Sivu 6/9

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 26.05.2013 20:04
Kirjoittaja Massikamies
On kyllä paras mappi mitä fs13 on!

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 26.05.2013 20:43
Kirjoittaja maajusssiiii
onhan tää mappina paras suomi mappi mitä löytyy tällä hetkellä, mutta jos kaikki triggerit toimis niin ku pitää niin tätä vois pelatakkin.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 26.05.2013 20:55
Kirjoittaja Wasd
Eiköhän ne joskus korjata kärsivällisyyttä!
E: Kyl mä saan otettua olki paalin ja laitettua apevaunuun. Ja toimii mulla ainakin rehu siilo.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 30.05.2013 19:48
Kirjoittaja wiltzu
Minne perunat myydää?

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 01.06.2013 18:34
Kirjoittaja svennefarmer
i cant download it :(

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 02.06.2013 11:41
Kirjoittaja ptilli
Kiitokset mapista, on kyllä aivan älyttömän hieno! Harmi kun munkin siilossa rehu on kuin ilmaa, meni rattorit rehusta läpi ku yritin kolmen kuorman jälkeen alkaa polkemaan. Kärry ja kaikki koneet tuntuu menevän läpi samaan tapaan. Heitelkääs vähä ajatuksia että mistä vois johtuu ku näyttäs täälä joillakin toimivan. Nurmi oli "Ready to harvest" -tilassa ja oisko ollu se vaalein tai keskimmäinen niistä vihreistä sävyistä siinä kasvukartalla. Tuntu olevan aika lyhyttä vielä (ois pitäny oottaa kauemmin?) ...voisko tolla olla jotain tekemistä asian kanssa?

Viikon verran vasta pelaillu niin suht pihalla että mitä esim noi triggerit on ja voiko niitä jotenkin "manuaalisesti" säätää..jossain kartan xml tms tiedostossa?

Toivottavasti kuitenki sais tän kuntoon, kun tää kartta on kyllä niin nasu :) Ännä ja muut ...onko mitään ehotuksia miten tota voi säätää?

wasd, sulla toimi siilo? Miten sä teit rehus jos toimi??

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 03.06.2013 01:38
Kirjoittaja ptilli
Katoinpa tässä illan ratoksi mistä vika vois johtua. Täältä löytyi ohje, jossa sanotaan, että MovingPlane groupin sisällä olevista shovelTriggereistä pitää ruksata "rigid body" ja laittaa rigid body -välilehdellä maskin arvoksi 800000. Jostain syystä muokkauksen jälkeen ku zippasin (7-zip, WinZip) ja laitoin takasin mods kansioon, karttaa ei näkynyt ollenkaan pelissä. Varmaan zippasin väärin ku alkuperänen karttaki menee rikki ku unzippaa ja zippaa uudestaan. Anyway, laitetaan nyt tää tänne, niin ehkä joku saa tästä jotain irti :)

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 03.06.2013 08:00
Kirjoittaja Valmeksi
Tuo toimii ehkä mutta ei ainakaan vanhalla savetuksella,eli son alotettava uus jos haluu et toimii.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 06.06.2013 22:12
Kirjoittaja Maon^
Korjaa työntekia :cry: , ei toimi muuten tosi hyvä! :kippis:

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 09.06.2013 01:06
Kirjoittaja ptilli
Pikku tutkimisen jälkee vähä päässy jyvälle noista triggereistä. Pannaan nyt jakoon lootassa ratkasu kummitusrehun osalta...ellei kaikki oo jo itellensä laittanu näitä toimiin :).
- Unzippaa harjuneva ja avaa map kansiosta map.i3d tiedosto vaikkapa notepad++:lla. (Giants editorilla tehty muokkaus rikkoo yhteensopivuuden vanhojen tallennusten kanssa)
- lisää static="true" molempiin siiloelementteihin (Oikeasti pitäs käyttää kinematic body tyyppiä staattisen sijaan, mutta koska siilon koko on skaalattu, niin ei näytä toimivan ja skaalaamattomana tulee melko isot aumat noista...pitäs vähä muokata mappia tai vaihtaa pienempiin)

Koodi: Valitse kaikki

<TransformGroup name="bunkerSilo01" translation="-487.426 101.203 -202.1" rotation="0 -2.80381 0" scale="0.53 0.9 0.28" static="true" nodeId="5965">
- Lisää kaikkiin siilojen shovel trigger elementteihin static="true" trigger="true" collisionMask="8388608", esim:

Koodi: Valitse kaikki

<Shape name="shovelTrigger01" static="true" trigger="true" collisionMask="8388608" nodeId="36122" materialIds="9" shapeId="212" castsShadows="true" receiveShadows="true" nonRenderable="true"/>
- Lisää kaikkiin siilojen silage col elementteihin static="true", esim:

Koodi: Valitse kaikki

<Shape name="siloSilageCol01" translation="1.77636e-015 -0.3 0" static="true" nodeId="36123" materialIds="9" shapeId="213" castsShadows="true" receiveShadows="true" nonRenderable="true"/>
- Ota alkuperäinen zippi pois kansiosta ja/tai zippaa muokattu versio vanhan tilalle.

- Rehuhommat hienolla kartalla käyntiin, ja siis ittellä toimi myös vanhojen savetusten kanssa. En oo koittanu saako vielä kuormaa purettua. Niin ja en tiedä miten muissa mapeissa on, mutta jännästi näköjään tuoretta tavaraa ei voi kuormaajalla ottaa. Johtuneeko juurikin tuosta, että käytetään staattista bodyä kinematicin sijaan?

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 09.06.2013 01:24
Kirjoittaja valtra a92
valmetmies2 kirjoitti:
Korva kirjoitti:Tämäkö ei toimi pieru koneilla :D kyl minul pyörii hyvi vaik paska kone. :D
Nii mullaki pyörii vaikka on huono kone.
Niinpä.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 09.06.2013 17:34
Kirjoittaja temux
Mistä löytyy siemenet ? Smoker

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:27
Kirjoittaja wallu
Tekstuurit on huonot, kun leikkaan ruohon niin se ei leikkaannu, vaan pysyy samana miksi?

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:28
Kirjoittaja Ruzi
Leikkaantuu, seon vaa melkee samanmittasta.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:29
Kirjoittaja Mixeri
Oota et se kasvaa pitemmäks.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:30
Kirjoittaja wallu
Pelaruzi kirjoitti:Leikkaantuu, seon vaa melkee samanmittasta.
Siinä se on, ei tiedä mistä on leikannu.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:33
Kirjoittaja Valtra_mies
Sillonku alotat pelaan tällä mapilla, niin alkuun rehu on lyhkästä.

Muttakun olet pelannu tarpeeksi kauan se on pitkää ja erottuu. ;)

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:39
Kirjoittaja Wallubesti
Mistä saa bga modin?!?!?!?!?

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 11.06.2013 23:53
Kirjoittaja wallu
Valtra_mies kirjoitti:Sillonku alotat pelaan tällä mapilla, niin alkuun rehu on lyhkästä.

Muttakun olet pelannu tarpeeksi kauan se on pitkää ja erottuu. ;)
Kiitti neuvosta, täytyypi kokeilla huomenna.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 14.06.2013 10:38
Kirjoittaja 7011
[Youtube][/Youtube] jaa

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 15.06.2013 13:42
Kirjoittaja Maaseutumies
komia latinkiin 8-)

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 16.06.2013 21:36
Kirjoittaja jfman
toimiiko kuiva paska? ja liete?

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 16.06.2013 21:41
Kirjoittaja Suomi mies
Toimii.

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 17.06.2013 00:09
Kirjoittaja jfman
no mitenkä sitä olkee saa levitettyy ?

Re: Harjuneva-map [MP]

Lähetetty: 17.06.2013 00:30
Kirjoittaja Terzi
jonne69 kirjoitti:no mitenkä sitä olkee saa levitettyy ?
Apevaunuun pehkupaalu, tai kauhasta pehkua ja meet siihen kohalle mihin levitetään ne oljet ja painat Q:ta.