Kuusisen luomumaitotila (Päivitys 4)

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Kuusisen luomumaitotila (Päivitys 4)

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Komiaa! Varsinki hieno kusikärry. :D
Kuva
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Kuusisen luomumaitotila (Päivitys 4)

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Päivitys 5, Kevättöitä osa 2

Moro moro. Nyt alkas olla kylvöt päätöksessä ni pääsee jo kiireellä rehuja tekemään ku on jo senverta vanhaa heinää. Tänään on kokopäivän vettä satanut mutta huomenna pitäs alkaa 5 päivän poutajakso. Onneks on jo tuo Tero jelppimässä kun kesälomille pääsi mutta ens viikolla alkaa palkkatyöt hälläkin tuolla paikallisella koneurakoitsijalla. Minuakin kyselivät suolle ajelemaan ainakin silloin kun vaan kerkeän. Onneksi lupasivat joustavat työajat ni saa nää maahommat pidettyä järjestyksessä. Mutta kylvöt on hoidettu, se on pääasia! Nyt olikin helppo kylvää kun ei tarvinnut siemeniä vaihdella koneisiin kun kaikki laitettiin Edwin ohralle. Tänään voi sitten sadepäivän kunniaksi laitella rehuntekokoneet valmiiks ja rasvailla koneet. Mutta mennäänpä kattelemaan kevättyökuvia. ;)
Aamusta alottelin lietteenajot kärryn täytöllä ja pihoilta termari mukaan ja pellolle.
Kuva

Ja pellolle päästiin. Näyttää se vielä komiassa kaaressa kusi lentävän vaikka vanha kärri onkin.
Kuva

Sitten kylvöt saatiin alotettua ja koneet katottua lähtökuntoon. No mitäs sit muutakaan ku kärristä kone täyteen ja usvaa putkeen.
Kuva

Siittä se lähtee. Näppärä kyllä tuo 4m Tume vaikka ei oo kun vähäsen näitä kylvöjä.
Kuva

Ilta pääs yllättämään ni oli sen päivän kylvöt lopeteltava onhan tuota tänään raktorin kopissa istuskeltu.
Kuva

Sittempä aamulla kylvämään tuo pikkukapale Viljanvastaanotto paikan vierestä.
Kuva

Sittempä taas vaihettiin pihan lähettyville.
Kuva

Sittempä taavetti pääs jyrän etehen kiviä polkemaan maan sisään.
Kuva

-
Kuva

Tulipas tuommonenki "heräteostos" tehtyä konekaupan konkurssihuutokaupasta. Onneks vielä toinen jäi ettei kylän ainoa konekauppa menny.
Kuva

Lopuks vielä Valteemi pääs painepesurin käsittelyyn ni on mukava ajella rehuja.
Kuva
Avatar
Jopo
Viestit: 874
Liittynyt: 18.04.2014 07:28
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuortane
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jopo
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kuortane

Re: Kuusisen luomumaitotila (Päivitys 4)

Viesti Kirjoittaja Jopo »

Komeeta! Saisko linkin jyrään, ku oon sitä jo kauan kalastellu. :)
Kuva
i7 4770k@4.5Ghz/1.35v & Scythe Ninja 4|Z97-P|RTX 3060TI|16GB DDR3|M12II-620|240GB SSD|1TB SSHD|Win 10
i5 3570k|Z77 Pro3|GTX 980|8GB DDR3|550W|240GB SSD|500GB HDD|Win 10
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Kuusisen luomumaitotila (Päivitys 4)

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Löytyy ihan tältä foorumilta.

E. Tässä
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Kuusisen luomumaitotila (Päivitys 4)

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

Hyvvöö lokia, jatkoa vaan :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”