Autot. Keskustelua yms.

Yleistä keskustelua urheilusta, vapaa-ajasta, ajoneuvoista aina polkupyörästä kuorma-autoon.
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

elppi kirjoitti:Tuli juuri istuttua vajaat 100km 00-vuoden lievästi tuunatun Aa-nelkun pelkääjänpaikalla. Ja saatana, että oli hyvä olla. Auto kiihty multilla aivan vitusti verrattuna meijän D5. Suurimmaks osaks matkasta ajettiin liejussa hiekkatiällä. Ei kuulunu mitään sivuääniä, vaikka oli tiessä 10-15cm syviä monttuja. Meijän Volvolla samalla tiellä ajetaan kävelyvauhtia, kun muuten hajoo paikat. Kuuluu meinaan semmosta pauketta ja kolinaa tuolta lokareista, mutta sehän on niitten tyyppivika. Ja tässä näemme uuden ja vanhan auto laatueron, tässä ei ollut edes ruostepilkkuakaan näkyvillä (ei siis edes lokareissa), toisin kuin vm 2011 samaisessa autossa on kaaret alle 70 tkm ajettuna aivan entisenä. (Joo tiiän kyl, että on tyyppivika). Taidanpa ostaa 5v päästä Audin ensiautoks..
Nii sitä kolinaahan ei kannata korjata? Ja olisi kiva nähdä kuva näistä "entisistä" kaarista.
Volvomies on erimies.
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja elppi »

RainBow_ kirjoitti:
elppi kirjoitti:Tuli juuri istuttua vajaat 100km 00-vuoden lievästi tuunatun Aa-nelkun pelkääjänpaikalla. Ja saatana, että oli hyvä olla. Auto kiihty multilla aivan vitusti verrattuna meijän D5. Suurimmaks osaks matkasta ajettiin liejussa hiekkatiällä. Ei kuulunu mitään sivuääniä, vaikka oli tiessä 10-15cm syviä monttuja. Meijän Volvolla samalla tiellä ajetaan kävelyvauhtia, kun muuten hajoo paikat. Kuuluu meinaan semmosta pauketta ja kolinaa tuolta lokareista, mutta sehän on niitten tyyppivika. Ja tässä näemme uuden ja vanhan auto laatueron, tässä ei ollut edes ruostepilkkuakaan näkyvillä (ei siis edes lokareissa), toisin kuin vm 2011 samaisessa autossa on kaaret alle 70 tkm ajettuna aivan entisenä. (Joo tiiän kyl, että on tyyppivika). Taidanpa ostaa 5v päästä Audin ensiautoks..
Nii sitä kolinaahan ei kannata korjata? Ja olisi kiva nähdä kuva näistä "entisistä" kaarista.
No kolinaa on yritetty kyllä korjata omin avuin ja Autosalvan voimin. Ihte ollaan yritetty ehtiä ja Autosalvassa myäs. Ja Seisäkymppi on kyllä ollu Autosalvassa monia monia kertaa, mutta aina vaan sitä samaa paskanjauhantaa. "Joo, me vaihettiin se ja se, kolinahan siis nyt loppui. Noh, parin päivän kuluttua, vasemmalta alkaa taas kuulumaan aivan koko ajan kolinaa. Kyllä sinne on menny ihan mukavasti jo kahisevaa, joten se nyt on ja ajetaan loppuun. Ollaan kyllä oltu vaihtamas jo pitkään, mutta isäntä on niin pirun tarkka auton korin kunnosta. Ja onko aun mielestä ok, että 6 vuotta vanhassa autossa on kaaret ruskeena ruosteesta, kun meirän Volovossakaan ei ole ruosteenpilkkuakaan ollut eikä ole.
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja sutki »

Noista jälkikäytöistä niin yks kaveri jälkikäyttää hiluxiaan aina sen 2min, alko jo huvittaan kun 2kilsan ajon jälkeen käyttää paikallaan saman aikaa kuin ajo :D . Ite nyt vähä tolta väliltä sen jälkikäytön suhteen että antanu käydä sen 10-30sek paikallaan ennen sammuttamista ja sitä ennen kuitenki pihatie vielä melki tyhjäkäynnillä tultu. Enemmän itse ollut sen suhteen tarkka etten polje ennen kuin koneen lämmöt on vähintään 60, mieluiten sen 80.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Jaahas, saas nähdä miten käy kun tuli äsken hankittua Volvo S60 D5. :/
Italotuonti, eli kaikki maholliset talvivarusteet puuttuu, samoin talvirenkaat ja
jonkinverra myllytettäviä naarmuja, mutta muute siisti peli ja jakopääremppa tehtynä.
Mutta pohjastaan kuin uusi. Sen verra kyllä makso, että saa olla kyllä huolettomia kilsoja.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Jos ei oo vielä lämppäriä niin älä missään nimessä laita mitään tehotonta säteilylämmitintä vaan kunnon lohko- tai letkulämppäri. Ilman penkinlämmittimiä pärjää kyllä jos ei oo nahkapenkkejä. Talvirenkaita vanteineen löytää nettiromusta ja torista välillä hyvinkin sopivasti, tuossakin taitaa jako olla 5x108.
Kuva
Kuva
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Jokohan sitä kirjottais kokemuaksia viimeisestä volvosta...(-06 v70) En taida ehkä vielä jaksaa, mutta sen voin sanoa, että remonttiin meni parina viimesenä vuonna se sama touhutonni kuin -95 FH12 volvoon että leiman sai :D
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Mun Volvos on defan lohko lämmitin toimii ihan hyvin. Tänään tulin kotia töistä niin ajelin ihan huvin vuoks hiekka teittä niin kyl munki volvo vähä kolajaa ja ajoon sellasta 80km/h ku siä on hyvä suora mut oli siä vähä velliä niin ei meinannu jaksaa niin piti vaihtaa pienemälle niin heti lähti ku raketti ja volvo on siis vm 99.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Valmeksi kirjoitti:Jokohan sitä kirjottais kokemuaksia viimeisestä volvosta...(-06 v70) En taida ehkä vielä jaksaa, mutta sen voin sanoa, että remonttiin meni parina viimesenä vuonna se sama touhutonni kuin -95 FH12 volvoon että leiman sai :D
Niihä sitä kylillä puhutaan, toisaalta nämä ei rapene mun tietääkseni käsiin niinku nuo samanikäiset Merssedekset.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Neliveto kirjoitti:Jos ei oo vielä lämppäriä niin älä missään nimessä laita mitään tehotonta säteilylämmitintä vaan kunnon lohko- tai letkulämppäri. Ilman penkinlämmittimiä pärjää kyllä jos ei oo nahkapenkkejä. Talvirenkaita vanteineen löytää nettiromusta ja torista välillä hyvinkin sopivasti, tuossakin taitaa jako olla 5x108.
Nelikympissä ei kestä letkulämmitin ainakaan, mulla on hajonnu yks ja siskonmiehellä meni 5-6 peräkkäin samana talvena. Sitten laittovat säteilylämmittimen.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Aecel kirjoitti:
Valmeksi kirjoitti:Jokohan sitä kirjottais kokemuaksia viimeisestä volvosta...(-06 v70) En taida ehkä vielä jaksaa, mutta sen voin sanoa, että remonttiin meni parina viimesenä vuonna se sama touhutonni kuin -95 FH12 volvoon että leiman sai :D
Niihä sitä kylillä puhutaan, toisaalta nämä ei rapene mun tietääkseni käsiin niinku nuo samanikäiset Merssedekset.
Juu ei ne pahemmin taita ruostua. Tosin ei mesessäkään oo sitä ongelmaa ollu vuojen 2004 jälkeen kuin pakuissa.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Kyllä sitä vikaa mersuis on viä uudemmissakin. Kaverin 07 värystä katteltiin nosturilla ni ei jumalauta. Tukivarsien korvat oli aika mallis ynnä muuta. Päällisinpuolin iha ok. Olisit ny silti Aeceli hakenu itelles jonku kunno volvon jonku 940 vaikka. :D Jos itte pitäs valita 2000 luvun volvoista ni ehdottomasti v70mk2.
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Kyllähän ne auton pohjat ruostuu mistä vaan vehkeestä jos ei oo kunnon massoja ja ajetaan esim paljo hiekkateillä mikä kuluttaa pohjia ku sepeli vaan ropisee kokoajan pohjaan. Paljon se ruostuminen on siitä pidosta kiinni et peseekö esim autoaan kerran viikossa vai vuodessa :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Tuli täs mielleen et kumpi on parempi volvo 740 vai 940 ku olis aikomus ostaa viä siksi aikaa takaveto enenku kaikki hyvät volvot sumuut taka vedot kieletään päästöjen takia. Kahvi22
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Zohan kirjoitti:Tuli täs mielleen et kumpi on parempi volvo 740 vai 940 ku olis aikomus ostaa viä siksi aikaa takaveto enenku kaikki hyvät volvot sumuut taka vedot kieletään päästöjen takia. Kahvi22
Ajattelitko seisottaa 10v pihalla, ennen kuin kortin saat? Opetteleppa viimmein kirjoittamaan, jottein koko aikaa sekoita 8 vuotiaaseen.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Mulla on ollu kortti jo 4 vuotta. Mutku tuli ostettua ekaks autoks etuveto ois pitäny ostaa takaveto. :iso:
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Sanoppa joku hyvä perustelu, miksi vanha takaveto ois pitänyt ostaa? Leikkiminen ei kovin hyvä perustelu ole, koska sen harrastaminen kannattaa jättää radalle.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Se on kestävää työtä eikä niillä pääse kovin lujaa ja ulko muoto on omasta mielestä kaunis ja moottori tila on tyhjä eikä siä oo turhia juttuja . :)
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4057
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Zohan kirjoitti:Se on kestävää työtä eikä niillä pääse kovin lujaa ja ulko muoto on omasta mielestä kaunis ja moottori tila on tyhjä eikä siä oo turhia juttuja . :)
Niin mikä ajokortti sulla onkaan ollut neljä vuotta? Kenties ompelukoneen ajokortti, jonka saa joskus ala-koulussa.. Sellasta juttua kyllä on, että et kyllä ole millään ihmeelläkään 22v.. :lol: Ja harvemmin se taitaa vaikuttaa ulkonäköön, että onko se auto etu- tai takavetonen.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Oon 23 tänvuoden syyskuus 13 päivä et olokaa jo hiljaa eihän täälä viiti jonneille ees puhua ku ette ymmärrä laadun päälle ja volvo on turvallinen ja se on suuniteltu suomeen jeetuna . Mut oon 22v. :iso:
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4057
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Zohan kirjoitti:Oon 23 tänvuoden syyskuus 13 päivä et olokaa jo hiljaa eihän täälä viiti jonneille ees puhua ku ette ymmärrä laadun päälle ja volvo on turvallinen ja se on suuniteltu suomeen jeetuna . Mut oon 22v. :iso:
Joo, selvä. Kirjoita ja käyttäydy sitte kanssa sillä tavalla, kuin tuon ikäiset ihmiset. Ja eihän kukaan ole puhunut yhtään mitään mistään Volvon laadusta, vaan siitä sun takavedostas ja se tuskin vaikuttaa laatuun kumpi se sattuu olemaan. Jottei nyt ihan kokonaan mene OT:ksi, niin sanotaan vaikka, että muutaman kuukauden päästä pitäis itellekin jostain auto löytää, korttiin enää kolmisen kuukautta. :)
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Alunperin halusin vaan tietää onko hyviä kokemuksia 740 ja 940 mallesista. Ja mulla on todettu pienenä lievä lukihäiriö niin oon kehittyny vähä jäljes mut ei se oo menoa haitannu.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Kestäviä ja turvallisia ne on ollut uutena ainakin, mutta todennäköisesti ikä ja nähdyt kilometrin on syönyt kestävyyttä, ja turvallisuudessa V70 kyllä vie kovasti. Monasti autoissa on kuskilla sellainen läpykkä lattiassa, jolla sitä nopeutta pystyy portaattomasti säätämään. Moottoritila on kyllä avara, eikä siellä oo "turhia" juttuja tuomassa mukavuuksia ajoon.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Verkku kirjoitti:Kyllä sitä vikaa mersuis on viä uudemmissakin. Kaverin 07 värystä katteltiin nosturilla ni ei jumalauta. Tukivarsien korvat oli aika mallis ynnä muuta. Päällisinpuolin iha ok. Olisit ny silti Aeceli hakenu itelles jonku kunno volvon jonku 940 vaikka. :D Jos itte pitäs valita 2000 luvun volvoista ni ehdottomasti v70mk2.
Omasta mielestäni ne vanhat kantikkaat ovat todella rumia. Paitsi jos löytää oikeasti hyvän ja siistin jota ei ole raiskattu lisapitkillä yms.

Jos haluaa hyvän, turvallisen, varman ja edullisen ylläpidettävän auton niin Ford Mondeo on kyllä kaikkea sitä. Itse olin aluksi hieman epäileväinen mutta kun sellaisen sai niin pois ei vaihtaisi. Ketjukone pitää meteliä mutta pieni hinta siitä että ei tarvitse hihnaa vaihtaa. Automaattia ei saanut dieseliin mutta bensaan sai.
Itsellä tosiaan siis alla -07 Limited Editeon Ford Mondeo 2,0l 145hv koneella ja 6 lovisella manuaalilla. Ajattu 323 000 tuhatta joista isä ajoi ensimmäiset 315 000. Remonttia ei ole tarvinnut tehdä muutakuin webastoon, joka ei ole kyllä auton vika ja nokkapellin lukkoon jonka loska paska jumitti. Ja taidettiin siihen myös muutama mittariston polttimokin vaihtaa.
Ehkä häiritsevin vika tai ominaisuus on heikohkot alaväännöt. Pärjää kyllä jotenkin jos ei ole liian laiska vaihtamaan vaihetta. Virittämällä alavääntöä saa lisää mutta riski siihen että ei mene katsastuksen päästörajoista läpi on aika suuri. Vakionakin koneessa on aika isot päästöt. Mutta omasta mielestäni tässä on kyllä hinta-laatu suhde kohdallaan.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Todella kestävät ajovalot Mondeossa, jos niitäkään ei oo 10 vuodessa tarvinnu vaihtaa. ;)
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Autot. Keskustelua yms.

Viesti Kirjoittaja elppi »

Eikös niissä Mondeoissa oo ne perkeleen kitti-saumaviat? Muuten kyllä tosi jees auto, kun porukoilla ollu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Urheilu, vapaa-aika ja ajoneuvot”