Esineet koviksi

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita liittyen Farming Simulator peliin.
Avatar
hepa
Viestit: 79
Liittynyt: 28.04.2009 08:05
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kangasala

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja hepa »

Timzze kirjoitti:
Valtra6550 kirjoitti:Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" . ;)
Joo, tuli huomattua jälkeen päin :? Mutta vaikuttaisko se jos pistäs sen ketsupissa pieneks?
Onkos ketsupissa samallainen pienennys mahdollisuus kun giantsissa.?
akiky
Viestit: 495
Liittynyt: 20.08.2009 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja akiky »

hepa kirjoitti:Onkos ketsupissa samallainen pienennys mahdollisuus kun giantsissa.?
Ainakin suunnilleen. Vaihtoehtona tietysti myös heti kerrasta tehdä noita härveleitä oikeaan kokoon, niin ei tartte pienennellä. :)
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Huomasin, että tämä toimii vain, jos on yhdistänyt mesh:it Blenderissä.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Juu silleen toimii jos yhdistää blenderissä... mutta sillon miulla häviää välillä textuurit.. :S
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
JiiiKoo
Viestit: 1420
Liittynyt: 17.01.2010 13:02
Kielet: Suomi kai....

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja JiiiKoo »

Miulla se ei ees anna laittaa niitä meshiä yhteen tulee aina joku error :|
Kuva
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Toimiiko tuo zydeemi puidenkin kanssa?
Avatar
xsubbi
Viestit: 2440
Liittynyt: 19.07.2009 12:45
Kielet: Suomi ja Fingelska
Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Vaatekaapissasi

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja xsubbi »

=) Minä tarttin tätä siihen että voi ajaa läpi. =) (autopilootin takia)
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Timzze kirjoitti:Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä :mrgreen:
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä ;)
Sry ku vastaan vanhaan viestiin.

Eli jos teen vaikka kuivurista dynaamisen niin voin nostaa sen traktorilla? xD :lol:
Kuva
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Venom »

Ensinnäkin tohon ridig body kohtaan pisteään static eikä dynamic. Kokoa voi muuttaa kun avaa sen alavalikon ja muuttaa sieltä sitä kokoo. Jos alavalikkoa ei ole niin sitten kokoa voi muuttaa siitä suoraan, ja esine pysyy kovana vaikka koko ei olisikaan 1.
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Yritin laittaa yhtä aitaa kovaksi nii tuli tuo: g2_group failed. Scale not allowed for kinematic or dynamic objects.
Kuva
Avatar
Ropsutv
Viestit: 1888
Liittynyt: 07.01.2010 16:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Ylivieska
Kielet: Suomi ja Enkku
Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Ropsutv »

Venom kirjoitti:Ensinnäkin tohon ridig body kohtaan pisteään static eikä dynamic. Kokoa voi muuttaa kun avaa sen alavalikon ja muuttaa sieltä sitä kokoo. Jos alavalikkoa ei ole niin sitten kokoa voi muuttaa siitä suoraan, ja esine pysyy kovana vaikka koko ei olisikaan 1.
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Miks esinen ei tuu kovaks vaikka se on valmiiks Static?
Kuva
Massey_man
Viestit: 5875
Liittynyt: 04.04.2011 14:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihlaja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: 芬兰
Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Virolahti

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Massey_man »

ValtraN111 kirjoitti:Huomasin, että tämä toimii vain, jos on yhdistänyt mesh:it Blenderissä.
Kuinkas se tapahtuupi? :roll:
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Toisella hiiren näppäilellä klikkaat.
Ctrl+J.
Join selected meshes.

Noin se muistaakseni meni.
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Massey_man
Viestit: 5875
Liittynyt: 04.04.2011 14:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihlaja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: 芬兰
Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Virolahti

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Massey_man »

Kiitos. :) Pitää testata. :roll:
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
Avatar
Tepa00
Viestit: 875
Liittynyt: 12.10.2010 17:36
Kielet: Etelä-Pohojanmaa, Suomi, Englanti.
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: KVA

Re: Esineet koviksi

Viesti Kirjoittaja Tepa00 »

Jeppe kirjoitti:Toisella hiiren näppäilellä klikkaat.
Ctrl+J.
Join selected meshes.

Noin se muistaakseni meni.
A ja sitten CTRL+J. Jos ei toimi, paina toisen kerran A ja sitten taas CTRL+J.
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”