steamin kautta fs15

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
linttaa69
Viestit: 39
Liittynyt: 21.12.2014 00:03
Multiplayer tunnuksesi?: Linttaa69
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

steamin kautta fs15

Viesti Kirjoittaja linttaa69 »

Olisko kellään mitään tietoa miten saan farming simulator 15 toimimaan kun ostin sen steamista ja kun yritän avata pelin niin ei tapahdu mitään Smoker :ugeek: ja tiedostoista oon koittanu mennä sinne ja avata pelin adminina mutta ei tapahdu mitään.. kaikkee olen koittanu mutta mikään ei tunnu auttavan.
Avatar
subarulinus
Viestit: 456
Liittynyt: 08.08.2012 13:33
Tämänhetkinen kaupunki:: Myrskylä
Kielet: Eniten ruottii suomee ja enkkaa
Multiplayer tunnuksesi?: vw vento
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Myrskyyylä

Re: steamin kautta fs15

Viesti Kirjoittaja subarulinus »

Mulla teki kerran saman, =>käynnistin tietsikan uudelleen ja toimi... Joskus voi myös tehdä noin jos se päivittää sitä?!
Foordi on peltojen loordi.
-Ford 4550
-Ford 5610
-Ford 3000
-EX Ford 7610
hauttis
Viestit: 4
Liittynyt: 13.04.2013 16:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: steamin kautta fs15

Viesti Kirjoittaja hauttis »

linttaa69 kirjoitti:Olisko kellään mitään tietoa miten saan farming simulator 15 toimimaan kun ostin sen steamista ja kun yritän avata pelin niin ei tapahdu mitään Smoker :ugeek: ja tiedostoista oon koittanu mennä sinne ja avata pelin adminina mutta ei tapahdu mitään.. kaikkee olen koittanu mutta mikään ei tunnu auttavan.
mulla samantyyppinen ongelma.. ootko saanu toimimaa? jos niin miten?
Avatar
linttaa69
Viestit: 39
Liittynyt: 21.12.2014 00:03
Multiplayer tunnuksesi?: Linttaa69
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: steamin kautta fs15

Viesti Kirjoittaja linttaa69 »

Joo sain toimimaan en oikeen tiedä mitä siinä tapahtui , koska alustettiin tutulla mun kone niin se winukka oli päin vittua suoraan sanottuna siinä koneessa ja sitten alustin itte sen koneen uudestaa ja asensin winukan niin alko toimia , mutta voi olla myös jos ei toimi niin vanhentuneet ajurit yms .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”