-Nappiparit
-Napilla ek sovitteet
-äänet vaihettu
Credut:
Model: Ännä
Tekstuurit: Ännä
In-Game: Ännä
Skriptit: ???
mr asennus:kettunen
edit: petrooo
|  | Lataa tästä... | 
|  | Lataa tästä... | 

kylllä mulla ainakin tullee ihan sininen kun tuosta latasinMrJalli kirjoitti:Tosta linkistä ei tuu tota sinistä teekkaria, vaan semmonen vihree ''turve-ediitti'' teeku .

Tämä iso ongelma,komee onPelaaja80 kirjoitti:Mulla ei tullut edes peliin asti,mutta komeehan tuo on.

Et oo tainnu kuunnella äikän tunnilla?John Deere 2650 kirjoitti:Ä-ly-ttö-män- hyvä

parhaiten toimiva versio mulla menikin hukkaa. hyvä että kelpaa tietääpähän jatkossakin jotain yrittää väkertää
 parhaiten toimiva versio mulla menikin hukkaa. hyvä että kelpaa tietääpähän jatkossakin jotain yrittää väkertää 

Myös äänet hieman ärsyttävät kun kuuluu enemmän oikealta puolen ku vasemmalta nii tulee pää kipeäks ku headsetillä ajaa..
 Myös äänet hieman ärsyttävät kun kuuluu enemmän oikealta puolen ku vasemmalta nii tulee pää kipeäks ku headsetillä ajaa..  

No minulla ei sulla on sama vika kun mulla ku testailtiin tää mp ja poista se entinen ja lataa uusiksi mula toimii silleensä.valtravalmet900 kirjoitti:Koko peli jumahtaa kun on ostanu tän ja hyppää kyytiin.