Muutama kysymys hiekasta
Muutama kysymys hiekasta
Ja kyllä: kulutin vartin kaivelemalla foorumia löytämättä silti riittävän selkeitä vastauksia.
Eli aloin tässä hourailla josko lisäisi hiekkatriggerit tulossa olevalle kartalleni, Syyspohjasta ajattelin ne napata. Kopioin triggerit (kippi ja otto), sekä ilmeisesti script kansion ja siellä olevan sand.lua tiedoston. Lienenkö ymmärtänyt oikein kuvitellessani että modDesc tiedostoon pitää lisätä...
<extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/Sand.lua" />
</extraSourceFiles>
...rivit myös? Vaan vaatiiko muuta?
Ai niin ja onks kellään tietoa kuka tuon hiekkamodin takaa löytyy, että sais merkittyä tietoihin oikein? Yritin Googletella, mutta tietenkin turhaan.
Eli aloin tässä hourailla josko lisäisi hiekkatriggerit tulossa olevalle kartalleni, Syyspohjasta ajattelin ne napata. Kopioin triggerit (kippi ja otto), sekä ilmeisesti script kansion ja siellä olevan sand.lua tiedoston. Lienenkö ymmärtänyt oikein kuvitellessani että modDesc tiedostoon pitää lisätä...
<extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/Sand.lua" />
</extraSourceFiles>
...rivit myös? Vaan vaatiiko muuta?
Ai niin ja onks kellään tietoa kuka tuon hiekkamodin takaa löytyy, että sais merkittyä tietoihin oikein? Yritin Googletella, mutta tietenkin turhaan.
-
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 01.03.2012 22:05
- Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Orimattila
Re: Muutama kysymys hiekasta
Nuo rivit pitäisi riittää. En minä muistaakseni ainakaan ole koskaan muita rivejä lisäillyt. Triggerit kohilleen ja sand.lua piti laittaa vissiinkin siihen ns. päävalikkoon..?
Autan mielelläni mappaukseen liittyvissä kysymyksissä.
Käykää tsekkaamassa YT kanava! Crossia ja trialia!
http://www.youtube.com/user/TheJJRacing?feature=mhee
Myös Facebook sivu!
- huugi kuugi
- Viestit: 488
- Liittynyt: 26.06.2012 11:09
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Rautjärvi
Re: Muutama kysymys hiekasta
Tolleen on Syyspohjassa. Laitat vaan sen scripti kansion sinne missä on niitä muitakin kansioita. Sen jälkeen kopioit vaikka Syyspohjan mod descistä sen extra source filesin ja liität oman mappisi mod desciin. Ne muut kannattaa poistaa siitä, jos et niitä käytäWolfheart kirjoitti:Ja kyllä: kulutin vartin kaivelemalla foorumia löytämättä silti riittävän selkeitä vastauksia.
Eli aloin tässä hourailla josko lisäisi hiekkatriggerit tulossa olevalle kartalleni, Syyspohjasta ajattelin ne napata. Kopioin triggerit (kippi ja otto), sekä ilmeisesti script kansion ja siellä olevan sand.lua tiedoston. Lienenkö ymmärtänyt oikein kuvitellessani että modDesc tiedostoon pitää lisätä...
<extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/Sand.lua" />
</extraSourceFiles>
...rivit myös? Vaan vaatiiko muuta?
Ai niin ja onks kellään tietoa kuka tuon hiekkamodin takaa löytyy, että sais merkittyä tietoihin oikein? Yritin Googletella, mutta tietenkin turhaan.
-
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 01.03.2012 22:05
- Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Orimattila
Re: Muutama kysymys hiekasta
Älä poista. Voihan niitä jotkut pelaajat käyttääkkin, vaikka niitä ei mapissa varsinaisesti olekkaan.
Autan mielelläni mappaukseen liittyvissä kysymyksissä.
Käykää tsekkaamassa YT kanava! Crossia ja trialia!
http://www.youtube.com/user/TheJJRacing?feature=mhee
Myös Facebook sivu!
Re: Muutama kysymys hiekasta
Mites noi (hiekanotto) triggerit, millä logiikalla ne pitäisi paikoilleen pistää? Parhaani mukaan samalla logiikalla ne asettelin mitä ne Syyspohjassakin ovat... Vai vaatiiko se hiekanotto (pelatessa) jotain muutakin kuin sopivan kauhan kanssa triggerin kohdalle ajoa? Sillä Syyspohjan "muut objektit" kansiosta löytyvää SMTI_Shovel kauhan kanssa olen testaillut, enkä saa siihen hiekkaa millään.
- huugi kuugi
- Viestit: 488
- Liittynyt: 26.06.2012 11:09
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Rautjärvi
Re: Muutama kysymys hiekasta
Se taitaa olla joku ihan turha vaan (saattanut vahingossa mennä sinne ), mutta tuossa linkki kauhaan, johon hiekan pitäisi ainakin tulla http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 234&t=9894Wolfheart kirjoitti:Mites noi (hiekanotto) triggerit, millä logiikalla ne pitäisi paikoilleen pistää? Parhaani mukaan samalla logiikalla ne asettelin mitä ne Syyspohjassakin ovat... Vai vaatiiko se hiekanotto (pelatessa) jotain muutakin kuin sopivan kauhan kanssa triggerin kohdalle ajoa? Sillä Syyspohjan "muut objektit" kansiosta löytyvää SMTI_Shovel kauhan kanssa olen testaillut, enkä saa siihen hiekkaa millään.
Jos hiekkakärryllä ajaa tarpeeksi lähelle triggereitä, niin kärrykin täyttyy siitä.
Re: Muutama kysymys hiekasta
Kiitoksia... mutta ei vaan toimi. Ei kai sillä ole merkitystä että hiekanottopaikka on beach Sandia, ei gravelia? Mitään muuta selitystä en enää keksi, triggereitäkin olen kylvänyt sinne sen verran että pakko on osua ja niitäkin testaillut vähän kaikinpäin.
- huugi kuugi
- Viestit: 488
- Liittynyt: 26.06.2012 11:09
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Rautjärvi
Re: Muutama kysymys hiekasta
Onko sulla ne rivit mod descissä samalla tavalla, kuin Syyspohjassa? Ne rivit ei saa olla samalla tavalla kuin esim. näin:Wolfheart kirjoitti:Kiitoksia... mutta ei vaan toimi. Ei kai sillä ole merkitystä että hiekanottopaikka on beach Sandia, ei gravelia? Mitään muuta selitystä en enää keksi, triggereitäkin olen kylvänyt sinne sen verran että pakko on osua ja niitäkin testaillut vähän kaikinpäin.
Koodi: Valitse kaikki
esim.
esim.
esim.
Re: Muutama kysymys hiekasta
Ne onpi noin:
Mitenkäs kun innostuin utelemaan aiheesta jo tuolla UK:nkin puolella, niin siellä joku höpisi jotain jostain hud ja fruit.lua tiedostoista... Tai siis mikäs toi hud ylipäätään on? Entäs toi fruit.lua, tartteeks toi hiekka sen ja jos tarttee niin mistäs mä sellasen löydän (ei tosin osunut ainakaan tuolta Syyspohjasta silmiin) ja mihinkäs se sitten lykätään (jos se tarvitaan)?
Mitenkäs kun innostuin utelemaan aiheesta jo tuolla UK:nkin puolella, niin siellä joku höpisi jotain jostain hud ja fruit.lua tiedostoista... Tai siis mikäs toi hud ylipäätään on? Entäs toi fruit.lua, tartteeks toi hiekka sen ja jos tarttee niin mistäs mä sellasen löydän (ei tosin osunut ainakaan tuolta Syyspohjasta silmiin) ja mihinkäs se sitten lykätään (jos se tarvitaan)?
- huugi kuugi
- Viestit: 488
- Liittynyt: 26.06.2012 11:09
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Rautjärvi
Re: Muutama kysymys hiekasta
Tuossa nuo extrasourcefiles -jutut o samalla tasolla. Ne ei saisi olla, koska se ei muuten toimi. En nyt tarkkaan muista missä kohtia niiden pitäisi olla, mutta katso vaikka Syyspohjasta. Mulla oli samoja ongelmia aikanaan, kun hiekkamodia lisättiin.
Re: Muutama kysymys hiekasta
Ai niin joo silleen eri tasolla, kiitos tästä (että voi ihminen olla tyhmä). Pitääpä testata kunhan joutaa tallilta kotiin.
Re: Muutama kysymys hiekasta
Ei ollut apua tuostakaan. Itse asiassa otin itseäni niskasta kiinni ja suurta tahdonlujuutta osoittaen suoritin umpitäyden kiintolevyn tyhjennystä sen verran että pääsin testaamaan sitä, toimiiko hiekanotto tällä meikäläisen kokoonpanolla edes sen toimivaksi todetun Syyspohja -kartan kanssa.
Taitaa ollakin kyseessä vähän joku perustavampaa laatua oleva ongelma - en meinaan saanut hiekkaa hiekanottokelpoisilla välineillä hiekanottopaikalta silläkään kartalla.
Eli mitäs kaikkea tuo hiekkamoodi vaatii jos lähdetään ihan perusteista liikkeelle? Pelihän on mulla ihan perusmallissaan, eli en ole asentanut uusia lajikkeita tai muutakaan sellaista.
Taitaa ollakin kyseessä vähän joku perustavampaa laatua oleva ongelma - en meinaan saanut hiekkaa hiekanottokelpoisilla välineillä hiekanottopaikalta silläkään kartalla.
Eli mitäs kaikkea tuo hiekkamoodi vaatii jos lähdetään ihan perusteista liikkeelle? Pelihän on mulla ihan perusmallissaan, eli en ole asentanut uusia lajikkeita tai muutakaan sellaista.
- huugi kuugi
- Viestit: 488
- Liittynyt: 26.06.2012 11:09
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Rautjärvi
Re: Muutama kysymys hiekasta
Koita laittaa niitä muita scriptejä Syyspohjasta ja laita vaikka kuva mapin kansioista missä se scripti on, jos vika onkin siinä.