++255/148.Massey_man kirjoitti:Jos sitä menis taas vaihteeks oottaan peeveestä koneen pöydälle.
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Tämä o vielä parempi.Ventti kirjoitti:Ottakaa tästä mallia, miten kuuluu tehdä FS-13 moninpeli topiicci.
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... ead#unread
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 67&t=15295
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Häirittöö tuo kiisselin avatar kun siinä vilkkuu nuo kolme eri kuvaa jotka on kopioitu Ännältä, -Manelta ja Urakkamieheltä.
- Synchron
- Olen kiinnostunut: Miehistä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Niimpä, vika taitaa olla mun, koska kerroin sille mite se vilkkuva juttu tehää. Mulla sentää on iha itte kuukle kuvahausta otettuja ja muokattuja kuvia.Neliveto kirjoitti:Häirittöö tuo kiisselin avatar kun siinä vilkkuu nuo kolme eri kuvaa jotka on kopioitu Ännältä, -Manelta ja Urakkamieheltä.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Nii joo sun käyttäjän kyllä erottaa selkeesti mutta noista kiisselin kuvista kattoo kyllä nopeesti että mitä se Ännä on kirjottanuJD3140 kirjoitti:Niimpä, vika taitaa olla mun, koska kerroin sille mite se vilkkuva juttu tehää. Mulla sentää on iha itte kuukle kuvahausta otettuja ja muokattuja kuvia.Neliveto kirjoitti:Häirittöö tuo kiisselin avatar kun siinä vilkkuu nuo kolme eri kuvaa jotka on kopioitu Ännältä, -Manelta ja Urakkamieheltä.
- Kone kuski
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Toi kiisselin avatari tympäsee ´ku siinä liikkuu 3 erikuvaa.
Kiitos Mini20 !
- Synchron
- Olen kiinnostunut: Miehistä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Niimpä! Luulin ensiks, että eihän Ännä tollasta p#skaa viestiä voi kirjottaa!!I!I!INeliveto kirjoitti:Nii joo sun käyttäjän kyllä erottaa selkeesti mutta noista kiisselin kuvista kattoo kyllä nopeesti että mitä se Ännä on kirjottanuJD3140 kirjoitti:Niimpä, vika taitaa olla mun, koska kerroin sille mite se vilkkuva juttu tehää. Mulla sentää on iha itte kuukle kuvahausta otettuja ja muokattuja kuvia.Neliveto kirjoitti:Häirittöö tuo kiisselin avatar kun siinä vilkkuu nuo kolme eri kuvaa jotka on kopioitu Ännältä, -Manelta ja Urakkamieheltä.
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mixeri
- Viesti:
Sato tänää lunta liikuntatunnilla ku juostii kuupperi.
- BluePower
- Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
- Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Nuo on kyllä kaikki aiva caca hommia tommiset vilkkuvat hommelit.
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
Nii täälläki.Mixeri kirjoitti:Sato tänää lunta liikuntatunnilla ku juostii kuupperi.
Kiitos Mini20 !
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
No sielä ny oo mikää ihmekkää, vaikka tosin sato tällähi muutamaa otteesee. :3kone kuski kirjoitti:Nii täälläki.Mixeri kirjoitti:Sato tänää lunta liikuntatunnilla ku juostii kuupperi.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tuo orava tuossa kiisselin allarissa on kyllä mun tekemä.Neliveto kirjoitti:Häirittöö tuo kiisselin avatar kun siinä vilkkuu nuo kolme eri kuvaa jotka on kopioitu Ännältä, -Manelta ja Urakkamieheltä.
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
Vitut ole ku mun!Matias98 kirjoitti:Tuo orava tuossa kiisselin allarissa on kyllä mun tekemä.Neliveto kirjoitti:Häirittöö tuo kiisselin avatar kun siinä vilkkuu nuo kolme eri kuvaa jotka on kopioitu Ännältä, -Manelta ja Urakkamieheltä.
- KiisseLi
Laitas vain DeerexFini kirjoitti:Aattelin tehä uuen youtube accountin pelkille fs:videoile, ehotelkaas jotai hyvii nimiä ku ite ei meinaa keksii ku jotai xDeerex tai jotai sellast.
E : aina voi vaihtaa avatarin!!!
- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Huommen kiva 08.00-11.20 päivä.
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
-
- Viesti:
Perjantain pitäs täälä sataa.Pelaruzi kirjoitti:No sielä ny oo mikää ihmekkää, vaikka tosin sato tällähi muutamaa otteesee. :3kone kuski kirjoitti:Nii täälläki.Mixeri kirjoitti:Sato tänää lunta liikuntatunnilla ku juostii kuupperi.
Suora putki on kaiken A ja O.
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
En voi kyllä mitenkään ymmärtää sitä että miten jotkut voi juosta kuupperissa alta 2000m? Onko tämä nykynuoret ruennu vaan sohvaperunoiksi ja pelaan vaan? Häpeäisittä. Oletta kuitenki maalta ja maalla kuulus tehä töitäki...
Volvomies on erimies.
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Tai sit ne ei juokse? Tai sit se on oikeesti noin. Mie juoksin kasilla joku 2600m.. Sen jälkeen ei ookkaan tarvinnu juosta.
Tartteeko tolla kiisselillä olla kaks allekirjotuksen kuvaakin.. Miusta yks tommonen "iso" riittäs.. Tommonen matala pien niinku arskalla nyt vielä menee ton isomman kanssa.. Laittas etes piilolaatikkoon tai rinnakkain, ni ei veis niin paljoa sivulta tilaa..
Tartteeko tolla kiisselillä olla kaks allekirjotuksen kuvaakin.. Miusta yks tommonen "iso" riittäs.. Tommonen matala pien niinku arskalla nyt vielä menee ton isomman kanssa.. Laittas etes piilolaatikkoon tai rinnakkain, ni ei veis niin paljoa sivulta tilaa..
Made by: Jespa
- valtra a92
- Kielet: Suomi Englanti ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra a92(FIN)
Eiköhän juoda nukkuu.
- Killerhangar
Niin siis miks liikkeeseen? Tollaset ollaa ite teetetty nyrkkipajalla puoleen hintaan... Ja mitä, oot vielä tän vuoden amiksessa? Itellähän on varaa vaihtaa vasta ens kesänä ku vakuutusyhtiö pulittelee 4500e tilille ja siihe vielä halpaa opintolainaa. :3maatila kirjoitti:Itellä ei oo aikaa vaihtaa ja sitä ei todellakaan oltu huomioitu hinnassa. Ja kyllä mää ny tommoset tiiän jos olis aikaa nii ei se olis ollu ongelma ,vaan ku ei oo liikkeesee pitäs mennä vaihdattaan. Mieluummin etin kerralla hyvän ettei mitää isompaa heti tarvis alkaa laittaan tämän hetkises autos ei oo ku eteen vaihtaa jarrulevyt. Kyllä se tuulilasiki vaa maksaa paljo ku aattelee ettei oo tuloja ku ei saa ees työttömyys korvausta ku oon aikuisopiskelia. Pitäs löytää diisseli sedani mieluiten se w124 mersu isäntä sentää maksaa palkaksi mun auton verot ja vakkuutukset ku oon kotona harjottelus. Ja on mulla jonku verra autoon laittaa välirahaa voin enintää maksaa 1000-2000€ pittää jättää se 15000€ tulevaa elämää varten.Killerhangar kirjoitti:Tuulilasin vaihto nyt ei kauheen iso homma ole ja monesti se näkyy kauppahinnassakin...
Tossa se mersu oli siinä koitettu alkavia ruosteita paikata vaa taidottomuus näkyi hirveen näkösissä paikka maalauksissa.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/250/5791385
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Maatila
- Moderaattori
Ei oo semmosta korjaamoa lähellä mikä vaihtas laseja enkä mää sitä osta se on liian kallis etin rauhassa. Joo oon, maatalous puolta käyn vuoden ennen armeijjaa. Huhuh ite en alkais velka perseeks tämän ikäsenä veloista kerkee kärsiä myöhemminki iha tarpeeksi jos ostan tän tilan tai omakotitalon jostaki Mää en nimittäin oikee rivi/kerrostalos viihdy.Killerhangar kirjoitti:Niin siis miks liikkeeseen? Tollaset ollaa ite teetetty nyrkkipajalla puoleen hintaan... Ja mitä, oot vielä tän vuoden amiksessa? Itellähän on varaa vaihtaa vasta ens kesänä ku vakuutusyhtiö pulittelee 4500e tilille ja siihe vielä halpaa opintolainaa. :3
- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Minäkin tahkosin ysillä kuupperissa 2500 metriä, ja pidän sitä aika huonona...RainBow_ kirjoitti:En voi kyllä mitenkään ymmärtää sitä että miten jotkut voi juosta kuupperissa alta 2000m? Onko tämä nykynuoret ruennu vaan sohvaperunoiksi ja pelaan vaan? Häpeäisittä. Oletta kuitenki maalta ja maalla kuulus tehä töitäki...
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
- sutki
- Moderaattori
No miten se juokseminen töihin liittyy? Omaa kuupperin tulosta en kerro tarkemmin mutta 12min siinä kesti.RainBow_ kirjoitti:En voi kyllä mitenkään ymmärtää sitä että miten jotkut voi juosta kuupperissa alta 2000m? Onko tämä nykynuoret ruennu vaan sohvaperunoiksi ja pelaan vaan? Häpeäisittä. Oletta kuitenki maalta ja maalla kuulus tehä töitäki...
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Vähän huonosti ilmastu mutta meinasin sitä että perusterveen nuoren pitäs päästä reiu 2000m helposti.sutki kirjoitti:No miten se juokseminen töihin liittyy? Omaa kuupperin tulosta en kerro tarkemmin mutta 12min siinä kesti.RainBow_ kirjoitti:En voi kyllä mitenkään ymmärtää sitä että miten jotkut voi juosta kuupperissa alta 2000m? Onko tämä nykynuoret ruennu vaan sohvaperunoiksi ja pelaan vaan? Häpeäisittä. Oletta kuitenki maalta ja maalla kuulus tehä töitäki...
Volvomies on erimies.