Farmari 2015 Joensuu 2-4.7.2015
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Farmari 2015 Joensuu 2-4.7.2015
Se on hyvä kuulla. Oliko minkälaista raktoripuolta? John Deere, Massey Ferguson, Case IH, New Holland, Deutz Fahr, Valtra, Fendt, Zetor jne...?? McCorminkkeja ainakin on!
Jonnikoita, Mccormic, New Holland , Case, Valtra, nuffield/leyland club finland ja yks pullinki voorti.Deereman kirjoitti:Se on hyvä kuulla. Oliko minkälaista raktoripuolta? John Deere, Massey Ferguson, Case IH, New Holland, Deutz Fahr, Valtra, Zetor jne...?? McCorminkkeja ainakin on!
E. Ja huomenna vissii meen uusiks et kerkee konekenttä 1:senki kiertää.
-
Hieno homma! Tietää ainakin, että on nähtävää..
On kyllä. Oletkos huomenna menossa?Deereman kirjoitti:Hieno homma! Tietää ainakin, että on nähtävää..
Nähtävää on kyllä, traktoreita oli vähän heikosti, mutta esim. McCormick oli niitä joita näkee harvemmin muissa näyttelyissä, olihan siellä yks uus belaruskin.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
No perkkeles, niinhän olikin. Sen reissun jopa muistan kun ajettiin Kyröjokivartta. Jos jonnekkin päin sais Suomen maatilan perustaa, niin kyllä se siellä olis...Neliveto kirjoitti:Eipäs, vaan Farmari oli toissa vuonna eli 2013. Ja seuraavan kerran Seinäjoella vuonna 2017, johon kyseltiin jo talkoohommiin.
Mahtoko olla jossaan Kurikan Teboililla tai vastaavalla huoltamolla kun pysähdyttiin, niin isännät oli heinäkoneitten ja rattorien kanssa tullu aamukahveelle.
Täytyykin tulla taas uudestaan kun seuraavaksi Seinäjoella, ilmesesti järjestäjillä sen verta pelisilmäää, että järjestävät eri aikaa Okran kanssa, niin riittää enempi kävijöitä.
Viimeksi muokannut Aecel, 03.07.2015 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksei täällä humppa soi?
-
Mutta Okra on ehdottomasti paras konenäyttely suomessa!
E: Tunnin päästä oon paikan päällä.
E: Tunnin päästä oon paikan päällä.
- Simppa
Eipä tuonnekkaan ehtinny, mökille vasta ensi viikolla :I
- rauhis
- Kielet: suomi englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Aika paska farmari mun mielest kun ei ollu fenttei eikä valtroi.
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Huonosti vaan rehunteko aikaan ensi kerran seinäjoella ku 14.6-17.6. Oli kyllä aika huonosti pidetty nuo Joensuu Farmarit juuri mittää oollu esillä ja 2h meni parkkipaikkoje ettimisessä ja sitteki oli pikavoitto tuulilasis. Sitte se aluekki oli suorakulmio muotone jos kävit aluee läpi ja olit karjaosastolla ja kävi mieles että sitä lypsyrobottia vois mennä viellä kattomaan niin ei jaksanu lähtee ku se oli niin kaukana.Aecel kirjoitti:No perkkeles, niinhän olikin. Sen reissun jopa muistan kun ajettiin Kyröjokivartta. Jos jonnekkin päin sais Suomen maatilan perustaa, niin kyllä se siellä olis...Neliveto kirjoitti:Eipäs, vaan Farmari oli toissa vuonna eli 2013. Ja seuraavan kerran Seinäjoella vuonna 2017, johon kyseltiin jo talkoohommiin.
Mahtoko olla jossaan Kurikan Teboililla tai vastaavalla huoltamolla kun pysähdyttiin, niin isännät oli heinäkoneitten ja rattorien kanssa tullu aamukahveelle.
Täytyykin tulla taas uudestaan kun seuraavaksi Seinäjoella, ilmesesti järjestäjillä sen verta pelisilmäää, että järjestävät eri aikaa Okran kanssa, niin riittää enempi kävijöitä.
-
Nyt tuli tuollakin käytyä, aika pienet oli ja koneita oli aika heikosti, mutta hyvähän noissa on kumminkin aina käydä. Että ei ollu mikää turhakaan reissuu..
- Vikii
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Vikii
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tuli käytyä pikkuveljen kanssa kun ei muutakaan ollu ja sanon vaan että olis kyllä pitäny varata aikaa päivä ihan helkutin pitkä paikka ja Kaikkia traktoreita ei ollu eile ,mutta tänään oli tullu enemmän ja oon tyytyväinen kun kuitenkin pääsin ilmasiks sisälle ja veljelle ostin lipun 5e Oishan tuolla voinu olla vaikka järjesteliä kun ois saanu ollla 3 päivää ja Koneita oli ihan tarpeeks silleen ja miks aina pitää olla isoja koneita? Ja kyllä siellä oli valtemeita ihan tarpeeks ja tänään oli tuotu 5600 foordi
E: Sanosinko että ihan ok näyttely ja ei se sielläkään seinäjoella oo parempi ollu koskaan mitä käyn 2 kertaa ja ennen oli paljon paremmat näyttelyt joskus aikoinaan kun Isäntä eli niin käytiin parit kerrat ilomantissa ja heinävedellä ne oli oikeita menestyksiä
E: Sanosinko että ihan ok näyttely ja ei se sielläkään seinäjoella oo parempi ollu koskaan mitä käyn 2 kertaa ja ennen oli paljon paremmat näyttelyt joskus aikoinaan kun Isäntä eli niin käytiin parit kerrat ilomantissa ja heinävedellä ne oli oikeita menestyksiä
Ford miäs henkeen ja vereen!