Sivu 6/8

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 18.04.2013 07:56
Kirjoittaja Deereman
Semmosta että kun ostan jotain traktoreita niin koko peli tilttaa ja se johtuu siitä savu hommasta ;) Mut esim oon yrittäny melkeen kaikkia jf stollin tarkuus silppureita jotka on fs uk modteamin jontikan silppurin päällä ja kun laitan koneen päälle niin silloinkin peli tilttaa mikä neuvoksi??? :?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 19.04.2013 06:21
Kirjoittaja Mr_Simppa.
Samaa kyselisin, veikkaan että johtuu niistä "pöllyistä".
Jos kianstsissa poistas sen ?? Kokeile :)

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 19.04.2013 14:39
Kirjoittaja KuusNeliä
aleksi321 kirjoitti:Meinasin et tekiskö sellasen yllätys kalenterin mut mikään modi ei toimi. Voiks noku neuvoo et miten se toimii kun ei mikään modi toimi mulla.
Ootko tallentanu ne notepadin muutokset ja lisäänny sen muutetun notepadin sinne modin kansioon? ymmärsitkö?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 28.04.2013 11:07
Kirjoittaja Onskuli
Mitenkäs sen nopeus jutun löytää? Tai siis millä nimellä se on notepadissa?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 05.05.2013 20:35
Kirjoittaja Mr_Simppa.
Niitä torgueita ja rpm:iä meet pienentelee sieltä xmllästä :D

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 25.05.2013 18:07
Kirjoittaja Haxa
Miksen pysty korvamaa noit tekstei?Ku se vaa piipittää sitte :? (siis kone :D)

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 26.05.2013 06:55
Kirjoittaja Tammiaro
Haxa kirjoitti:Miksen pysty korvamaa noit tekstei?Ku se vaa piipittää sitte :? (siis kone :D)
Ootko avannu notebadilla?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 26.05.2013 08:47
Kirjoittaja Haxa
Anteeks jos kysyn.... Mikä on notepad? :lol: :lol: :lol:

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 26.05.2013 08:49
Kirjoittaja Ventti
Haxa kirjoitti:Anteeks jos kysyn.... Mikä on notepad? :lol: :lol: :lol:
Suomeks sanottuna muistio.

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 26.05.2013 09:00
Kirjoittaja Haxa
Juu mut latasin ja asensin ton notepadin (versio 6.3.3) hiiren oikee klikki ------> avaa sovelluksessa nii siel ei oo tota notepadii :? Eli mitäs ny?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 27.05.2013 20:04
Kirjoittaja Massikamies
Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 28.05.2013 17:38
Kirjoittaja Valmet 755
massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei
Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa? :roll:

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 29.05.2013 15:58
Kirjoittaja valtra-mies1
Valmet 755 kirjoitti:
massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei
Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa? :roll:
mistä se triggeri muutetaan?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 29.05.2013 17:27
Kirjoittaja Valmet 755
valtra-mies1 kirjoitti:
Valmet 755 kirjoitti:
massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei
Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa? :roll:
mistä se triggeri muutetaan?
Pitäs olla giants editorissa... ;)

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 29.05.2013 18:13
Kirjoittaja valtra-mies1
Miten se sieltä muutetaan?

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 29.05.2013 18:43
Kirjoittaja Valmet 755
valtra-mies1 kirjoitti:Miten se sieltä muutetaan?
Liikutat niitä päitä kauenmmas toisistaan... :roll:

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 29.05.2013 20:54
Kirjoittaja valtra-mies1
Mitä pitäs tehrä?

Kuva

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 30.05.2013 12:24
Kirjoittaja Valmet 755
Giants Editor:
Window->Scenegraph->StorePlace->StorePlaceEnd

Tota viimestä siirrät kauemmas siitä alku paikasta... ;)

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 08.06.2013 21:00
Kirjoittaja atte1
Miks mulla tulee vaan täälästä tekstiä siihen?
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 08.06.2013 21:01
Kirjoittaja atte1
Miks mulla tulee vaan täälästä tekstiä siihen?
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 08.06.2013 21:27
Kirjoittaja atte1
Mistä löytää ton mikä pitää korvata toi versio4 versiolla 9 nii sitä en tajua mistä sen 9hdeksännen löytää.

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 15.06.2013 14:20
Kirjoittaja TurB0 P3ur2
oletan et tää on vaa tallentaa ja kopioida 13 modeihi?
E: sain peliin, mut sano et "no moro space! removefirst purchase items" mikä meni vikaan?? tallensin ja pakkasin zip-kansioon ja kopioin modeihin.....

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 15.06.2013 15:16
Kirjoittaja TurB0 P3ur2
massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei
sama homma mulla! :laughing:

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 15.06.2013 20:31
Kirjoittaja Kruisaaja
Teillä ei pelaa se modi oikein. Se pitäs pakata, tai muuten sitä ei saa toimimaan, muutenkun säätämällä. Smoker

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Lähetetty: 15.06.2013 20:45
Kirjoittaja TurB0 P3ur2
Kruisaaja kirjoitti:Teillä ei pelaa se modi oikein. Se pitäs pakata, tai muuten sitä ei saa toimimaan, muutenkun säätämällä. Smoker
oon pakannukki :cry: winrar:lla ja zip-kansioon???