-nappiparit
-keulasäiliö napilla
Modell: Ännä
Ingame: Ännä
Textures: Ännä
Edit:petrooo
Lataa tästä... |
Lataa tästä... |
Valmet805 vääntää oikeen englantia.voortipoika kirjoitti:Opening doors and backwindow?
Voi vitunvitunvittu ny taas.Kasitonni kirjoitti:Valmet805 vääntää oikeen englantia.voortipoika kirjoitti:Opening doors and backwindow?
Älkää ny dissatko, se käytti google kääntäjään.141 kirjoitti:Voi vitunvitunvittu ny taas.Kasitonni kirjoitti:Valmet805 vääntää oikeen englantia.voortipoika kirjoitti:Opening doors and backwindow?
voortipoika kirjoitti:Jos totta puhutaa, nii en käyttäny... -_- Ja juuh petrooo testasin ni saanko kysyä, että mistä napista sä oot saanu ne parit? ku katos mulla on sellai et ei aukee ovet eikä takaikkuna eikä tuu kyl parejakaa. Mut väsäsin tosta Jonathanin laittamasta miellyttävän version omaa mielee... Mut juu kiva nähä kasitonniaki ja kuuspyttyy!
Voi älykääpiö. Ensiks mun nimi ei oo Jonathan vaan Jonatha. Toiseks miten sä sen editoisit kun et osaa?voortipoika kirjoitti:Jos totta puhutaa, nii en käyttäny... -_- Ja juuh petrooo testasin ni saanko kysyä, että mistä napista sä oot saanu ne parit? ku katos mulla on sellai et ei aukee ovet eikä takaikkuna eikä tuu kyl parejakaa. Mut väsäsin tosta Jonathanin laittamasta miellyttävän version omaa mielee... Mut juu kiva nähä kasitonniaki ja kuuspyttyy!
Sama hommajallikka kirjoitti:Jaa. No tää ei tuu mulle vaik purin