Boom Beach

Keskustelua puhelimien matopeleistä isojen poikien peleihin. Warettajat ei kannata vaivatua koska piraatit pääsevät banaanisaarille.
j0nsku
Viestit: 920
Liittynyt: 17.09.2011 20:23
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Boom Beach

Viesti Kirjoittaja j0nsku »

Boom Beach on Supercell -peliyhtiön luoma peli, jossa kehitetään omaa saaritukikohtaa ja taistellaan toisia vastaan. Pelissä on joitakin samoja ominaisuuksia kun Supercellin aiemmin luomassa Clash of Clans -pelissä.

Boom Beachissa rakennetaan omalle saarelle tukikohtaa. Toisin kuin Clash of Clansissa, Boom Beachissa pelaaja on yksin, eikä voi liittoutua toisten pelaajien kanssa. Boom Beachin valuuttana ovat kulta ja jalokivet. Jalokiviä voi ostaa oikealla rahalla tai löytää kartalle ilmestyvistä arkuista. Jalokivillä voi ostaa muita resursseja sekä nopeuttaa rakennusten rakennusaikaa ja näin tehostaa pelaamistaan. Valuutan lisäksi pelissä olevia kerättäviä resursseja ovat mm. puu, kivi, rauta ja "taikakivet", joista pelaaja voi luoda erilaisia taikavoimia omaavia patsaita kyläänsä. Patsaat voivat esim. nopeuttaa resurssien saantia.

Kuten Clash of Clansissa, pelin tarkoituksena on rakentaa itselleen mahdollisimman hyvä tukikohta, joka kestää muiden pelaajien hyökkäykset, sekä kehittää mahdollisimman hyvät joukot ja tuhota muiden pelaajien kylät. Kylien tuhoamisesta saa mitaleja, joita pelissä on tarkoitus kerätä. Mitaleja menettää, mikäli muut pelaajat onnistuvat tuhoamaan tukikohdan.

Muiden pelaajien lisäksi kartalla näkyy Boom Beachin NPC-pahis Hammermanin tukikohdat, jotka pelaajan on tarkoitus myös tuhota. Hammerman myös valtaa koko ajan pelaajaa ympäröivistä saarista puolueettomia NPC-kyliä, jotka pelaajan on tarkoitus yrittää vapauttaa. Kun pelaaja onnistuu vapauttamaan kylän, kyläläiset antavat hänelle vastineeksi resursseja ja he lähettävät pelaajalle pienen määrän kultaa säännöllisesti.

Kun pelaaja on tuhonnut Hammermanin tukikohdan saattaa samalle paikalle ilmestyä joskus toinen NPC Dr. Terror. Dr. Terrorin tukikohta Terror Stage on kylä, joka pysyy näkyvissä 24 tuntia. Aina kun pelaaja tuhoaa Terror Stage -kylän tilalle tulee uusi vaikeampi Terror Stage. Terror Stagejen tuhoaminen on ainoa tapa saada tumman violetteja "taikakiviä", joista rakennettavat patsaat voivat mm. lisätä pelaajan päälaivan energiaa tai hyökkäyksien lopussa saatua bonusta.

Peli julkaistiin iOS:lle maaliskuussa 2014.


Kuinkas moni pelaa? Itellä ei oo,mutta kaverin luona oon testanna.
Avatar
quismax
Viestit: 151
Liittynyt: 20.02.2011 16:12
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: kaikki
Multiplayer tunnuksesi?: quismax
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Re: Boom Beach

Viesti Kirjoittaja quismax »

Saakos samsung galaxy trend plus:alle tämän pelin?
Avatar
volvo21
Viestit: 532
Liittynyt: 22.08.2013 15:36
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,hyvin huon enkku
Multiplayer tunnuksesi?: volvo21
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Boom Beach

Viesti Kirjoittaja volvo21 »

Saa.
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
Avatar
quismax
Viestit: 151
Liittynyt: 20.02.2011 16:12
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: kaikki
Multiplayer tunnuksesi?: quismax
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Re: Boom Beach

Viesti Kirjoittaja quismax »

Okei kiitos kun vastasit :)
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2274
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Boom Beach

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Itellä on tabletilla ja kylän nimi on "Juhan Armeija"
Kuva
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja konsolit”