Ketolan tila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, paska englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aapo92
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Ketolan tila
Hei täältä Pohojanmaalta Ketolan tilasta. Minä olen Jarmo Ketola, 48 vuotta. Tuossa vieressä on vaimoni Laura Ketola,47. Meillä on myös kaksi lasta, Jaakko (13vuotta) ja Lauri (10vuotta). Isäni auttelee töissä sen minkä voinniltaan pystyy. Sitten tilaan. Peltua on se n.75 hehtaaria aikalailla puolet viljalla loput heinällä. Meillä on 70 lemmua tuolla navetassa ja yks koera,Nelli.
Historiaa isäni aloitti tilan vuonna 1975, jolloin tilalla oli koneina vanha kunnon Valmet 359D ja 2 lehmää navetassa. Viime vuonna minä nousin tilan haltijaksi Lauran kanssa, on vieläkin, muttei ainoa.
Valtra T4 vm-2016
Massey-Ferguson 6616 vm-2014
Valmet 905 vm-95
Valmet 502
Valmet 359D vm-60
Puimurina toimii: Sampo Rosenlew 2045 vm-2001
Ja pajalla on: Sampo 500
Mutta ei muuta minä kiitän ja kuittaan
PS: päikkäriäö tulee kohta ja antakee sitä kommenttia
Viimeksi muokannut Aapo92, 25.09.2016 21:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: englanti,suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Ketolan tila
Ihan hyvä alotus mutta 359:n valmistus on lopetettu 1960.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada