Sivu 100/101

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 19.04.2015 12:13
Kirjoittaja Hiatane
Mitäs niitä strawmod/soilmod yhteensopivia suomipuimureita nyt oli?

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 20.04.2015 23:00
Kirjoittaja kettunen
Kaikki puimurit missä on jokin seuraavista skripteistä
- chopperSwitcher (includes Titanium-DLC harvesters and MoreRealisticDLCs)
- strawSpec
- strawChopper

Löytyisikö joltain jotain pientä rehu siiloa kun ei tuolta sattunut silmään kun etin.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 17.06.2015 19:09
Kirjoittaja R-System
Ei satu olemaan kellään osaavalla mielenkiintoa korjata parista rakennuksesta tekstuureja toimiviksi? Siis silleen ettei ne menis vinottain. Yv:tä tulemaan ni linkkaan kyseiset rakennukset.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 04.07.2015 12:27
Kirjoittaja Mixeri
Kellään mitään ideaa, että miten esim kylvökoneen täyttö triggeriin saa pysymään kärrin mukana? :D

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 08.07.2015 14:23
Kirjoittaja Mehtä
Onkos tähän kolmeentoista olemassa sellasta kärryä jolla vois aumasta siirtää rehua? :roll:

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 08.07.2015 14:27
Kirjoittaja Traktorimies_
Mehtä kirjoitti:Onkos tähän kolmeentoista olemassa sellasta kärryä jolla vois aumasta siirtää rehua? :roll:
Riippuu varmaan aumastakin, mutta tohon saa vissiin ainakin: http://fs-uk.com/mods/view/28763/kverneland-un7000

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 08.07.2015 14:29
Kirjoittaja Mehtä
Traktorimies_ kirjoitti:
Mehtä kirjoitti:Onkos tähän kolmeentoista olemassa sellasta kärryä jolla vois aumasta siirtää rehua? :roll:
Riippuu varmaan aumastakin, mutta tohon saa vissiin ainakin: http://fs-uk.com/mods/view/28763/kverneland-un7000
Kiitos todemla nopeasti vastauksesta. Pitää kokeilla tuota. Mieluummin kyllä ajaisin kippikärryllä.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 20.09.2015 14:42
Kirjoittaja Maatila
Ongelman nimi on tämä. Tietokone kävi huollosa ja kaikki mahollinen katos huollon yhteydes. Kaikki on muuten nyt ok, paitsi kun alan mappia aukasee editorilla nii ei näykkään rakunnukset ja objektit enää kartalla. Missä vika mahtais olla?
E: Tulee lukemaan alanurkas olevaan laatikkoon : Shape *esimerkki* not found. Replaced with empty transform group.
Pikasta vastausta tarttis nii sais ton mapin tehtyä loppuun ja alotteleen uutta plokia..

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 30.10.2015 15:26
Kirjoittaja Muhka
Iik! Nyt joku reuploadaa Sharder Tippingin ja RealLightsin!

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 30.10.2015 16:03
Kirjoittaja rauhis
Tietääkö joku että mikä siinä on kun välillä kaikki savet häviää.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 03.11.2015 18:41
Kirjoittaja Ilta
Muhka kirjoitti:Iik! Nyt joku reuploadaa Sharder Tippingin ja RealLightsin!
ShaderTipping (miun korjaama versio, joka toimii myös MR-modien kanssa):
 Lataa tästä...
RealLights (oiskohan toi 0.992 uusin versio?):
 Lataa tästä...

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 10.12.2015 17:43
Kirjoittaja Mehtä
Kasvuaikaa pitäs saada hidastettua onko jollain tietoa miten se tapahtuu? :?

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 15.12.2015 15:53
Kirjoittaja kettunen
avaa i3d notepadilla ja laita hakuun growthStateTime= ja laita siihen vaikka esim.
growthStateTime="2.4e+007" -> growthStateTime="5.4e+007"

En muista oliko nuo tunteja kasvu vaiheiden välissä.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 20.12.2015 14:00
Kirjoittaja R-System
Kertokaa mulle joku järkevä nyt. Olen pari tuntia taistellut blenderin kanssa että saisin skp modellin siirrettyä giantsiin. Mulla on siis ketsuppi 2015, ja blenderi 2.49 ja python 2.6 myös löytyy. Netistä olen katsonut tutoriaalit että miten tuo siirto tapahtuu. Näyttää naurettavan helpolta. Olen asentanut blenderin ja pythonin ja sen "i3dexport.py" tiedoston(tai joku sellainen), niin ohjeiden mukaan. Kun pitäisi importata tuo modelli blenderin niin mulla ei tule sitä collada 1.4 plugin ikkunaa jonka kautta sen voi importata blenderiin. Mistä tällainen voisi johtua? Kaikki on kuitenkin oikein asennettu. Ei tuolla sketchup 2015 satu olemaan yhteensopivuus ongelmaa tai jotain? Haluaisin saada tämän toimimaan oma-aloitteisesti, mutta olen nyt aivan hukassa. Joten apuja kaivattaisiin. Toivottavasti on selkeästi selitetty tämä ongelma.

E: Ongelma ratkaistu.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 23.12.2015 20:12
Kirjoittaja Hiatane
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... hilit=Elho Niin olikos joku tehny tän uudestaan FS13 tahi konvannu?

E: Mikäs näistä Giants Editoreista nyt oli se viimeisin _toimiva_ tähän FS13 ?

E2: 503 näköjään pelaa FS13 mapeissa hyvin.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 29.12.2015 16:06
Kirjoittaja Pelaaja80
Mikä on kun yrittää käynnistää peliä , ja se kaatuu siinä mustan näytön kohalla jossa lukee alhaalla Giants 20xx-2013 tai jotai sellasta. Siihen kaatuu ja ei päästä peliin asti, ennen pelitti.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 29.12.2015 18:38
Kirjoittaja Hiatane
Joku modi prakaa tai sit koko peli prakaa. Koita ensin ilman modeja ja jos jatkaa niin asenna uudestaan koko paska.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 08:02
Kirjoittaja Hiatane
Ei kellään ois tota Motarinvarrella mappia konvatttuna/uudelleen tehtynä FS13?
Jostain syystä mun konvausoperaatiot tässä kolmen vuoden aikana ei oo koskaan toiminu.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 08:21
Kirjoittaja kettunen
Hiatane kirjoitti:Ei kellään ois tota Motarinvarrella mappia konvatttuna/uudelleen tehtynä FS13?
Jostain syystä mun konvausoperaatiot tässä kolmen vuoden aikana ei oo koskaan toiminu.
Onkos tossa mapissa joitain skriptejä mitkä ei välttämättä ole yhteen sopivia ?

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 08:48
Kirjoittaja Hiatane
Oon siis aikojen saatossa koittanut useita mappeja. Editorissa saa muodot yms. kohdilleen mut itse pelissä ei toimi. En oo koskaan jaksanu tutkia sen enempää. Mielestäni oon poistanu alkuperäsestä mapista triggerit yms. ettei aiheuta ongelmia.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 09:04
Kirjoittaja Petrimies
Hiatane kirjoitti:Oon siis aikojen saatossa koittanut useita mappeja. Editorissa saa muodot yms. kohdilleen mut itse pelissä ei toimi. En oo koskaan jaksanu tutkia sen enempää. Mielestäni oon poistanu alkuperäsestä mapista triggerit yms. ettei aiheuta ongelmia.
Millä tapaa ne mapit ei toimi? Ettet vain olis menny poistamaan esim. careerstartpoint-triggeriä, joka on aika olennainen mapin toimivuuden kannalta. Muidenkin triggerien poistaminen saattaa ja varmasti aiheuttaakin ongelmia, niitä ei kannata kyllä poistaa ellei ole täysin varma siitä mitä tekee.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 09:35
Kirjoittaja Hiatane
Ihan latausruutuun ne tökkää.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 09:52
Kirjoittaja Petrimies
Hiatane kirjoitti:Ihan latausruutuun ne tökkää.
Mitäs logissa lukeepi?

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 31.12.2015 10:37
Kirjoittaja Hiatane
Hetki. Innostuin taas kikkailemaan. Jäin jumittaan tota tekstuurien tökkimistä. Muutamia tekstuureja ei suostu lataan enkä ymmärrä kunnei. Ja nyt on sit konvattavan mapin kansio ihan sekasin. Ilmeisesti itsekseen on tuplannut nuo kaikki kansiot.

E: Jännää, tekstuuripolku on oikein, editorissa ei lue mitään vikaa kyseisestä polusta ja silti vaan ei lataa :D

E2: No nyt meni peliin asti ja lehmätkin toimis. Jännää vaan et tekstuurit kusee muutamassa kohdassa ja ei lue oikeista alapoluista vaan on luonut omat uudet polut suoraan kansioon XX kun pitäis olla XX/map/XX. Ruski Kvalitet.

Infotaulu eli F1 heitti herjaa mut sen saa vielä fiksattua.

Re: Pienet Kysymykset (FS13)

Lähetetty: 23.01.2016 17:31
Kirjoittaja Hiatane
Mjoo, eli konvasin mapin, mielestäni poistin kaikki FS11 liittyvät triggerit yms. mut infotaulu heittää edellee mykkyrää. Eli kun lataan kartan, infotaulu vetää rallia ja on kutakuinkin koko vasemman reunan mittainen. Jollain ideaa, mitä on jäänyt poistamatta? Tai yleensäkään ideaa, mistä johtuu. Omat ideat on loppu.