Toijalan Tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
tofu
Viestit: 232
Liittynyt: 07.05.2011 21:58
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Jostain perämettästä

Toijalan Tila

Viesti Kirjoittaja tofu »

Terve kaikille, olen Jaakko Toijala ikää minulla on 32 ja pyöritän toistaiseksi tilaa yksin, äitini kylläkin luuraa navetassa päivisin. Tila on oikeastaan kaksiosainen, sillä vanhempani osti naapurin tilan hänen kuoltua, häneltä jäi vaivaiset 8ha peltoa ja valmet 1100 ja jotkut kipan kärrit. Tämän meidän Tilan perusti isäni setä Esko Toijala, sen jälkeen tilan jatkoksi tuli isäni Eero Toijala.
Kuva
Tällä hetkellä lehmiä on 96, kaikki yhteen laskettuna,ruoka lehmien eteen tulee kuhnin apevaunulla. Koneina nykyään on Valtra T140, Valmet 8150, Valmet 1100 ja Valmet 705 eli aika yksitoikkoista, ollaan kyllä ajateltu vaihtaa 705 yhteen 6290 ferkkuun, mutta se massikka kerkesi menemään niin nyt on kiikarissa yksi doitsi. Puimuri meillä on Class Dominator 88, tunteja en osaa sanoa, koska mittari on pysähtynyt 2249 tunnin kohdalle.

Saa nähdä mitä ensinmäinen päivitys tuo tullessa, antakaahan kommenttia miltä alotus vaikutti. (Kyllä, alotin taas uuden blokin :D)
Kuva
Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Transit mies
Viestit: 271
Liittynyt: 31.05.2014 21:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilmajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Toijalan Tila

Viesti Kirjoittaja Transit mies »

Kuulostaa hyvältä ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”