MTY SAIKKONEN OY.

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

MTY SAIKKONEN OY.

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Eli morjes vaan olen Markku 21 vuotias.Pidän tätä firmaa jo toisessa polvessa. Olen sokerijuurikas urakoitsija pohjanmaalta ja olen sinkku.
Firman koneistuksena toimii jcb 3cx traktorikaivuri ja ford tw30, valtra t170,valmet705 ja stoll v202 jurtin nostin.Mutta eipä siinä muuta päivitys saattaa tulla Huomenna se ois siihen saakka morjes
Kuva

Palaa sivulle “Farmiblogi”