-Valmet 705 BY:ValtraN111-
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
-Valmet 705 BY:ValtraN111-
Tässäpäs tämä. ainut onkelma on, että valoja en saanu kohille ku ne on sillee yhes
Historiaa legendaarisesta -05-sarjasta:
Volvon auto-osaston muotoilema 05-sarja tuli myyntiin vuoden 1983 alussa. Nelisylinterisiä malleja oli kaksi: 705 (83 hv) ja 805 (95 hv). Molempien moottorit olivat ahdettuja. 05-sarja oli selkeästi tehty alun perin nelivetoiseksi. Lyhyen akselivälin, keskelle sijoitetun kardaaniakselin ja 50 astetta kääntyvien pyörien ansiosta se oli eräs markkinoiden ketterimmistä. 15-päätteisissä teollisuusmalleissa oli vanha, 702-903:sta peräisin oleva Carraron teollisuusakseli. Painojakauma 45/55 oli peltokäyttöön optimaalinen.
Ominaisuuksia, joissa 05-sarja edusti aikansa kärkeä oli nostovoima (4000 kg) ja välirunkoon sijoitettu peräti 180 litran polttoainesäiliö. Vaihteisto oli monen kilpailijan tavoin 8+4 -vaihteinen. Lisävarusteena toimitettiin malliin 705 alentavaa pikavaihdetta, vaikka huippunopeus jäi alle 30 km/h:n. Vain 805:een sai alun perin nopeuttavan pikavaihteen. Silloin tosin pienin nopeus jäi Valmetin tapaan varsin suureksi. 805:ssä oli myös tehokkaammat 5-levyiset jarrut.
Volvon pääosin suunnitteleman ja valmistaman tilavan ja tasalattiaisen ohjaamon ansiosta istuin mahtui kääntymään 180 astetta, mikä oli suuri etu metsäkäyttöä ajatellen tasaisen pohjan ohella. Ohjaamosta oli aluksi 2 versiota L ja GL. Erona oli mm. kello, käännettävä de luxe-istuin ja säädettävä ohjauspyörä. Vuodelle 1985 verhoilun väri vaihtui punaisesta harmaaksi ja GL-varustelu tuli vakioksi. Samaan aikaan tuli lisävarusteeksi kaivattu kattotuuletin. Kytkinlevyn halkaisija 705:ssä ja 805:ssä kasvoi 310 mm:stä 330 mm:iin. 805:n kytkinlevy oli lisäksi keraaminen.
Vuoden 1984 alussa tuli markkinoille ahtamaton 6-sylinterinen 905, jonka teho oli 105 hv. Voimansiirtoa oli vahvistettu 4-sylinterisiin verrattuna.
Vuoden 1988 alussa mallistoa täydensi ahtamaton nelisylinterinen 655, jossa oli tehoa 80 hv. Kesällä 1988 esiteltiin uudistetut mallit. Tarjolla oli viisi värivaihtoehtoa. Etuakseli uusittiin ja ohjauspumppu vaihtui tehokkaampaan. Nostovoimaa lisättiin 4400 kiloon (905:ssä 5500 kiloon) ja Autocontrol -elektroninen nostolaite tuli lisävarusteeksi. Turbot vaihtuivat Schwitzerin tuotteisiin ja moottoreihin tehtiin muitakin uudistuksia.
Vakiorengaskoot vaihtelivat, taulukossa on esitetty ensimmäiset. Esim. 705:n renkaat suurenivat vuodeksi 1985 kokoon 13,6-24 ja 18,4-34. Sen jälkeen palattiin alkuperäiseen 12,4-24 ja 16,9-34.
LATAUS: http://www.file-upload.net/download-234 ... 5.rar.html
-Muokata saa, jos kysäsee minulta luvan
PS:Muista avata RaR-arkisto ja ottaa siellä oleva kansio mods-kansioon
Historiaa legendaarisesta -05-sarjasta:
Volvon auto-osaston muotoilema 05-sarja tuli myyntiin vuoden 1983 alussa. Nelisylinterisiä malleja oli kaksi: 705 (83 hv) ja 805 (95 hv). Molempien moottorit olivat ahdettuja. 05-sarja oli selkeästi tehty alun perin nelivetoiseksi. Lyhyen akselivälin, keskelle sijoitetun kardaaniakselin ja 50 astetta kääntyvien pyörien ansiosta se oli eräs markkinoiden ketterimmistä. 15-päätteisissä teollisuusmalleissa oli vanha, 702-903:sta peräisin oleva Carraron teollisuusakseli. Painojakauma 45/55 oli peltokäyttöön optimaalinen.
Ominaisuuksia, joissa 05-sarja edusti aikansa kärkeä oli nostovoima (4000 kg) ja välirunkoon sijoitettu peräti 180 litran polttoainesäiliö. Vaihteisto oli monen kilpailijan tavoin 8+4 -vaihteinen. Lisävarusteena toimitettiin malliin 705 alentavaa pikavaihdetta, vaikka huippunopeus jäi alle 30 km/h:n. Vain 805:een sai alun perin nopeuttavan pikavaihteen. Silloin tosin pienin nopeus jäi Valmetin tapaan varsin suureksi. 805:ssä oli myös tehokkaammat 5-levyiset jarrut.
Volvon pääosin suunnitteleman ja valmistaman tilavan ja tasalattiaisen ohjaamon ansiosta istuin mahtui kääntymään 180 astetta, mikä oli suuri etu metsäkäyttöä ajatellen tasaisen pohjan ohella. Ohjaamosta oli aluksi 2 versiota L ja GL. Erona oli mm. kello, käännettävä de luxe-istuin ja säädettävä ohjauspyörä. Vuodelle 1985 verhoilun väri vaihtui punaisesta harmaaksi ja GL-varustelu tuli vakioksi. Samaan aikaan tuli lisävarusteeksi kaivattu kattotuuletin. Kytkinlevyn halkaisija 705:ssä ja 805:ssä kasvoi 310 mm:stä 330 mm:iin. 805:n kytkinlevy oli lisäksi keraaminen.
Vuoden 1984 alussa tuli markkinoille ahtamaton 6-sylinterinen 905, jonka teho oli 105 hv. Voimansiirtoa oli vahvistettu 4-sylinterisiin verrattuna.
Vuoden 1988 alussa mallistoa täydensi ahtamaton nelisylinterinen 655, jossa oli tehoa 80 hv. Kesällä 1988 esiteltiin uudistetut mallit. Tarjolla oli viisi värivaihtoehtoa. Etuakseli uusittiin ja ohjauspumppu vaihtui tehokkaampaan. Nostovoimaa lisättiin 4400 kiloon (905:ssä 5500 kiloon) ja Autocontrol -elektroninen nostolaite tuli lisävarusteeksi. Turbot vaihtuivat Schwitzerin tuotteisiin ja moottoreihin tehtiin muitakin uudistuksia.
Vakiorengaskoot vaihtelivat, taulukossa on esitetty ensimmäiset. Esim. 705:n renkaat suurenivat vuodeksi 1985 kokoon 13,6-24 ja 18,4-34. Sen jälkeen palattiin alkuperäiseen 12,4-24 ja 16,9-34.
LATAUS: http://www.file-upload.net/download-234 ... 5.rar.html
-Muokata saa, jos kysäsee minulta luvan
PS:Muista avata RaR-arkisto ja ottaa siellä oleva kansio mods-kansioon
Viimeksi muokannut Ännä, 13.03.2010 23:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 1889
- Liittynyt: 10.08.2009 15:12
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Todella Hienoa Jälkeä!!
E: mutta eii pysty lataa menee alotussivulle
E2: no nyt voi
E: mutta eii pysty lataa menee alotussivulle
E2: no nyt voi
Viimeksi muokannut meikäpoeka, 13.03.2010 22:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Komiaa, lautaukseen menee.
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Ny pystyymeikäpoeka kirjoitti:Todella Hienoa Jälkeä!!
E: mutta eii pysty lataa menee alotussivulle
E2: no nyt voi
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4894
- Liittynyt: 12.11.2009 11:52
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
- Paikkakunta: Etelä-karjala
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Elä muuta sano!Timzze kirjoitti:Jösses ku on komee !!
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
- _Asd
- Viestit: 2141
- Liittynyt: 21.09.2009 17:45
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Askola
- Viesti:
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Komee tuli pakko ladata.!
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Kyllä on komee!!!
Heti latasin.
Heti latasin.
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
oi onpa hieno heti lataukseen
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Hieno valmetti pittääpä ladata
- philip1997
- Viestit: 278
- Liittynyt: 19.12.2009 17:26
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kristiinankaupunki
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
on se komee voitko laitta siiheen etukuormainta
Valmet 705,TD44DS7,4t,16+8,83hv/2100rpm/325nm/1400rpm
- philip1997
- Viestit: 278
- Liittynyt: 19.12.2009 17:26
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kristiinankaupunki
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
ja tehdä se vielä semmoseen 805
Valmet 705,TD44DS7,4t,16+8,83hv/2100rpm/325nm/1400rpm
-
- Viestit: 2359
- Liittynyt: 13.06.2009 17:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Täs on ainoo yks vika eikä se oo toi valo hommeli
- _Asd
- Viestit: 2141
- Liittynyt: 21.09.2009 17:45
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Askola
- Viesti:
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
No sinä löydät mitä vain vikoja näistä... Tee oikeesti ite paree...valtra6250 kirjoitti:Täs on ainoo yks vika eikä se oo toi valo hommeli
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
- Mr-Wedenoja
- Viestit: 3033
- Liittynyt: 06.08.2009 17:06
- Kielet: Sujuvasti Suomi ja Englanti, Osittain Ruotsi, Japani ja Saksa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Kalajoki.
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Tässä on yks vika jotka ei oo valot ei voi pelata jos on tallenuksessa saemon t202 se rupee lagaamaan ku kattoo t202 kkosta ku tää 705 on ostettuna
|Maximus VII Hero|4770K@4,3Ghz 1.308v|2x R9 290 DCUII |2x4Gb HyperX Fury|HX850|Arc Midi R2|2x2Tb|120Gb hyperX 3K|Win 8.1 Pro|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
-
- Viestit: 394
- Liittynyt: 21.11.2009 15:52
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
on kyllä paras valmet 705
-
- Viestit: 2359
- Liittynyt: 13.06.2009 17:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
V**** suaki pitää heti alkaa tollasta ku en tarkota pahaa ku tää on hieno ja se siin täs onki vikana!!! SÄ ET TAJUU VITSIÄKÄÄ HUUMORITAJUTON_Asd kirjoitti:No sinä löydät mitä vain vikoja näistä... Tee oikeesti ite paree...valtra6250 kirjoitti:Täs on ainoo yks vika eikä se oo toi valo hommeli
Viimeksi muokannut Simulation, 17.03.2010 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Jos se kiroilu ei lopu niin!
Syy: Jos se kiroilu ei lopu niin!
- _Asd
- Viestit: 2141
- Liittynyt: 21.09.2009 17:45
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Askola
- Viesti:
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Pyh... On mulla huumorin tajua...En minä tommosia tajua.valtra6250 kirjoitti:V**** suaki pitää heti alkaa tollasta ku en tarkota pahaa ku tää on hieno ja se siin täs onki vikana!!! SÄ ET TAJUU VITSIÄKÄÄ HUUMORITAJUTON_Asd kirjoitti:No sinä löydät mitä vain vikoja näistä... Tee oikeesti ite paree...valtra6250 kirjoitti:Täs on ainoo yks vika eikä se oo toi valo hommeli
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: 29.06.2009 16:56
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Ja kiroilu ei ole edelleenkään sallittua!
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 3094
- Liittynyt: 16.08.2009 09:41
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Nyt takaisin aiheeseen!
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
Muista avata RaR-arkisto ja ottaa siellä oleva kansio mods-kansioonalmakka kirjoitti:mulla toi ei toiminu
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- almakka
- Viestit: 54
- Liittynyt: 30.04.2009 13:30
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: ranua
Re: -Valmet 705 BY:ValtraN111-
no niin sain sen toimimaan mutta kello vaan hävii ku sen käynnistää