No hyvää päivää. Kuten jo viimeksi todettiin, niin syksy on saapumassa ja puinnit sekä syysmuokkaus ja paskanajo ovat vauhdissa. Mutta joo. Te varmaan haluaisitte tietää miten Matilla menee. No hyvin sillä menee. Se ei enää jaksanut asua vanhassa kodissa, kun mää olin häippässyt niin se pisti viimetalvena vanhan talonsa myyntiin ja osti ison karjatilan keskeltä kylää. Me ollaan sovittu Matin kanssa, että mun elikoiden kuivapaskat säilytetään siellä, koska omaa kuivalanta siiloa ei ole vaan ne paskat on saanut aina ajaa johonkin läjään pihan nurkille niin säästyy aikaa, kun ne on yksien seinien sisässä, eikä pitikin poikin maita ja manttuja. Matin traktori kannasta löytyy Zetoreita kaks kappaletta, sekä yks same. Tarkempia tietoja ei ole, kun en oo koneita vielä nähnyt, enkä ole matilta kysynt. Matin puimuristakaan en tiedä muuta, kuin sen, että se on sen oma. Aijuu ja lemiähän matilta löytyy sen 78 kappaletta.
Mutta siinä oli Matin kuulumiset. Ens kerralla lisää hänen kalustostaan, mutta nyt omien hommien kimppuun.--> Eli Vaimo ja Marika olivat puimassa ja mä olin karhimassa.
Marikan ottama tyhjäys kuva.
Pellolle menossa, kun olin ensin käynyt hakemassa rullakarhiin uusia laakereita.
Ja menoks!-->
Koppi kuvaa.
Kahvilla piti käydä ennen seuraavalle pellolle menoa.
Toiselta pellolta.
Marika ja Kaukoohjattava kuvaus helikopteri asialla.
Valmista tuli!
Marika puimassa.
Se ois tällä kertaa tässä. Ens kerralla jatketaan, mutta siihen asti moro!
Kommenttia