Koneurakointi Rantala

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
HulluHeppu
Viestit: 331
Liittynyt: 24.01.2015 10:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Köyliö
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Koneurakointi Rantala

Viesti Kirjoittaja HulluHeppu »

Kuva


Tere tere meikä on Rami Rantala eli tuttujen kesken Rane. Minul on koneurakointifirma pohojanmaalla teen lähinnä mettähommia mutta saatan autella kavereita muissakin hommissa. Kerron vähän firman tilanteesta elikkäs minul on lainaa viel paljon maksamatta mutta koneet on kyllä niin isoja ja tehokkaita että kyllä niillä tuattaakin :D. Teen lähinnä yksin töitä mutta apureitakin tarvittaessa löytyy. Koneista tietoa alla.

Motona minulla on ponssen scorpionking
Kuva

Motopäänä on ponssen H6
Kuva

Ajokoneena löytyy John Deere 1510E
Kuva

Ulottuvuutta löytyy suhtkoht paljon
Kuva

Kuljetusautona on Scania 720 V8
Kuva

Ja tosiaan puita en kuljeta tienvartta pidemälle.

Kertokaas ideoita,vinkkejä kritiikkiä ja muuta hauskaa alle!
Niin että mites se meni?

''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
HulluHeppu
Viestit: 331
Liittynyt: 24.01.2015 10:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Köyliö
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Päivitys 1

Viesti Kirjoittaja HulluHeppu »

Kuva

Päikkäriä! Tänään mennään tekemään harvennushakkuuta kunnan metsään. Lisää tekstiä kuvien vierellä!

Lähin viemään koneita työmaalle scanialla
Kuva
Kuva

Kunta hommannu jotain tommosii tänne vähän ihmettelin mut toihan helpottaa vaan mun työtä ;)
Ja on tosiaan neste työmaan toisella puolella ei huono!

Kuva
Kuva

Kovin on tiheetä mettää mutta kyllä se siitä!
Kuva

Sovittiin kunnan kans et täst alust otetaan kaikki paitsi noi tien vieressä olevat ja koivut
Kuva

Ekaa kuormaa kyytiin pois tieltä
Kuva

Siinä se nyt on


Seuraavaan päikkäriin tulossa yksi muutos josta tarkkasilmäiset huomasivat jo ehkä jotain ;)
Siihen asti moikka!
Ja antakaas kritiikkiä,ideoita yms.
Niin että mites se meni?

''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”