FS15 Screenshotit

Yleinen keskustelu Farming Simulator 2015 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
casepuma
Viestit: 1048
Liittynyt: 20.07.2013 13:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja casepuma »

Kasitonni kirjoitti:Jossen muista ihan väärin, niin toi paalikärry on TheJussin tekemä :?:
Jaossa?
Kuva
Kiitos RAPE
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Fs13.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

casepuma kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:Jossen muista ihan väärin, niin toi paalikärry on TheJussin tekemä :?:
Jaossa?
Ei tietääkseni. FS13:seen se sen teki joskus.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Nepa
Viestit: 699
Liittynyt: 28.06.2012 14:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Nepa
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Nepa »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva <- Fontista kiitos Zetor 6211:lle.
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Pelaaja80 kirjoitti:Siis tuosta on sanottu saatanan monta kertaa , ettei linkkiä saa jakaa, vaikka jaossa onkin, Google on keksitty.
Tätä taas ei meikäläinen jaksa millään ymmärtää. Onko se oikeesi joltain pois jos kertoo mistä jonkin modin saa?? Vaikkei nyt suoraa linkkiä tietenkään tarvi antaa jos sen jako kerran kielletty, mutta mielestäni olis ihan suotavaa kertoa esim miltä sivustolta tms. modi on. Ymmärrä tuota että pitää alkaa sillä suorastaan vittuileen et tietää mistä joku modi on tai mistä saa. Jos ei meinaan kertoa niin sitten pitää suoraa sen turpansa vaan kiinni eikä ala turhia si taas jauhamaan paskaa. Omaa persettä kutita millään muotoo mistä mikin on mutta koittakaa ny oikeesti vähä aikuistua ees. Ja ei mitään henkilökohtaista mutta tuo Pelaaja80:n viesti oli sopivasti hollilla lainaukseen.
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Kuva
Uuden Deutziin perään aurat ja renki hommiin. Onhan siinä 60 ha lohko kynnettävänä. :D

Kuva
Itse laittelin Fentin perään Vääterin kiinni ja täyttelin säiliöt. Ajaa sitte huiskalla erikseen lannat peltoon.

Kuva
Toinen renki lähti pyyhkäsemää puolesta väliä lohkoa, että pääsisi joskus kylvämään. Uuden karhee NH T6.175. Rouheet mörinät.

-----
Ja Haasa, ihan vain just sen takia sitä tehdään, että nämä voisivat itse ettiä modinsa jos kiinnostaa. Niin me muutkin tehdään. Voisi yleensäkin olla sellainen linjaus, että jos jtn modia kysytään, että mistä löytyy etc niin automaattisesti varoitus tai bannit. Mutta eihän se minun asia ole....
#Kuuukkelijutut
Jannuzki
Viestit: 590
Liittynyt: 08.05.2009 19:15
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Jannuzki »

No siinä taas ajattelutapa kuin suoraan nykyajan poliitikolta!
Kuva
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Mä oon sitten varmaan jotenkin ymmärtänyt foorumeiden tarkoituksen väärin. Itse ollut siinä uskossa et tämänkin kaltaiset paikat ovat sitä varten että jos joku kaipaa apua tai neuvoa jossakin niin sitä saa pyytää ja toivottavasti vielä saisikin. Mut on se perkele jos aletaan banneja jakaan ku jotain kysyy niin menee kyl pikkusen yli. Ja juu kyllähän se googlesta hakemalla löytyy mutta tuota en vieläkään jaksa ymmärtää että jonkin modin lataus paikkaa ei saisi kertoa. varsinkin kun kerran modi yleisessä jaossa. :roll:
Se JD niittokone löytyy http://americaneaglesmodding.com/index.php tuolta sivustolta, rekkaa sinne niin siä ainakin on :yhteistyö:
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Pazorgh
Viestit: 137
Liittynyt: 19.09.2009 18:24
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Takahikiä

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Pazorgh »

Eipä nyt kehata kiistellä. Ihmisille pikku vinkki, että jos ei halua googlea käyttää, niin lukekaa topicista muutkin viestit kuin aina se viimesin. Jo muutaman sivun tai jopa muutaman viestin taaksepäin selaamalla saattaa löytyä aina jotain ylläreitä. Sit jos et kunnollisesta etsinnästä huolimatta mistään löydä, ni sit voi varmasti kysellä. Varmasti täällä apua saa, mutta pikkusen hölmöä kun pyynnöstä joku antaa kysyjälle linkin julkisesti, ni seuraava kysyy sitä linkkiä seuraavalla ja joku toinen seuraavalla tai jopa samalla sivulla. Onko tää sitä putkinäköä vai putkiajattelua? Tää ei ollu mitään vittuilua, mutta ihan vähän voi vaivaa nähä.

Ja sellanen pikku vinkki myös, että joillekkin modisivuille pitää rekisteröityä, että saa modeja imutella.

Bannit menee kyllä jo reippaasti nazitouhuksi. Kohta täällä on taas nää pienet foorumipoliisit virkaintosena kyttäämässä jokaista viestiä, vaikka modetkin on sitä varten.
stapped
Viestit: 374
Liittynyt: 13.08.2014 15:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja stapped »

Tää koko kyttäysjuttu johtuu vaan siitä, kun joillain kasvaa se kolmas elin otsassa ja on nörttiremmi hieman liian tiukalla 8-)


Peace please?
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Minä oon Haasan kans samoilla linjoilla. Ei muuten foorumi palvele alkuperäistä tarkoitustaan jos aletaan julkisesti jaossa olevien modien ja muitten linkkejä panttaamaan ja kehumaan että minä muuten tiijän mistä tuon saa mutta enpä kerro muille. Sillon on ihan turhaa edes kertoa tietävänsä mistä sen saa, jos ei oo valmis kertomaan.

Privamodit, testiversiot yms. on tietysti oma lukunsa, jos ne ei oo yleisessä jaossa niin sillon ne ei ole.
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Motokuski kirjoitti:Minä oon Haasan kans samoilla linjoilla. Ei muuten foorumi palvele alkuperäistä tarkoitustaan jos aletaan julkisesti jaossa olevien modien ja muitten linkkejä panttaamaan ja kehumaan että minä muuten tiijän mistä tuon saa mutta enpä kerro muille. Sillon on ihan turhaa edes kertoa tietävänsä mistä sen saa, jos ei oo valmis kertomaan.

Privamodit, testiversiot yms. on tietysti oma lukunsa, jos ne ei oo yleisessä jaossa niin sillon ne ei ole.
Tämän modin kohalla vaan on semmonen juttu ettei sitä kait saa jakaa muille foorumeille, ei linkkailla eikä uppailla. Tämän Jontikan niittokoneen siis.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

casepuma kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:Jossen muista ihan väärin, niin toi paalikärry on TheJussin tekemä :?:
Jaossa?
Pahasti siltä näyttää. :roll:
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 77&t=17336
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Motokuski kirjoitti:Minä oon Haasan kans samoilla linjoilla. Ei muuten foorumi palvele alkuperäistä tarkoitustaan jos aletaan julkisesti jaossa olevien modien ja muitten linkkejä panttaamaan ja kehumaan että minä muuten tiijän mistä tuon saa mutta enpä kerro muille. Sillon on ihan turhaa edes kertoa tietävänsä mistä sen saa, jos ei oo valmis kertomaan.

Privamodit, testiversiot yms. on tietysti oma lukunsa, jos ne ei oo yleisessä jaossa niin sillon ne ei ole.
Kyllä näin on.


Kyntämään menossa.
Kuva

Oli farmarisäiliö tyhjä niin piti käydä Nesteellä tankkaamas.
Kuva

Taavetilla menos tuulenkaatoja kattelemaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Kasitonni kirjoitti:
Motokuski kirjoitti:Minä oon Haasan kans samoilla linjoilla. Ei muuten foorumi palvele alkuperäistä tarkoitustaan jos aletaan julkisesti jaossa olevien modien ja muitten linkkejä panttaamaan ja kehumaan että minä muuten tiijän mistä tuon saa mutta enpä kerro muille. Sillon on ihan turhaa edes kertoa tietävänsä mistä sen saa, jos ei oo valmis kertomaan.

Privamodit, testiversiot yms. on tietysti oma lukunsa, jos ne ei oo yleisessä jaossa niin sillon ne ei ole.
Tämän modin kohalla vaan on semmonen juttu ettei sitä kait saa jakaa muille foorumeille, ei linkkailla eikä uppailla. Tämän Jontikan niittokoneen siis.
Siellä mistä löysin niin ei puhuttu muuta kun uppaamisesta. "dont upload anywhere els with out permission from me and im only running the support topic on this site only"
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Jooh, ite en oo ees käyny koko sivulla, mutta kuulin vaan.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Pazorgh
Viestit: 137
Liittynyt: 19.09.2009 18:24
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Takahikiä

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Pazorgh »

Pari sivua taaksepäinhän sen niittomurskaimen joku ystävällinen henkilö oli linkittäny. Osa tietysti pelleilee ja vittuilee, mutta sieltä se kuitenkin oli ja ois helposti löytyny jos ois sivun taaksepäin käänätäny. Ei siinäkään ole järkeä, että topicci on täynnä linkkikyselyjä samaan koneeseen, varsinkin tässä tapauksessa jossa linkki löytyy jos viitsii pari viestiä kelata taaksepäin. itse ainakin löysin linkin helposti, eikä tullu ees hiki. Viimeinen ja epätoivoisin vaihtoehto on tietysti google, mutta sitä pyrin välttämään viimeiseen asti.
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Hyvä provo kun se veti kaikille tunteisiin. Mutta nii, hyvä maku kaikessa mutta joku raja jossakin. Minua itteäni närästää se jos ei itse viitsi edes etsiä. Toki jos on niin taukki ettei jtn löydä niin voi kysyä mutta jos se menee siihen v*ttuilemiseen ja kinuamiseen niin siinä menee raja. Asiahan ei ole minun päätännässäni mutta esitin mielipiteeni.
#Kuuukkelijutut
Avatar
Massikka kuski
Viestit: 178
Liittynyt: 31.01.2014 13:50
Tämänhetkinen kaupunki:: Jaa a
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Massikka kuski »

Tämän päivän touhuja! :D
Kuva

Kuva
Kuva
MASSEY FERGUSON 399 < 105 HP
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Pistetää tähä välii tämmöne jonkiilaine kuvatus motosta leimikon reunalla Smoker

Kuva
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Samoissa hommissa:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
stapped
Viestit: 374
Liittynyt: 13.08.2014 15:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja stapped »

Aika komia tuo kuusipöllin tekstuuri 8-)
mrteema
Viestit: 2120
Liittynyt: 10.05.2010 06:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: teuva

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja mrteema »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
casepuma
Viestit: 1048
Liittynyt: 20.07.2013 13:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja casepuma »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva :o
Kuva
Kiitos RAPE
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”