Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

Mikä auttaa kun modien kanssa tallentaessa kaikki koneet katoaa mapista?
Viimeksi muokannut Atcat123, 27.07.2015 09:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Koneiden katoaminen!!

Viesti Kirjoittaja 141 »

Alkoiko peli tekemään tuota kun latasit jonkun/jotain modeja? Kannattaa kokeilla yks kerrallaan niitä modeja että mikä aiheuttaa ongelmaa.
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Koneiden katoaminen!!

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

Juuelikkäs homma selvis faceplantilla, varmaan parisataa modia kävin läpi ja se kyseinen persereikä oli viimeinen modi :D
Avatar
linttaa69
Viestit: 39
Liittynyt: 21.12.2014 00:03
Multiplayer tunnuksesi?: Linttaa69
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Viesti Kirjoittaja linttaa69 »

itellä on sama ongelma... mitenkähän helpoiten pystyis kokeilemaa et mistä modista on kiinni koska kevyt 208 modia ni ei viittis niistä alkaa yksitelle ... :D
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

linttaa69 kirjoitti:itellä on sama ongelma... mitenkähän helpoiten pystyis kokeilemaa et mistä modista on kiinni koska kevyt 208 modia ni ei viittis niistä alkaa yksitelle ... :D
Ite selvitin sillein että about 10 modia kerrallaa vakio mapissa ja sitte ku katoaa ni se on joku niistä viimiseks lisätyistä... Muista tallentaa
^redbull^
Viestit: 92
Liittynyt: 27.11.2010 23:03

Re: Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Viesti Kirjoittaja ^redbull^ »

mulla on yli 1000 modia, että siitä lähtee ehtii mikä kusoo :D onneks ei oo vielä ollu ongelmia :D
^redbull^
Viestit: 92
Liittynyt: 27.11.2010 23:03

Re: Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Viesti Kirjoittaja ^redbull^ »

mulla on yli 1000 modia, että siitä lähtee ehtii mikä kusoo :D onneks ei oo vielä ollu ongelmia :D
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Koneiden katoaminen!! *Ratkaistu*

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

Tässä on paras keino seulomiseen jos selkeästi modeissa on syy joka sekoittaa pelit.

1. Siirrä puolet modeista pois mods kansiosta johonkin ihan toisaalle. Käynnistä peli ja tarkista toimiiko.

2. Jos peli sekoilee yhä, tiedät että ne 500 modia jotka äsken siirsit pois ovat kunnossa. Anna sen joukon jäädä odottamaan omaan kansioonsa.

3. Jälleen niistä 500 mods kansiossa jäljellä olevista siirrä puolet pois omaan erilliseen kansioonsa (Tällä kertaa EI sinne ensimmäisten 500 joukkoon!) Sekoileeko peli? Jos peli toimii, eli nyt löytyy se 250 modin joukko jossa rikkinäinen modi on, siirrä kaikki kunnossa olevat modit odottelemaan samaan kansioon niiden ensimmäisten 500 kanssa ja siirrä se rikkinäisen sisältävä 250 paketin joukko takaisin mods kansioon.

4. Jälleen siirrä tuosta 250 joukosta puolet pois ja tarkista.

5. Jatka tuota samaa kaavaa niin kauan että rikkinäinen modi löytyy.

Käytännössä modien määrällä ei ole tuossa seulontavassa mitään merkitystä, sillä tuossa rajataan pois joukkoja kunnes ongelma löytyy, ja muutamalla siirrolla se löytyy. (Siirto1 -500, siirto2 -250, siirto3 -125, siirto4 -62, siirto5 -31, siirto 6 -15, siirto7 -7, siirto8 -3, siirto9, ongelma löydetty!)

Verratkaa tuota siihen että 1000 joukosta tarkistettaisiin aina 10 modia kerrallaan. Se tekisi pahimmassa tapauksessa sata siirtoa, jonka jälkeen joutuisit vielä tarkistamaan sen viimeisen kymmenikon yksitellen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”