Propsit vaan DavidB:lle, kun suomensi!
-Korjattu koodivirhe paalien i3d:ssa - paalit eivät enää muutu rehunjakovaunussa oljeksi, jos ne eivät ole olkipaaleja.
-Tweaked support -animaation pitäisi nyt olla yhteensopiva CoursePlayn kanssa.
-Korjattu ongelma, jossa paalain ei kytkeydy tiettyihin ajoneuvoihin.
-Korjattu ongelma, jossa jotkin ohjetekstit näytettäisiin sekä pelaajalle -että hostille.
Re: John Deere 864 [MP]
Lähetetty: 24.11.2013 16:58
Kirjoittaja Jannuzki
Jos oisit pari aihetta alemmaks kattonut niin olisit huomannut, että tämä on jo täällä
Re: John Deere 864 [MP]
Lähetetty: 24.11.2013 17:03
Kirjoittaja valtra a92
Jannuzki kirjoitti:Jos oisit pari aihetta alemmaks kattonut niin olisit huomannut, että tämä on jo täällä
Tuo on konvattu mitä näyttiit ls11.
Re: John Deere 864 [MP]
Lähetetty: 24.11.2013 17:06
Kirjoittaja Lenni
Jannuzki kirjoitti:Jos oisit pari aihetta alemmaks kattonut niin olisit huomannut, että tämä on jo täällä
Tämä on kokonaan uusi.
Re: John Deere 864 [MP]
Lähetetty: 25.11.2013 14:52
Kirjoittaja Simppa
Jannuzki kirjoitti:Jos oisit pari aihetta alemmaks kattonut niin olisit huomannut, että tämä on jo täällä
CHANGELOG: Fixed spelling error in bales-i3d - Bales should no longer turn up as straw in the mixer unless they are in fact straw bales Tweaked support-animation Should now be compatible with CoursePlay Fixed issue where baler would not attach to certain vehicles Fixed issue where some help-texts would be displayed for both client and host
Sen verta laiska ja ähkyssä joulun syönneistä, etten jaksanu suomentaa
Re: John Deere 864 [MP]
Lähetetty: 27.12.2013 11:21
Kirjoittaja DavidB
Vapaa suomennos:
MUUTOKSET:
-Korjattu koodivirhe paalien i3d:ssa - paalit eivät enää muutu rehunjakovaunussa oljeksi, jos ne eivät ole olkipaaleja.
-Tweaked support -animaation pitäisi nyt olla yhteensopiva CoursePlayn kanssa.
-Korjattu ongelma, jossa paalain ei kytkeydy tiettyihin ajoneuvoihin.
-Korjattu ongelma, jossa jotkin ohjetekstit näytettäisiin sekä pelaajalle -että hostille.