modiluvat

Epäselvyyksä & ongelmia pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
poju
Viestit: 45
Liittynyt: 31.01.2011 18:29

modiluvat

Viesti Kirjoittaja poju »

Jos on yhdistänyt kaksi LS-UK:n modia,ei ole modteamin modeja,niin saako niistä tehty modi julkaista täällä vai onko tuolla UK:ssakin tämä sama modilupa juttu kuin täällä LS-Finissäkin?
Viimeksi muokannut RainBow_, 15.08.2011 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Hirveästi oli virheitä!
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: modiluvat

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

poju kirjoitti:Jos on yhdistänyt kaksi LS-UK:n modia,ei ole modteamin modeja,niin saako niistä tehty modi julkaista täällä vai onko tuolla UK:ssakin tämä sama modilupa juttu kuin täällä LS-Finissäkin?
Ensinnäkin,koitappa käyttää isoja alkukirjaimia,pilkkuja ja pisteitä. Toiseksi, Ihan sama minkä jakoon laittamiseen tarvitaan luvat kaikilta mahd. tekijöiltä.
Volvomies on erimies.
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: modiluvat

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

RainBow_ kirjoitti:
poju kirjoitti:Jos on yhdistänyt kaksi LS-UK:n modia,ei ole modteamin modeja,niin saako niistä tehty modi julkaista täällä vai onko tuolla UK:ssakin tämä sama modilupa juttu kuin täällä LS-Finissäkin?
Toiseksi, Ihan sama minkä jakoon laittamiseen tarvitaan luvat kaikilta mahd. tekijöiltä.
Ei se kaikkia kiinnosta onko luvat kunnossa, suomalaisilta olen lupia kysellyt, mutta ulkomaiset saavat mun puolesta itkeä ihan rauhassa jos sattuvat jostain näiltä suomen foorumeilta löytämään modin jota olen muokannut.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Valtra_S352
Kunniakäyttäjä
Viestit: 3094
Liittynyt: 16.08.2009 09:41
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: modiluvat

Viesti Kirjoittaja Valtra_S352 »

Ovat varastaneet minultakin modeja tai muokanneet, hyvä esimerkki on ne paalipihdit.
Kuva
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: modiluvat

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Joo kyllähän se sellaista on, mulla on tapana laittaa aina kreditit kunnolla, mutta ulkomaisilta modaajilta lupien kysyminen jää tekemättä jo ihan kielimuurin takiakin.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”