Pihlajaniemen Tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Valtra_mies
Viestit: 4938
Liittynyt: 24.01.2012 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Pihlajaniemen Tila

Viesti Kirjoittaja Valtra_mies »

Kuva

Moro, olen Henkka Pihlajaniemi, ja olen maitotilallinen Pirkanmaalta vaimoni kanssa. Kotitilalla olen ollut töissä aina ja täten perustimme vuonna 2003 maatilayhtymän vaimoni sekä vanhempieni kanssa, jolloin käytössä oli vielä vanha navetta ja käytössä oli 30 lehmäpaikkaa. Vuonna 2006 tehtiin sitten ensimmäisiä isompia investointeja ja remontoimme kokonaan / laajensimme navettaa 90:neen lehmäpaikkaan jolloin tuli myös ensimmäinen Lely A3 lypsyrobotti.
Perheestä sen verta että vanhempani Aimo & Terttu asustelevat tässä minun ja vaimoni Susannan kanssa samassa pihapiirissä. Vanhempani ovat osakkaina tässä MTY:ssä.

Tilan historia ylettyy tuonne liki 1800 luvun vaiheille. Siitä saakka eri sukupolvet ovat pitäneet tällä samalla paikalla tilaa tähän päivään saakka.
Tilan koneet ja touhut selviävät sitten päivitysten myötä.
Kuva

Palaa sivulle “Farmiblogi”