Moro olen Konsta Uurinmäki ja pidän tilaa täällä lapualla. Olen kolme kymmentä vuotta vanha minulla on vaimo ruusu ja kasi poikaa Matti ja Pekka,He ovat molemmat 16 vutta vanhoja koska he ovat kaksoset he auttavat usein tilan askareissa ja pelto hommissa.Tila on perustettu 1948 jolloin talossa oli ferguson te-20 toinen tilan traktori oli massey ferguson 698t joka tuli uutena taloon, eli fergulla pärjättiin vuoteen-1984
 sitten taloon tuli vuonna-89 upo-uusi John Deere 4755(jossa on nyt jälki asenteinen etu-kuormain).Vuonna-1999 tilalle tuli new holland tc57 mutta se oli liian suuri joten ostimme vuonna-06 new holland tc54(tc57 jäi tilalle
 sitten taloon tuli vuonna-89 upo-uusi John Deere 4755(jossa on nyt jälki asenteinen etu-kuormain).Vuonna-1999 tilalle tuli new holland tc57 mutta se oli liian suuri joten ostimme vuonna-06 new holland tc54(tc57 jäi tilalle  varmuuden vuoksi)Siteen tilalle tuli käytetty new holladn tl90 ja fiat 110-90 samaan aikaan.Fiiatti ruotsista ja nyysky tuli veneskoskelta.
 varmuuden vuoksi)Siteen tilalle tuli käytetty new holladn tl90 ja fiat 110-90 samaan aikaan.Fiiatti ruotsista ja nyysky tuli veneskoskelta.Sitte kuvat koneista.

Kommentia?

-En säker kompis!
         -En säker kompis!

Urakoitsija joutu kaheks viikoks sairaalaan,ku hänelt murtu toinen jalka ja käsi lähti paikoltaan.Nyysky meni lunastukseen ja täyttö kärryt samoten.Mutta löysin netistä hyvä kuntosen Ford TW-25 traktorin se on nykyään veto traktorin sen nostolaitteen matalan nosto korkeuden vuoksi.Seuraava päivitys on ki sitte äestystä.
 Urakoitsija joutu kaheks viikoks sairaalaan,ku hänelt murtu toinen jalka ja käsi lähti paikoltaan.Nyysky meni lunastukseen ja täyttö kärryt samoten.Mutta löysin netistä hyvä kuntosen Ford TW-25 traktorin se on nykyään veto traktorin sen nostolaitteen matalan nosto korkeuden vuoksi.Seuraava päivitys on ki sitte äestystä.  
  Hyvin surullinen hetki.
 Hyvin surullinen hetki.

By:Advance173
 By:Advance173