Valtra T151

Avatar
Suomi mies
Viestit: 3689
Liittynyt: 30.08.2012 19:13
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Valtra T151

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

Toi ny oli vaan esimerkki.
Avatar
VeeKasi
Viestit: 664
Liittynyt: 18.03.2012 16:47
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Satakunta

Re: Valtra T151

Viesti Kirjoittaja VeeKasi »

Komia vois ladata.
Scania R580
#Black Smoke
DavidB
Viestit: 472
Liittynyt: 27.11.2012 15:15

Re: Valtra T151

Viesti Kirjoittaja DavidB »

Farmari99 kirjoitti:
Suomi mies kirjoitti:
Simppa kirjoitti: Saemon tekemähä tua on. Kyllä tämä voorumi tarttee semmosen latauspalvelun mihi pitää kertoa joku asia suomeks ni ei pääse ulkomaalaset lataileen modeja ja vaihteleen creduja. Jos ne väärentäjät ees on ulkomaalasia.
Yhtä hyvin voisin editoira fv-moddingin ämmän ja pitää jollain ihme nimel jakoon ls ukooseen. Sillon syytätte ulkomaalasia vaikka tekijä saatto oikeesti olla joku suomalainen.
Isoon talon Antin on nyt ihan turha tulla uhkailemaan. Aina saa seleville ip:n ja samalla myös tekijän, joten aika turhaa tommone.
Ei saa nykyään aina selville IP:tä , jos et käytä kiinteää laajakaistaa vaan mokkulaa/puhelimen nettiä niin ne on aika järjestään NATattu yhden IP:n taakse. Julkisia IP osotteita ei mokkuloilla ole, jos ei sitä itse tilaa operaattorilta. :iso:
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Valtra T151

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

davidb kirjoitti:
Farmari99 kirjoitti:
Suomi mies kirjoitti: Yhtä hyvin voisin editoira fv-moddingin ämmän ja pitää jollain ihme nimel jakoon ls ukooseen. Sillon syytätte ulkomaalasia vaikka tekijä saatto oikeesti olla joku suomalainen.
Isoon talon Antin on nyt ihan turha tulla uhkailemaan. Aina saa seleville ip:n ja samalla myös tekijän, joten aika turhaa tommone.
Ei saa nykyään aina selville IP:tä , jos et käytä kiinteää laajakaistaa vaan mokkulaa/puhelimen nettiä niin ne on aika järjestään NATattu yhden IP:n taakse. Julkisia IP osotteita ei mokkuloilla ole, jos ei sitä itse tilaa operaattorilta. :iso:
Aina oppii joka päivä uutta. :D
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
DavidB
Viestit: 472
Liittynyt: 27.11.2012 15:15

Re: Valtra T151

Viesti Kirjoittaja DavidB »

Jep, ja tuon takia esim IP banneille laittaminen ei nykyään ole enää mahdollista/järkevää. Mutta nyt aiheeseen..
Avatar
jfman
Viestit: 901
Liittynyt: 03.05.2012 12:51
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Waseliini
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: Valtra T151

Viesti Kirjoittaja jfman »

Komia! LATURIIN!!!!
Kuva<-----Zetor 6211
Ei riemulla ku valtralla ajaa
Tilaa Youtube kanavani ---> http://www.youtube.com/user/mrwaseliini/featured
Voin skinnata ottakaa yhteyttä yv
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Valtra”