Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Keskustelua puhelimien matopeleistä isojen poikien peleihin. Warettajat ei kannata vaivatua koska piraatit pääsevät banaanisaarille.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Eli täällä keskustellaan f1 -pelistä. Itse tilasin pelin äsken ja haluaisin kuulla kokemuksia f1 2013 pelistä. Mitä mieltä olette olleet esim. aitoudesta varikolla ,kolareista ja onko esim. aika ajoissa tai kisoissa ollut yllättäviä nousioita tai ulos ajoja. Sekä yksi asia kiinnostaa onko pelissä ,jos pääsee 3 parhaan joukkoon palkintojen jakoa? Ainakaan 2010 versiossa ei ollut ja uudempia en ole päässyt kokeilemaan. Ja sitten tietenki muistakin asioista ja versioista voitte kertoa kokemuksia.
Kuvia
Kuva
Kuva
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: F1 2013.

Viesti Kirjoittaja umbe »

Mulla on F1 2012 ja se on minun mielest aika hyvä. Siinä kolarit on mun mielest simuloitu hyvin ja sitä voi muoakata miten iso damage on et jos oli pienin ni ei haittaa vaik törmää seinää ni ei ees etusiipi mee rikki, muttakun pitää suurimmal ni se on aika lähel aitoo. (jos törää seinään kovaa eturenkaat lähtee irti ja lentää vaik minne ja keskeyttää) + voi ajaa netis muitten kanssa.
#Kuuukkelijutut #FsFin
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: F1 2013.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Joo. Millä sivuilla muita vastaan voi pelata? Eli missä sivuilla voi kirjautua olis varmaa hyvä laittaa tähän aiheeseen linkkejä sun muuta. :) Eikö muilla oo mitään sanottavaa pelistä? Varmasti joiltaki löytyy kyseinen peli.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: F1 2013.

Viesti Kirjoittaja umbe »

Tuolta pitäs kait pystyy 2013 http://www.formula1-game.com/uk/home 2012 oli erisivul, mut siin kannes taikka siel pelin ohjeis lukee mis voi kirjautuu ja niit voi pelaa sillee aikaa vastaa viikoittain yks rata vaihtuu siis kerra viikos siel racenet jutus ja muit vastaa kisaa multiplayer ja sielt online. Eka täytyy kyl tehä sellanen koodi juttu (ainakin 2012) et pysty pelaa niit kisoi se on sellanen vippi ja se koodi löytyy jostain niist pelin ohjekirjoist.
#Kuuukkelijutut #FsFin
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: F1 2013.

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

umbe kirjoitti:Mulla on F1 2012 ja se on minun mielest aika hyvä. Siinä kolarit on mun mielest simuloitu hyvin ja sitä voi muoakata miten iso damage on et jos oli pienin ni ei haittaa vaik törmää seinää ni ei ees etusiipi mee rikki, muttakun pitää suurimmal ni se on aika lähel aitoo. (jos törää seinään kovaa eturenkaat lähtee irti ja lentää vaik minne ja keskeyttää) + voi ajaa netis muitten kanssa.
Vaikka sitä damagea pitäis suurimmalla, nii ei oo kyllä ees lähellä aitoa. :D Enemmänki F1 -06:ssa ja siinä Championship Editionissa minkä saa ladattua demona ps storesta on aika lähellä todellisuutta se autojen hajoamisherkkyys. Mitäs sitä muuta sitte oli, niin, varikkostopit on nyt paremmin animoituja ja uusia kuvakulmia on kans elikkä nyt voi valita että kahtooko näin yleisesti sitä stoppia vaiko sitten satunnaisesti junkun varikkomiehen näkökulmasta. Ei oo silti vieläkään ne stopit kovin realistisia, kestää aina sen päälle kolome sekuntia (vrt. Webberin stoppi Austinissa tänä vuonna 1.923 sekuntia) ja tikkarimiehet päästää välillä aika pirusti liian myöhään lähtemään. Aika-ajoissa ei niinkään mutta kisoissa on välillä aika paljonki yllättäjiä, mm. Marussiat ja Caterhamit on ollu monta kertaa pisteillä ensimmäisen kauden aikana uramuodossa ainakin mulla. Williams on kans aika nopea jos vertaa viime kauden suorituksiin, muuten ei sitte ookkaan mitään ihmeellisempiä. Nuorten kuljettajien testejä on pikkasen uudistettu, nyt jos saa tarpeeks niitä tähtiä vai mitä ne nyt olikaan niin tulee lisää talleja millä voi alottaa. Ohjattavuus on muuttunu aika rajusti, varsinkin jos ajaa ratilla, autoista on tullu pikkasen enemmän aliohjaavia eikä ne pyörähä enää kanttarien päältä niin helposti. Autot myös rupeaa sutimaan paljon helpommin, jos vertaa 2012 (2012:ssa traction controlli pois päältä vastaa 2013:ssa sitä että se on mediumilla, ainakin omasta mielestä). Ja niinkuin viime kaudella, renkaat kuluu aika pirusti nopiampaa, mullakin kävi Unkarissa niin että rengassarjat loppu kesken. :D Latausruudut ja valikot on uudistunu, nyt niissä latausruuduissa näkyy kuvia oikeista kisoista. Ja sitte vielä, tuo klassinen sisältö, elikkä osa 80 ja 90-luvun autoista ja kuskeista. Autot on pirun hienosti mallinnettu ja ne on mukavaa vaihtelua nykyautoille, koska ne on sen verran levottomampia. Äänet on ihan hyvin tehty, 90-luvun luppupuolen V10:jä on mukava kuunnella. 8-) Vanhempien V10 ja muittenkin koneitten äänet omasta mielestä hyviä, mutta uuvempien V10:ien äänet vois olla pikkasen parempia, jos vertaa esim. näitä kahta videota:





Eipä mulla muuta tainnu ollakkaan. :D

E: Niin joo, ei tässä siis oo mitään palkintojen jakoa, eikä tarvi mitään koodia että pääsee pelaamaan netissä. ;)
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: F1 2013.

Viesti Kirjoittaja umbe »

Kyl mä vaan tarttesin jonku koodin 2012.
#Kuuukkelijutut #FsFin
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: F1 2013.

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

umbe kirjoitti:Kyl mä vaan tarttesin jonku koodin 2012.
Nyt puhuttiin kolomestatoista.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Tuppurainen
Viestit: 4383
Liittynyt: 23.12.2011 15:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Paikkakunta: Pori

Re: F1 2013

Viesti Kirjoittaja Tuppurainen »

Mulla on tää peli ja rattina Logitech Driving Force GT, toimii pirummoisen hyvin, että minusta tää on hyvä, mutta palkintojen jako ja lämmittelykierros ennen kisaa puuttuu, muuten tää olisi täydellinen. Kattoo, mimmone se 2014 sitten on.
Kuva
Kuva
____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: F1 2013

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Tuppurainen kirjoitti:Mulla on tää peli ja rattina Logitech Driving Force GT, toimii pirummoisen hyvin, että minusta tää on hyvä, mutta palkintojen jako ja lämmittelykierros ennen kisaa puuttuu, muuten tää olisi täydellinen. Kattoo, mimmone se 2014 sitten on.
Ja jos jotaki sais vielä lisää pyytää, niin semmone, että vettä vois tulla sen verran paljon enemmän että välillä vois tulla punanen lippu koska rata on ajokelvoton veden takia ja hajoamisherkkyyttä paaaaaaljon herkemmäks. Itellä rattina tosiaan se Thrustmaster Ferrari F1 wheel Integral T500 RS (pitkä nimi :D ), josta on nyt menny neljä nappia hajalle, että ei se kovin laadukas oo, mutta sitä paremmaks on hankala pistää jos oikeen kunnon formularatin meinaa hankkia.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: F1 2013

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa. :D Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s. :D Pitäskö muute vaihtaa otsikko Formula 1- peleiksi kun tulee juttua nuista aijemmistakin versioista?
E: Videoiden perusteella näyttää erittäin aidolta. Mutta nopeusmittarissa ja tuossa ajojärjestys listassa olis paranneltavaa , vai saako niitä jostain muokattua? Olis kaikkein makein ku olis lyhennelmät nimistä ja näkys vaikka sijalle 10 saakka.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Valmet6100
Viestit: 481
Liittynyt: 02.03.2013 13:58
Tämänhetkinen kaupunki:: Paltamo
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NyökkäriT5.95[FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Paltamo

Re: F1 2013

Viesti Kirjoittaja Valmet6100 »

Maatila kirjoitti:Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa. :D Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s. :D Pitäskö muute vaihtaa otsikko Formula 1- peleiksi kun tulee juttua nuista aijemmistakin versioista?
E: Videoiden perusteella näyttää erittäin aidolta. Mutta nopeusmittarissa ja tuossa ajojärjestys listassa olis paranneltavaa , vai saako niitä jostain muokattua? Olis kaikkein makein ku olis lyhennelmät nimistä ja näkys vaikka sijalle 10 saakka.
Mistä saa sen formula 2006?
Kuva
MP=NyykkäriT5
MrSuomi
Viestit: 5171
Liittynyt: 05.07.2011 17:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi

Re: Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Viesti Kirjoittaja MrSuomi »

Iteltä löytyy tuo F1 2012, vois pelata pitkästä aikaan..
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
Avatar
Tuppurainen
Viestit: 4383
Liittynyt: 23.12.2011 15:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Paikkakunta: Pori

Re: F1 2013

Viesti Kirjoittaja Tuppurainen »

Valmet6100 kirjoitti:
Maatila kirjoitti:Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa. :D Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s. :D Pitäskö muute vaihtaa otsikko Formula 1- peleiksi kun tulee juttua nuista aijemmistakin versioista?
E: Videoiden perusteella näyttää erittäin aidolta. Mutta nopeusmittarissa ja tuossa ajojärjestys listassa olis paranneltavaa , vai saako niitä jostain muokattua? Olis kaikkein makein ku olis lyhennelmät nimistä ja näkys vaikka sijalle 10 saakka.
Mistä saa sen formula 2006?
Jostai pelikaupasta käytettyn tai kirppikseltä, ite ostin -06:sen pelikaupast käytettyn ja -02:sen käytettyn kirpparilta.
Kuva
Kuva
____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
Avatar
Veke00
Viestit: 2793
Liittynyt: 27.02.2013 16:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihtipidas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: F1 2013

Viesti Kirjoittaja Veke00 »

Tuppurainen kirjoitti:
Valmet6100 kirjoitti:
Maatila kirjoitti:Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa. :D Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s. :D Pitäskö muute vaihtaa otsikko Formula 1- peleiksi kun tulee juttua nuista aijemmistakin versioista?
E: Videoiden perusteella näyttää erittäin aidolta. Mutta nopeusmittarissa ja tuossa ajojärjestys listassa olis paranneltavaa , vai saako niitä jostain muokattua? Olis kaikkein makein ku olis lyhennelmät nimistä ja näkys vaikka sijalle 10 saakka.
Mistä saa sen formula 2006?
Jostai pelikaupasta käytettyn tai kirppikseltä, ite ostin -06:sen pelikaupast käytettyn ja -02:sen käytettyn kirpparilta.
06 oli vasta jyväskylän gamestopissa 8€.
Kuva
My hobbies include dank memes, masturbation and ripping fat vapes.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Onhan tuossa aika iso hyppäys 10->13. Positiiviseen suuntaan on mennyt. Pienen pelailun jälkeen oon huomannut, ettei varoituksia tuu joka kerta radalta poistuttua, kympissä niitä tuli vaikka aikaa meni enempi hukkaan. Uramoodin vaikeustaso on helpompi, enään ei tarvi säätää autoa ollakseen 2 sekunttia viimmestä perässä. Voi jättää avusteita pois, kun ei muutkaan mene niitä optimaalisia kierroksia.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Ezmo kirjoitti:Onhan tuossa aika iso hyppäys 10->13. Positiiviseen suuntaan on mennyt. Pienen pelailun jälkeen oon huomannut, ettei varoituksia tuu joka kerta radalta poistuttua, kympissä niitä tuli vaikka aikaa meni enempi hukkaan. Uramoodin vaikeustaso on helpompi, enään ei tarvi säätää autoa ollakseen 2 sekunttia viimmestä perässä. Voi jättää avusteita pois, kun ei muutkaan mene niitä optimaalisia kierroksia.
Kolmessatoista ruvennu jo tympimään ku pystyy Sauberillaki voittamaan vaikka joka kisan. :D Ja käytössä ei mitään ajoapuja, autoa tietenki pitää säätää joka kisaan. :DD
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Farmari99 kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:Onhan tuossa aika iso hyppäys 10->13. Positiiviseen suuntaan on mennyt. Pienen pelailun jälkeen oon huomannut, ettei varoituksia tuu joka kerta radalta poistuttua, kympissä niitä tuli vaikka aikaa meni enempi hukkaan. Uramoodin vaikeustaso on helpompi, enään ei tarvi säätää autoa ollakseen 2 sekunttia viimmestä perässä. Voi jättää avusteita pois, kun ei muutkaan mene niitä optimaalisia kierroksia.
Kolmessatoista ruvennu jo tympimään ku pystyy Sauberillaki voittamaan vaikka joka kisan. :D Ja käytössä ei mitään ajoapuja, autoa tietenki pitää säätää joka kisaan. :DD
Mulla oli vain luistonesto mediumilla, koska tuo Momon kaasu on niin tunnoton ja ajolinjaa käytin harjotuksissa. Ei tahdo olla aikaa ajaa niin paljoa, että kauhian tarkkoja säätöjä ehtis tehdä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
NewHollandT5
Viestit: 94
Liittynyt: 09.06.2014 11:45
Tämänhetkinen kaupunki:: Paltamo
Kielet: Engalnti ja Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: NewHollandT5
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleistä keskustelua -Formula 1 peleistä.

Viesti Kirjoittaja NewHollandT5 »

Hyvältä näyttää toi f1 2014.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja konsolit”