FIN Laajakangas [MP]

jontte89
Viestit: 191
Liittynyt: 12.01.2015 11:18
Multiplayer tunnuksesi?: PuuhaPete
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja jontte89 »

sipe kirjoitti:

!
tähän on jäänyt kyllä liikaa ongelmia. Nyt mietin hetken saako näitä ratkaistua ja katsotaan deletoinko tämän pois jaosta...

Loppuu taito ja sitä myöten innostus joten jos joku osaa antaa neuvon tuohon paskan toimimattomuuteen niin otan vastaan ja korjaan muuten tämä katoaa täältä 24h sisällä..

Eihän tässä ole kuin yks juttu ja sekään haittaa. Mulle ainakin yks vitu hailee näkyykö joku paskakokkare pellolla vai ei. Sen takia ei kannata poistaa. Muutenhan tuo mappi toimii täysin ainakin minulla 14 h takana.
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Älä poista koska tää on mielestäni paras mappi mitä fs15 on tullu.
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Miro hirvenoja
Viestit: 7
Liittynyt: 29.10.2015 07:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Miro hirvenoja »

mistä saa laastii
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja umbe »

jontte89 kirjoitti:
sipe kirjoitti:

!
tähän on jäänyt kyllä liikaa ongelmia. Nyt mietin hetken saako näitä ratkaistua ja katsotaan deletoinko tämän pois jaosta...

Loppuu taito ja sitä myöten innostus joten jos joku osaa antaa neuvon tuohon paskan toimimattomuuteen niin otan vastaan ja korjaan muuten tämä katoaa täältä 24h sisällä..

Eihän tässä ole kuin yks juttu ja sekään haittaa. Mulle ainakin yks vitu hailee näkyykö joku paskakokkare pellolla vai ei. Sen takia ei kannata poistaa. Muutenhan tuo mappi toimii täysin ainakin minulla 14 h takana.
Juu en oo kokeillu näkyykö paska, mutta kaikki ongelmat mitä porukoilla on niin on ihan vaan käyttäjässä vika ei sinun...
Betoni tehdas toimii vallan mainiosti ei mitään ongelmaa siinä.

Betonitehtaan käyttö
1. Hae hiekkaa vasemmasta yläkulmasta (kärryn lastaa minulla ainakin automaattisesti, kun triggeriin osuu ja siellä on yksi kaareva/jyrkkä rinne niin siinä on n.10 triggeriä). Tähän hommaan käy siis FT moddingin kärry ja hiekan pystyy kippaamaan betonitehtaan takana alhaaltapäin oikeanpuoleiseen mäen päälle.
2. Hae soraa vasemmasta alakulmasta(siellä on samanlainen kaareva/jyrkkä rinne jonka juurelta sitä saa). Tähän käy kans sama kärry ja sen pystyy kippaamaan sitten betonitehtaan takana siihen alhaaltapäin niin vasemmanpuoleisen mäen päälle.
3. Sitten hae vettä sillä FT moddingin vesikärryllä (sinisellä). Vettä saa esim. tietyömäälta (missä on se yks rekka kippipystyssy) niin siinä on se joki/vesi niin peruuta sinne veteen perse edellä jonkun matkaa ja sitten paina r. Ja veden voi sitten tyhjentää sinne betonitehtaan taakse niin peruuta alhaaltapäin oikeanpuoleista mäkeä ja kaarra oikealle siinä on veden tyhjennys.
4. Ota taas se FT moddingin hiekka kärry ja peruuta se betonitehtaan edessä olevaan ns siilon alle (siihen missä on niitä sementtisäkkejä maassa niitä tuleee siihen automaattiseti kun odottaa) niin siitä rupeaa sitten tulemaan sementtiä ja se tyhjennetään samaan paikkaan kuin vesi.
5. Ota se FT moddingin betonirekka ja aja se siihen ns siilon alle missä on se betonimyllyn kuva niin se täyttyy. Ja sen betonin voi myydä oikeaan yläkulmaan sinne vapon tehtaan TAAKSE siellä on myös objekti kaivinkone niin siellä on semmoinen keltamusta neliö niin sen voi myydä sinne.
6. Ja jos joku ei nytten osaa betonia tehdä ni voi jättää tekemättä meinaan kyllä se toimii(käyttäjässä vika)
#Kuuukkelijutut #FsFin
stapped
Viestit: 374
Liittynyt: 13.08.2014 15:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja stapped »

Mutta itse olen saanut betonitehtaan toimimaan myös sillain, että en käytä noita triggereita.

Lastaan kuormat, hiekan ja soran itse. Eikös se tehdas näinkin pyöri? Miten muilla? 8-)
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

En saa oikeesti kipattua hiekkaa kumpaankaan noista tuonne betonitehtaalle
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
lanittaja61
Viestit: 121
Liittynyt: 08.02.2014 20:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Kaavi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kaavi

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja lanittaja61 »

stapped kirjoitti:Mutta itse olen saanut betonitehtaan toimimaan myös sillain, että en käytä noita triggereita.

Lastaan kuormat, hiekan ja soran itse. Eikös se tehdas näinkin pyöri? Miten muilla? 8-)
Nuin teen itsekin mutta sen voi tehdä myös sillä tavalla, että menet esimerkiksi soramontulle ja ajat vaan siihen kohtaa kärryn kanssa josta hiekkaa voi myös manuaalisesti lastata niin se täyttää sen kärryn itsestään
Kuva
David Brown 990 implematic, David Brown 990 selectamatic, Ford 4000, Ford 4600
Juza_84
Viestit: 20
Liittynyt: 06.03.2015 10:54
Multiplayer tunnuksesi?: Juza_84 steamissä
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Juza_84 »

Elä poista betonitehdas toimii vallan mainiosti ja muut kans paras mappi peli tunteja takana noin 17h.
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja superi »

liikenne sais olla.
Avatar
sipe
Viestit: 155
Liittynyt: 15.12.2013 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja sipe »

superi kirjoitti:liikenne sais olla.
Oli tarkoitus että liikenne ois tullu mutta GE:n ongelmat vesitti tässä mapissa paljon muutakin. Ja jotenki arvasin siinä vaiheessa kun jouduin luopumaan ajatusesta että satavasmasti joku itkemässä asiasta... :laughing:
Kuva
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja superi »

"Oli tarkoitus että liikenne ois tullu mutta GE:n ongelmat vesitti tässä mapissa paljon muutakin" Mä sain liikenteen siihen jo melkein valmiiksi mutta tosiaan joku mystinen GE vika vesitti homman.
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Auttakaa nyt oikeesti et miks mä en pysty kipata betonitehtaalle soraa kumpaankaan niistä paikoista vaikka oon hakenu soraa vasemmalta alhaalta ja vasemmalta ylhäältä ja ft moddingin kärry on käytös.
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Kertokaas joku muu joka on testannut levittää sontaa toimiiko, teillä, että onko tosiaan mulla vaan jossain vika vai onko itse mapissa? Kokeilin kyllä myös ilman muita modeja vaan ei siltikään pelannu. Iso vikahan tuo ei ole mutta jännä silti kun ei toimi.
Avatar
sipe
Viestit: 155
Liittynyt: 15.12.2013 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja sipe »

Ei jostain syystä toimi enää. On kyllä niin ärsyttävää hieroa tämmöistä puolivuotta ja sitten loppuvaiheessa leviää käsiin. :evil:
Kuva
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

sipe kirjoitti:Ei jostain syystä toimi enää. On kyllä niin ärsyttävää hieroa tämmöistä puolivuotta ja sitten loppuvaiheessa leviää käsiin. :evil:
Miten usein oot tehny varmuuskopioita? Semmonenhan periaatteessa vois jatkossa estää tällaiset ongelmat.. käytännön toteutus vaan on hankalampaa. :?
Avatar
sipe
Viestit: 155
Liittynyt: 15.12.2013 22:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja sipe »

Paljon tein varmuuskopioita ja onneksi. Sai palata vähän väliä taakseppäin. Joissain välissä tämä sekosi GE:ssä ihan tosissaan ja ongelmia alkoi kertyä. Mut jospa tästä jotain iloa jollekkin on. Voin kyllä korjata näitä ongelmia jos joku vaan kertoo millä nämä korjataan. Pitää katsoa jos vielä joskus innostuisi jotain uuta kokeilemaan.
Kuva
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

sipe kirjoitti:Paljon tein varmuuskopioita ja onneksi. Sai palata vähän väliä taakseppäin. Joissain välissä tämä sekosi GE:ssä ihan tosissaan ja ongelmia alkoi kertyä. Mut jospa tästä jotain iloa jollekkin on. Voin kyllä korjata näitä ongelmia jos joku vaan kertoo millä nämä korjataan. Pitää katsoa jos vielä joskus innostuisi jotain uuta kokeilemaan.
Mitä nyt mieleen tulee, niin about 24h välein tehtävä varmuuskopio saattais pelastaa usein aika paljon. Pitäs kyllä melkein olla oma kovo v-kopioita varten, jos niin usein alkais kopioimaan :D
aku-313m
Viestit: 25
Liittynyt: 29.09.2015 14:39
Tämänhetkinen kaupunki:: LAPUA
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Härmänhäjy
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: LAPUA

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja aku-313m »

En usko et pyörii minu konella mut en kyl oo viel koittanu mut sairaan hienolta näyttää mut toivottavasti ei olis paljon mehtää ku jostai syystä puut syöö kaike teho mikä mahtaa aiheuttaa Heihei
Avatar
casepoju
Viestit: 38
Liittynyt: 26.07.2015 15:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Mänttä-vilppula
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Mänttä-vilppula

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja casepoju »

Näyttää hyvältä täytyy kokeilla :)
#MakeLsFinGreatAgain
rimpe
Viestit: 71
Liittynyt: 25.12.2013 10:19
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei moni tiedä ja harva arvaa.

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja rimpe »

Missäs tässä mapissa on kylvökoneen täyttö?
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Varmaan jos olisit viitsinyt alotusviestin lukea niin tietäsit, että semmosta ei ole, vaan on tarkotus ostaa modipäkissä tulevia suursäkkejä/lavalla pikkusäkkejä ja niistä täyttää kone. ;)
jontte89
Viestit: 191
Liittynyt: 12.01.2015 11:18
Multiplayer tunnuksesi?: PuuhaPete
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja jontte89 »

rimpe kirjoitti:Missäs tässä mapissa on kylvökoneen täyttö?
Pitäiskö sinun ottaa ja lukea ekalta sivulta? Siellähän lukee että ei ole vaan käytetään suursäkkejä
Juza_84
Viestit: 20
Liittynyt: 06.03.2015 10:54
Multiplayer tunnuksesi?: Juza_84 steamissä
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Juza_84 »

rimpe kirjoitti:Missäs tässä mapissa on kylvökoneen täyttö?
Kotitilalla nostat sen kylväkoneen päälle olevan lavan painat nappia niin rupee täyttämään. Ne on lavalla siemenet ja lannoitteet
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja umbe »

HUOM!!
Jos joku väittää että betonitehdas ei toimi niin katsokaa kelloa, se ei toimi yöllä huomasin tuossa ite äskön. Aloittaa toiminnan siinä 7 aikaa aamulla ja lopettaa sitten jossain vaiheessa illalla.
#Kuuukkelijutut #FsFin
Juza_84
Viestit: 20
Liittynyt: 06.03.2015 10:54
Multiplayer tunnuksesi?: Juza_84 steamissä
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FIN Laajakangas [MP]

Viesti Kirjoittaja Juza_84 »

Huomasin saman homman myös saha ei toimi yöllä olenkaan päivällä vaan toimii
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maatalous”