Suolammen tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Suolammen tila

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Moro. Minä olen Mikko Suolampi. Olen 47 vuotias viljeliä ja minulla on vaimo nimeltään Kaija 45 vuotta ja yksi poika nimeltään Hannu 22 vuotta. Viljelemme tilaa Itä-Suomessa tarkemmin sanottuna Polvijärvellä. Hannu asuu omassa kodissaan tyttöystävänsä kanssa muutaman kilometrin päässä tilalta jossa on myös toinen tila. Heilläkin on jo muutama hevonen ja lihakarjaa noin 20 päätä. Hannu käy myös usein auttelemassa tilalla omilla koneilla ja minä käyn jeesimässä siellä. Hannulla on koneina Ford 5000 etukuormaajalla ja John Deere 3650. Minulla taas on koneina Ford 5000 (ilman kuormainta), New Holland TL90 ja New Holland TM120. Ford on periaatteessa pelkkä harrastekone jolla ei tehä muuta ku vejetään ketjuharavaa, kynnetään kasvimaa ja harataan kasvimaa. TL90 ois tarkotus vaihtaa 6-pyttyseen koneeseen kun pitäs saaha isompaa alle jotta voit ehdotella minulle sopivaa konetta YV:llä. Alla kuvat koneista, muita näkyy päivitysten mukana. Mutta jos nyt niitä kuvia koneista.
TM120
Kuva

TL90
Kuva

5000
Kuva

Hannun Ford 5000
Kuva
Kommentoikaapas alotusta.
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Suolammen tila

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Ihan lupaavalta vaikuttaa! :)

Tuo oli hyvä idea että on kaksi tilaa ja molemmissa käyt auttelemassa.
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Suolammen tila

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Kuulostaa hyvältä.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
jurppa
Viestit: 509
Liittynyt: 12.02.2014 17:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Juppa (fin)
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: pohjois-karjala

Re: Suolammen tila

Viesti Kirjoittaja jurppa »

Hienoa blokia! Seuraan ;)
Kuva Oma tekele.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”