker
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Nämäki jutut riippuu niin paljon kuskista. Ite ajan mautola niin lujaa, kun se vähänkään kulkee, eikä koska ole kyllä traktori lujempaa menny. Kuorma autoille annan aina tietä, ku vaan mahdollista. Jos on mutka tai mäki edessä niin päästän pysäkillä ohi, suoralla ajan aina aivan laidassa, niin kyllä ne jotka haluaa pääsee ohi. :)

Tämä on vain taas tätä yleistämistä. Joskus joku yks mopoautoilija on ajanu silleen, että sitä ei pääse ohi, niin kaikki mauto kuskit on homojapellejäjokkaeiosaakäyttäytyäliikenteessä. Sama, ku sanoisin, että kaikki autokuskit on homoja, ku kerran kuukaudessa joku menee ohi ilman, että käyttää vilkkua. :yhteistyö:

Mutta kateellisuushan on suomalaisten peruspiire, eikä sille mitään voi.. :roll:
Ja kohta kaikki huutamassa, että "en tod oo kateellinen tommoselle pafkalle muovikipolle,1!1!1!11!!
Alkaa vaan pikkuhiljaa vituttaan kaikki paskanjauhajat! :kippis: Enkä nyt tarkota välttämättä tällä foorumilla olevia, ku kaikkia..
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Paljon viksumpaa on mautolla kylillä päästellä kuin traktorilla. Ja ne on huomattavasti helpompi ohittaa.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
FH1600
Viestit: 549
Liittynyt: 29.01.2012 17:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ristiina (mikkeli)
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ristiina (Mikkeli)

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja FH1600 »

Joo en nyt tarkottanu että kaikki mautokuskit on sellasia että eivät anna tietä, mutta valitettavan usein kyllä niitäkin on.
Scania R620 \8/ 720hv
¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨
Kuva
Kuva
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Aecel »

leepu kirjoitti:
Kivellaampa tätäki ylös. Ennen mopokorttia vannoin että ei koskaan mautoa. :D Mutta vähä mieli muuttunu. Ja semmosen aikavarmasti pistänki nytte jahka saa kortin sille ajettua. Ja vittu että saa nauraa tätäki topiikkia. "mitä järkiä ostaa 15k mauto ku voorti maksaa 18k" "mielummi minä rattorilla ajan mitä semmosella" A 2tonnilla saa jo ihan hyvän mauton. B. Joo varmaa ajasin itekki rattorilla mielummi jos A. isäntä antas rällätä nii paljoko haluaa (toki rällään rattorilla, mutta hyvin vähän lopen) B. ei ihtiä haittais se polttoainee menekki ja renkaa kulumine. (eihä nuista kuluja tuu nyt nii hirviästi jos satunnaisesti rällää, mutta pitemmäpäälle aivan vitun kallista) C. vittumaista huuattaa 200hv myllyä urkuauki aivan vaa siks että se menee 50km/h. ku taas mauto kakspyttyne kiertää häjintuski 1000prm mutta voi mennä 50kmh. Toki oon sitämieltä edelleenki että keskustassa asuvilla ne on iha turhia jossei kule jossain kauvempana koulussa. Mutta esim itellä 13km kouluu ja 8:san aamuna linkku menee 2.5km päästä ja 1,2 ja 4 bussit jättää 2.5km päähä. Ja ensvuonna matkaa on rapia 45km suuntaa. Tai ainaki tuon 13km jouvun linija-autolle ajaa jos 8 haluan kouluu. Sitte ku on navetta aamu nii 6 kouluu. Omastamielestä ihtelle mauto on kaikkia muuta ku turha
Etsää kahella tonnilla saa ku loppuunajetun paskan. Joo, ei tuota rattorirallia nytte oo täällä etelässä koskaan ymmärrettykään, mutta ei kyllä mopoautoja. Tota sun kouluhommaa ihmettelen, että eikö teillä kulje taksi? Itellä kanssa sen 14km kouluun, mutta taksi vie, niin ku muutkin lähiperäkylistä.
Ja kyllä nuo mopoautot vituttaa jo sen saatanan tietukkimisen takia, sekä sen armottoman yötäpäivää jatkuvan pillurallin takia, niissä perkeleissä ku on vielä poppivehkeetkin. Muutenki niitten kuskeilla tuntuu olevan sellanen asenne, että heillä on kaikkialla etuajo-oikeus, nimim. tullu kolmion takaa eteen puskista ku ajoin mopolla. Onneks ehtisin pysähtyä, muute olis tullu rumaa jälkeä.
Toki tähän väliin joku vois väittää, että samoin ne rattorit tukkii teitä, mutta kyllä mää ainakin koitan päästää takaa tulijat ohi, niinkuin monet muutkin traktorikuskit täälläpäin.
Miksei täällä humppa soi?
Valamettipekka

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

FH1600 kirjoitti:Joo en nyt tarkottanu että kaikki mautokuskit on sellasia että eivät anna tietä, mutta valitettavan usein kyllä niitäkin on.
Kaikista ajotyyleistä viimesen päätöksen tekee kuitenkii kuski, oli ajoneuvo mikä tahansa. Oon nähny vittumaisia mautokuskeja liikenteessä, mutta niin myös kaikilla muilla ajoneuvoilla liikkuvia.
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

TeemuK kirjoitti:Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Sinähän tuohon älähdit. Taidat kuulua muilla ajoneuvoilla kohtaan. ;)
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja sutki »

FH1600 kirjoitti:Eipä muuta ole noita vastaan, mutta isommille autoille voisvat tietä antaa. Eilenkin oltiin menossa mikkelistä ristiinaan täydessä kuormassa olevalla tpv-yhdistelmällä, ja yhessä ylämäessä johon oli justiinsa saanu kelattua sopivasti vauhtia että pääsee vaivattomasti ylös, niin eiköhän siinä joku köröttele mopoautolla aivan keskellä tietä, ja tien reunalla ois mahtunu ajaan sillä mopoautolla nii että mahtuu ohi. Eikä antanu tilaa vaikka anto vähän valohoitoa. sitä tultiin sitte 30-40km/h mäki ylös....
Kyllä noita isolla autolla liikkumista hankaloittavia on paljon muissaki kuin jugurttipurkeissa. Kyllä me kaikki tuonne tien päälle mahdutaan.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Siis tuo FH1600 juttuhan on täyttä asiaa, että kyllä isommille autoille pitää tietä antaa, mutta sitte tämmöset Aecelit, jotka ei nää omaa napaansa pidemmälle. Joo mopoautot tukkii teitä, mutta niin tukkii monet muutki ajoneuvot. Mopoautot on äänekkäitä ku niissä on poppivehkeen, no sun betashan on varmasti aika hiljainen kurittomana? Mopoautoilijat vetää pillurallia kylillä yötä päivää, no mopoilijathan kulkee mopoillansa vain koulussa ja on kiltisti nukkumassa jo yheksältä?
Mopoilijat tottelee aina liikenne sääntöjä, eikä ikinä tee mitään väärää?
Vieläkö jatkan? Problem? :)

Kyllä väitän, että suurin osa mautoilijoistaki on asiallisia liikenteessä. Ja niinku Sutki jo sano, että eiköhän Suomessa sen verran oo tienpätkää, että sinne kaikki soppi. :yhteistyö:
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Kyl se traktori äkkiä tukkii enemmän sitä tietä, kuin mopoauto, jos molemmat ajaa samalla tavalla..
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Matias98 kirjoitti:Siis tuo FH1600 juttuhan on täyttä asiaa, että kyllä isommille autoille pitää tietä antaa, mutta sitte tämmöset Aecelit, jotka ei nää omaa napaansa pidemmälle. Joo mopoautot tukkii teitä, mutta niin tukkii monet muutki ajoneuvot. Mopoautot on äänekkäitä ku niissä on poppivehkeen, no sun betashan on varmasti aika hiljainen kurittomana? Mopoautoilijat vetää pillurallia kylillä yötä päivää, no mopoilijathan kulkee mopoillansa vain koulussa ja on kiltisti nukkumassa jo yheksältä?
Mopoilijat tottelee aina liikenne sääntöjä, eikä ikinä tee mitään väärää?
Vieläkö jatkan? Problem? :)

Kyllä väitän, että suurin osa mautoilijoistaki on asiallisia liikenteessä. Ja niinku Sutki jo sano, että eiköhän Suomessa sen verran oo tienpätkää, että sinne kaikki soppi. :yhteistyö:
Pakko myöntää häviö. Kyllähän tostaki lähtee vitunmoine meteli. Eniten vituttaa ja aiheuttaa kateutta tälläset paikalliset mopoauton omistajat, jotka ei tunnu olevan koskaan tehneet mitään sen kyppitonnin auton eteen ja sitte valittavat kaikesta mahollisesta, kuten siitä ku ei raha riitä viinaan.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

No tuokaan ei ainoastaan koske mopoautoja. Henkilöautoilla ja traktoreissakin on sama homma. Tuskin kovin moni tälläkään foorumilla on sen traktorin ostanut/tehnyt sen arvon edestä jotain.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Draiveri
Viestit: 688
Liittynyt: 22.07.2012 23:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Loput viittomakielellä
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: HonkajokiCity
Viesti:

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Draiveri »

Itse olen mopon kannalla vaikka korttia ei olekaan. Mutta mautoahan sanotaan teitten tukkijaksi... Yhtä paljon tukkii traktorikin teitä ja jopa pahemmin kun mopoautot. Traktoreissa voi olla levikkeet kärryjä jne... Mopoautossa tuskin näette levikkeitä tai kärryjä...
Ja kummalla sitten on coolimpaa ajella kylälle ja siellä sitte rällätä? No se on ihan kaupungista/kylästä ja itse kuskista kiinni.
Kaikille ei sovi mauto ja kaikille ei sovi traku.
Mopoauto on kyllä helpompi ohittaa.

Mopoauto:
+ Helpompi ohittaa
+ Välillä voisin sanoa että hienompia kuin traktorit

+/- Kummatkin traku ja mauto kaatuu aika helposti verrattuna normaaliin autoon?
Mopoauto kaatuu jos kunnolla kurvaa ja traktorikin aikas helposti.

Itse valtsisin varmaan mopoauton jos vain haluaisin mutta minulle riittää mopo ja talvisi sitte traktori?
Mutta katsoo nyt miltä näyttää sitten kun on kortti taskussa :D Kukaan ei tiedä ennemmin...
Massey Ferguson 4260

Vauhti Korjaa Virheet Ja Voima Tekniikan!
Bensalla Pestään Pensselit Ja Dieselillä Tehään Voemmaa!

Youtube
Facebook
Instagram
Avatar
Mr_Leskelä
Viestit: 1074
Liittynyt: 25.10.2012 20:18
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Mr_Leskelä »

Minkä takia kaikkien mielestä mauto on paska vaikka ei oo semmosella eite ees ajanu?
Niinku täällä jotku sanoo että miksi ostaa traktori sen takia että ei tarvis ostaa mautoa vaikka ei traktoria edes tarvi mihinkään muuhun.
On niitä järkeviäkin mautoilioita vaikka mauto ehkä onkin ruma tms..
Miksi kaikilla muka traktori tai mopo pitäis olla jos sellasta ei edes tarvi?
Joillakin on mauto, joillakin traktori ja joillakin mopo ja päätökset tästä asiasta saa tehdä ihan itse :roll: .
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
 Lataa tästä...
Avatar
Kone-Mies
Viestit: 579
Liittynyt: 29.02.2012 22:16
Tämänhetkinen kaupunki:: Lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lapua

Re: Mopoautot

Viesti Kirjoittaja Kone-Mies »

Mr_Leskelä kirjoitti: Miksi kaikilla muka traktori tai mopo pitäis olla jos sellasta ei edes tarvi?
No mihinkäs sitä mautoa sitte tarttis saanen kysyä?
Kuva
Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”