Helppiä ny äkkii!!!!!

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2013 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Helppiä ny äkkii!!!!!

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

Eli voisko joku korjata mulle ku yritin sen urakkamiehen kesken erääsen pehtoorin ingamettaa yhen kärryn päälle nii muuten onnistu mutta sitä ei voi ostaa ku väittää että kaupas ei oo tilaa.Voisko joku korjata ku haluaisin pikku kärryn tilalle.
 Lataa tästä...
linkki tos.
Nii ja sitte jos saa korjattua joku niin laittaa mulle sen yyvellä.Koska en haluu et joku jonne saa sen. :roll:
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Avatar
truck-king
Viestit: 251
Liittynyt: 12.02.2011 10:17
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Helppiä ny äkkii!!!!!

Viesti Kirjoittaja truck-king »

"Muuten onnistu" mitenkään mollaamatta niin et onnistunut... Tässä oli vaikka kuinka paljon virheitä, mutta eipä sitä opi jos ei virheitä tee. Kannattaa opetella lukemaan tuota logia mitä FS kirjoittaa, sillä pääsee jo aika pitkälle.
Ensinnäkin modDesckissä luki että support ja washable skriptit sijaitsevat skript kansiossa vaikka ne sijaitsevat skripts kansiossa. Sitten moddescin type namessa oli eri type kun taas XML:än type kohdassa. Kolmantena virheenä I3D tiedoston alussa ja lopussa oli syntaksivirheet eli siis vääriä merkkejä väärissä paikoissa. Olit myös unohtanut tekstuurit johonkin matkanvarrelle ja taisi muutaman olemassaolevan tekstuurinkin polut olla väärin. Tämän jälkeen tuli erroria vielä xml:än indexeistä, näitä yritin korjailla mutta kiinnostus loppui kun lopuksi peli aina vain kaatui eikä logiinkaan tullut enää virhemerkintöjä. Tuossa xml ja moddescissä ei saa olla yhtään virhettä koska tietokone ei anna yhtään anteeksi, tuokin viimeinen ongelma johtuu todennäköisesti jostain XML:än virheestä, mutta itse en nyt jaksa sitä lehteä etsimään...
Aarnikotka ratissa tekee auton
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”