Turvemodin screenshotit

Yleistä keskustelua Farming Simulatorista. Jaa kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Ja muutenkin asialliset kuvat ja kartta. :P
Volvomies on erimies.
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Ei perkele on komee mekki 8-)
Avatar
Saemo
Moderaattori
Viestit: 1343
Liittynyt: 30.11.2009 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Saemo »

Tommonen NH m160 suo ilmanotolla :)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
sakke333
Viestit: 90
Liittynyt: 07.09.2010 18:56
Kielet: suomi englanti ja heikosti ruotsi

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja sakke333 »

On muuten pirun hieno hollantti (harmi kun en saanu yhtä osaa siitä)
Kaikki tervetulleita pölisemään tietokoneista ja peleistä!>http://tietokonenurkkaus.munfoorumi.com/index.php
Mikään ei muutu vaik sillalt alas hyppäiski.
Valmet 705 turbo
Viestit: 219
Liittynyt: 20.12.2010 19:07
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valmet 705 turbo »

[quote="Venom"]Mekki aumalla:

Vehkeet jumissa:

Kukkien keskellä:

Hitto, ku on komia mekki :o , pistä jakoon. :)
Wiuwe

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Wiuwe »

Valmet 705 turbo kirjoitti:
Venom kirjoitti:Mekki aumalla:

Vehkeet jumissa:

Kukkien keskellä:

Hitto, ku on komia mekki :o , pistä jakoon. :)
Se on saemon, ja se tulee sitte jakoon ku sen Neva mappi tulee kans, ja siin menee aikaa :D
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Venom »

Ei oo saemon mekki, ihan ite tein.
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Azceli
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1607
Liittynyt: 25.09.2009 17:37
Paikkakunta: Alastaro
Viesti:

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Azceli »

Saemo kirjoitti:Tommonen NH m160 suo ilmanotolla :)
Eiks M-sarjassa oo vähä erillainen koppi? Mut eipä tuo mitää haittaa.. :mrgreen:
Kuva Allekirjoitus by Venom
<@Meikapoeka> voe että ku oes nakkotseesepalssie :D
Avatar
Saemo
Moderaattori
Viestit: 1343
Liittynyt: 30.11.2009 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Saemo »

Azceli kirjoitti:
Saemo kirjoitti:Tommonen NH m160 suo ilmanotolla :)
Eiks M-sarjassa oo vähä erillainen koppi? Mut eipä tuo mitää haittaa.. :mrgreen:
Kopista en tiiä mut katon mää tohon jo vaihoin oikeenlaiseks ;)
Kuva
Avatar
Juhon
Viestit: 905
Liittynyt: 18.07.2009 10:09

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Juhon »

Miten oot Saemo suurentanu tota normalgrass:sii? Siis korkeutta.
Avatar
Saemo
Moderaattori
Viestit: 1343
Liittynyt: 30.11.2009 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Saemo »

Juhon kirjoitti:Miten oot Saemo suurentanu tota normalgrass:sii? Siis korkeutta.
Aukasin mapin i3d:n muistiolla nii sieltä alhaalta löytyy mistä voi muokkailla sitä. Venomi tietää paremmin.
Kuva
Avatar
Juhon
Viestit: 905
Liittynyt: 18.07.2009 10:09

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Juhon »

Tämä Selvä.
Timant
Viestit: 123
Liittynyt: 23.01.2010 11:20
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Timant »

Juhon kirjoitti:Tämä Selvä.
Avaat map01.i3d: notepadilla. Sen jälkeen rullaat melkein tiedoston loppuun. Etit sieltä seuraavanlaisen kohdan:

<FoliageSubLayer name="normalGrass" numDensityMapChannels="1" materialId="407" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" atlasSize="8" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.5" width="1.4" height="0.7" widthVariance="1" heightVariance="1" horizontalPositionVariance="1.5"/>

Punasella olevaa muutat, niin johan kasvaa korkeutta. :D
Kuva
Avatar
Juhon
Viestit: 905
Liittynyt: 18.07.2009 10:09

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Juhon »

Timant kirjoitti:
Juhon kirjoitti:Tämä Selvä.
Avaat map01.i3d: notepadilla. Sen jälkeen rullaat melkein tiedoston loppuun. Etit sieltä seuraavanlaisen kohdan:

<FoliageSubLayer name="normalGrass" numDensityMapChannels="1" materialId="407" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" atlasSize="8" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.5" width="1.4" height="0.7" widthVariance="1" heightVariance="1" horizontalPositionVariance="1.5"/>

Punasella olevaa muutat, niin johan kasvaa korkeutta. :D
Sain jo Venomilta yv:llä vastauksen ;)
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 706
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

Jellona77:lle vaan tiedoks että ei se sinkkupyöräteli vaikuta kantavuuteen millään lailla!Kärriin yks akseli lisää ni sitte on hyvä.
Avatar
traktorimies
Viestit: 43
Liittynyt: 29.01.2011 14:38
Tämänhetkinen kaupunki:: kortesjärvi
Kielet: jotenkin englantia
Paikkakunta: kauhava
Viesti:

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja traktorimies »

Nyykkäri jumissa
Kuva

Kuva
Valtrallla auttamaan ja jäi sitten sekin kiinni
Kuva

Kuva
Kuva
Avatar
Saemo
Moderaattori
Viestit: 1343
Liittynyt: 30.11.2009 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Saemo »

Turpeen keruuta.

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

OHO! on muuten hieno,nouseeko tuo taka osa vai lähteekö vain päälle??
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Venom »

Turpeen lastausta:
Kuva

Lastaus kalusto:
Kuva

Vapolle turvetta poltettavaksi:
Kuva
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

:o Hienoa kalustoa! ;)
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
KiffoX
Viestit: 782
Liittynyt: 20.06.2010 11:32
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja KiffoX »

Joo todella.
jasse12
Viestit: 459
Liittynyt: 10.09.2010 14:44

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja jasse12 »

haaha kippaa väärään suuntaan.
Kuva
fordson dexta.
scania v8 <3
XarioN
Kunniakäyttäjä
Viestit: 3908
Liittynyt: 19.10.2010 11:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja XarioN »

Ajattelitko, että jos ajat sen toisinpäin niin se kippaa toisell puolelle. Lisäksi eikai sitä turvetta voi kokoajan samaan kohtaan ajaa. Pakkohan sitä on vähä leventää.....
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja Venom »

jasse12 kirjoitti:haaha kippaa väärään suuntaan.
Ei kippaa, auto on vaan väärin päin. :D
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
jasse12
Viestit: 459
Liittynyt: 10.09.2010 14:44

Re: Turvemodin screenshotit

Viesti Kirjoittaja jasse12 »

Sitä meinasinkin
Kuva
fordson dexta.
scania v8 <3
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”