Kysymyksiä

Täällä voit keskustella tietokoneista, ohjelmistoista, laitteista, käyttöjärjestelmistä ja muista tietotekniikkaan liittyvistä laitteista.
valtramies8550
Viestit: 69
Liittynyt: 15.01.2014 20:21
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja valtramies8550 »

mikä on paras videon editointi ohjelma??
Avatar
Veke00
Viestit: 2793
Liittynyt: 27.02.2013 16:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihtipidas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Veke00 »

valtramies8550 kirjoitti:mikä on paras videon editointi ohjelma??
Ite tykkään vegas 10.
Kuva
My hobbies include dank memes, masturbation and ripping fat vapes.
valtra S 353
Viestit: 628
Liittynyt: 22.02.2012 06:30
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuopio
Olen kiinnostunut: Miehistä
Kielet: Suomi
Jotenkuten englanti,ruotti ja ranska
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra s 353 fi
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Perähikiä (Kuopio)

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja valtra S 353 »

Oisko tässä järki hankinta?
EMO:ASUS B85M-E Socket1150 4xDDR3 microATX
PROSSU:INTEL INTEL Core I5-4690K 3,5GHz 6M
NÄYTÖNOHJAIN:GIGABYTE MSI GeForce GTX 960 GAMING 2GB
MUISTI:KINGSTON 8GB 1600MHz DDR3
SATA KIINTO :SEAGATE Barracuda 7200 1TB
SSD: PNY Optima SSD 120GB
CPU cuuleri Noctua NH-U12P
POWERI: CORSAIR VS650 650W

Hinta luokka jotain 1000€

+ joku halpa kotelo ja asema.
Kuva-->Miä ihte.
MP:Valtra s 353 fi
"Jos se ei tapa se vituttaa"
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Tässä tuli mieleeni, että kun koneenani on lenovo ideapad y510p. Siinä on ultrabay systeemi (Asema lähtee irti ja tilalle saa näyttiksen tai kovalevyn) niin kannattaisiko hommata toinen näyttis tälle kaveriksi? Eli mitä siitä SLIstä tarkalleen ottaen hyötyy? Ja sitten toinen kysymys: Tässä on 6Gb ramia ja haluaisin 8g ramia niin mitkä ram kammat tähän käy?kun en mikään expertti ole.
Avatar
VeeKutone
Viestit: 252
Liittynyt: 11.08.2014 17:12
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja VeeKutone »

Voisko joku näihi konneisiin enemmä perehtyny kertoo että minkä tehone virtalähe pitäs olla gf 750 2GB näyttikselle? Veikkaan että tää nykyne 300W ei taija iha riittää ja mitä tiettyä virtalähettä suosittelisitte? Pitäs mielellää olla mahollisimma halpa mutta ei mikää rotiskokaan.
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Jespa »

http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/106991

http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/92550

Molemmat valmistajat omassa käytössä todettu toimiviksi, 450w riittää helposti tolle näyttikselle, riippuu tietysti mikä prossu sit on kyljes mut pitäis riittää melkeen mille vaan.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Avatar
VeeKutone
Viestit: 252
Liittynyt: 11.08.2014 17:12
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja VeeKutone »

Tota Super Floweria jo aiemmin kahtelin. AMD A10-6700 APU 3,7Ghz on prossuna. Luulis peloovan.
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Onko kellään tietoa , että mistä saisi helpoiten näppäinhattujen irroitustyökalun kun tuo omatekemä rautalanka patentti ei oikein toimi. :D
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Saakos näytön ohjaimiin jotain lisämuistikortteja?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Ei saa.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Reiska95
Viestit: 3602
Liittynyt: 18.01.2012 15:25
Multiplayer tunnuksesi?: Reiska
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Reiska95 »

FS15 kaatuu heti kun yrittää mennä koneeseen.. Voiko ongelma johtua vanhentuneista ajureista? Peli toimii moitteetta muuten mutta kaatuu heti kun yrittää traktorin/puimurin käynnistää.. :?
Kuva
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Reiska95 kirjoitti:FS15 kaatuu heti kun yrittää mennä koneeseen.. Voiko ongelma johtua vanhentuneista ajureista? Peli toimii moitteetta muuten mutta kaatuu heti kun yrittää traktorin/puimurin käynnistää.. :?
Ainaki ne tekstuurien vääntymiset voi vanhoista ajureista johtua nii ite ainaki päivittäisin ne ja peli myös uusimpaan. :)
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
Lännen c110
Viestit: 488
Liittynyt: 25.11.2014 17:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Miks mä sen kertosin
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Ei moni tiiä xD
Viesti:

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Lännen c110 »

en tiiä kuuluuko tänne :iso:

mikä vikana kun menee steamii ja rupeaa pelaamaan jotain peliä nii se kyseinen peli ei aukee ja steam kaatuu? :?
Kuva
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Voisko joku ekspertti kertoo, että mikä mun koneessa on vikana, kun sammutan ja otan johdon seinästä ja sitten kun laitan käyntiin niin se aukee niinku ois ollu vaan lepotilassa ja kaikki sivut yms. mitkä on sammutettu ennen kun sammutin koneen, nii aukee uudestaan.. :? Ja välillä herjaa mustalla näytöllä jossa lukee "hdmi no signal" ja koneen sisäs palaa 3 valoo joissa on: käynnistys napin valo, reset valo, ja sitten numero 36.
Avatar
VeeKutone
Viestit: 252
Liittynyt: 11.08.2014 17:12
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja VeeKutone »

Onko porukalla kokemuksia tosta E-Blue:n Cobra Gaming Kitistä? Kannattasko semmone hommata?
Avatar
linttaa69
Viestit: 39
Liittynyt: 21.12.2014 00:03
Multiplayer tunnuksesi?: Linttaa69
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja linttaa69 »

VeeKutone kirjoitti:Onko porukalla kokemuksia tosta E-Blue:n Cobra Gaming Kitistä? Kannattasko semmone hommata?
ite ostin sen ku ei ollu varaa näppiksee ja headsettii viel ni kyl nää asiansa ajaa :D hiiren siitä saa heti heittää menee , näppis ihan jees ja headsetis hyvä äänenlaatu ja mikki yllätti positiivisesti (Y) suosittelen, sillä pääsee ainaki alkuun.
FH1600
Viestit: 549
Liittynyt: 29.01.2012 17:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ristiina (mikkeli)
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ristiina (Mikkeli)

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja FH1600 »

Mikähän on koneessa vikana ku viimeviikolla ku avasin koneen nii avautu ihan normaalisti työpöydälle mutta alapalkkiin ei tullu kuvakkeita ja 5min sisällä näyttö meni mustaks. Nyt tekee sitä joka käynnistyksessä ja vaikka painaa jotain näytöllä olevia kuvakkeita ei tapahdu mitään. Kokeiltu varmasti toimivalla näytönohjaimella eikä vaikutusta, ja yritetty tehä käynnistyksenkorjausta jne. Win 10 käyttöjärjestelmänä jos siitä nyt apua on.
Scania R620 \8/ 720hv
¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨
Kuva
Kuva
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Haxa »

Ostin nyt uuden näyttiksen ja sen pitääs ny asentaa, no katoin netistä nii pitäis ittensä maadoittaa ettei tuu jotaki stattista sähköä. Mitenkä tämä maadoittaminen sitte tehdää?
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
JuHoZzI
Viestit: 305
Liittynyt: 12.07.2013 11:03
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain perseessä
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Hoozi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja JuHoZzI »

Haxa kirjoitti:Ostin nyt uuden näyttiksen ja sen pitääs ny asentaa, no katoin netistä nii pitäis ittensä maadoittaa ettei tuu jotaki stattista sähköä. Mitenkä tämä maadoittaminen sitte tehdää?
Eikait sitä tarvitte tehä. En ainakaa ite oo kuollu/mitää hajottanu ilmankaan.
"Valtra pettää useemmin ku huora vaimo"
"Kylmä laakeri ei tuota"
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

JuHoZzI kirjoitti:
Haxa kirjoitti:Ostin nyt uuden näyttiksen ja sen pitääs ny asentaa, no katoin netistä nii pitäis ittensä maadoittaa ettei tuu jotaki stattista sähköä. Mitenkä tämä maadoittaminen sitte tehdää?
Eikait sitä tarvitte tehä. En ainakaa ite oo kuollu/mitää hajottanu ilmankaan.
Maadoittaminen on ehdottomasti tärkeää, mutta jos ei oo johtoa, niin maadoittaa ittseä koskemalla suojamaadoitukseen molemmilla käsillä. Myös syytä välttää kaikkea staattistasähköä kerääviä vaatteita. Ihmisen tuntema staattisensähkön isku on noin 1000 kertaa voimakkaampi kuin se mikä rikkoo koneen. Mulla on todennäköisesti menny näyttis ja emolevy staattisensähkön takia rikki.


E. Tossa on aiheesta aika hyvä teksti. http://murobbs.muropaketti.com/threads/ ... -n.567814/
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Haxa »

Ezmo kirjoitti:
JuHoZzI kirjoitti:
Haxa kirjoitti:Ostin nyt uuden näyttiksen ja sen pitääs ny asentaa, no katoin netistä nii pitäis ittensä maadoittaa ettei tuu jotaki stattista sähköä. Mitenkä tämä maadoittaminen sitte tehdää?
Eikait sitä tarvitte tehä. En ainakaa ite oo kuollu/mitää hajottanu ilmankaan.
Maadoittaminen on ehdottomasti tärkeää, mutta jos ei oo johtoa, niin maadoittaa ittseä koskemalla suojamaadoitukseen molemmilla käsillä. Myös syytä välttää kaikkea staattistasähköä kerääviä vaatteita. Ihmisen tuntema staattisensähkön isku on noin 1000 kertaa voimakkaampi kuin se mikä rikkoo koneen. Mulla on todennäköisesti menny näyttis ja emolevy staattisensähkön takia rikki.


E. Tossa on aiheesta aika hyvä teksti. http://murobbs.muropaketti.com/threads/ ... -n.567814/
Eli periaattees riittää kun koskee molemmilla käsillä johonkin rautaan? Ja ei saa olla villaiset vaatteet eikä vaihtaa missää matolla? Ymmärsinkö oikein?
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Ihan mikä rauta vain ei riitä, kun sen pitää olla maadoitettu. Esim verkkojohto maadoitetussa pistorasiassa ja powerista nappaa kytkimen nollille, niin sillon se kotelo toimii maadoituksena ja asennus on aika turvallista, kun väistämättä koteloon koskee vähänväliä. Joo villaisia vaatteita kannattaa vältellä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Haxa »

Eli otan koneen esim. lattialle ja otan kaikki johdot pois ja avaan sivukopan ja sit kosken molemmilla käsillä siihe metalliseen osaan kopasta? Ja sitte otan vanhan näyttiksen pois ja laitan uudeb tilalle?
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Kannattaa jättää virtajohto paikalleen ja powerista napata vain kytkin nollalle tai laittaa kytkimellinen jatkoroikka väliin ja siitä napata kytkin nollille. SIlloin kotelo maadoittuu virtajohdon kautta.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Haxa »

Noniii ny on sit uus näyttis kiinni mutta ongelmat jatkuu :D Eli siin on 6 ja 8pinninen liitin nii pitääks niihi molempii laittaa johto? :)
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tietotekniikka”