Pienet Kysymykset [FS17]

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
Karlox
Viestit: 266
Liittynyt: 07.11.2014 20:06
Kielet: Englanti hyvä
Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Ponssen tehtaan nurkalla
Viesti:

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Karlox »

Ibi1981 kirjoitti:Onko FS17 semmosta modia mikä oli FS15 että tulee teksitinä näkyviin näyttöön mitä konetta kukakin(helper/moninpelissä pelaaja) ajaa ja kuinka täynnä on/mitä pui tai on kyydissä?
Glance, ihan ehdoton moninpelissä:
https://www.farming-simulator.com/mod.p ... tle=fs2017
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

Sit on myös se toinen, valkoisella tekstillä vasemmassa reunassa pelaaja ja kone. Ctrl + A sai näkyviin ja pois. Mulla oli/on se täs FS17 käytös mut ihan paska. FS13 se pelas paremmin.
Rai rai
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

Karlox kirjoitti:
Ibi1981 kirjoitti:Onko FS17 semmosta modia mikä oli FS15 että tulee teksitinä näkyviin näyttöön mitä konetta kukakin(helper/moninpelissä pelaaja) ajaa ja kuinka täynnä on/mitä pui tai on kyydissä?
Glance, ihan ehdoton moninpelissä:
https://www.farming-simulator.com/mod.p ... tle=fs2017
Kiitos :yhteistyö:
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

Karlox kirjoitti:
Ibi1981 kirjoitti:Onko FS17 semmosta modia mikä oli FS15 että tulee teksitinä näkyviin näyttöön mitä konetta kukakin(helper/moninpelissä pelaaja) ajaa ja kuinka täynnä on/mitä pui tai on kyydissä?
Glance, ihan ehdoton moninpelissä:
https://www.farming-simulator.com/mod.p ... tle=fs2017
Latasin ton modin ja sen jälkeen ei enään koko peli käynnisty. poistin modin mutta ei sekään auta. Pelikin asennettu uudestaan. Ilmoittaa LOGissa noin "Error: Running LUA method 'init' "
Kuka osaisi auttaa?
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Zohan »

mä en pysty puida mustavesi mapis ja mulla on season modi ja näyttäis vilja vamiilta että mikä on vikana ?
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Onko kellään tietoo onko tähän FS17 sellasta pienehköä kuorma autoa missä olis vaan lava ja nosturi (ei puutavara) suursäkkien ajoon, jonku ison löysin mut ei sellasella kukaan viitti ajaa, toki kärrykin kävis mut voi olla viä vaikeempi löytää.
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Zohan
Viestit: 252
Liittynyt: 26.12.2012 19:40
Tämänhetkinen kaupunki:: E-P Teuva
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Volvomies94
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Teuva

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Zohan »

Tuli mielleen että ku on season modi niin pitääkö oottaa syksyyn et pystyy puida.
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

Haasa90 kirjoitti:Onko kellään tietoo onko tähän FS17 sellasta pienehköä kuorma autoa missä olis vaan lava ja nosturi (ei puutavara) suursäkkien ajoon, jonku ison löysin mut ei sellasella kukaan viitti ajaa, toki kärrykin kävis mut voi olla viä vaikeempi löytää.
Joo olis kiva saada nosturilla nostella suursäkkejä eikä vaan piikeillä ja kuormaajalla. :D
gotscammedfak
Viestit: 134
Liittynyt: 19.07.2016 17:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja gotscammedfak »

Onko kellään tietoa, että mistä sais kyseisen modin (sen että renkaista lentää mutaa) ni mistä mahtas saada?? Oon tässä 30min ettinä. Jos joku viittis auttaa niin ois hyvä ja sitte viel mite se laitetaa toimimaa! :kippis:
EDIT: Löytyi! :D
jalmarivaltra
Viestit: 322
Liittynyt: 19.11.2014 13:31
Tämänhetkinen kaupunki:: puumala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: enaglanti suomi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Jossain päin jotain. Harva tietää.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jalmarivaltra »

Ibi1981 kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:Onko kellään tietoo onko tähän FS17 sellasta pienehköä kuorma autoa missä olis vaan lava ja nosturi (ei puutavara) suursäkkien ajoon, jonku ison löysin mut ei sellasella kukaan viitti ajaa, toki kärrykin kävis mut voi olla viä vaikeempi löytää.
Joo olis kiva saada nosturilla nostella suursäkkejä eikä vaan piikeillä ja kuormaajalla. :D

koukkulava autoon saa lavan jossa on nosturi siinä on jonkinlaiset pankot olevinaan mutta iha lava kuiteki.
Kuva
Ainuat oikeet valmetit 500ja700:)
Scorppari
Viestit: 141
Liittynyt: 06.11.2014 18:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Scorppari »

Minkätakia en pysty kaivurilla "kaivamaan" mistä tahansa. Eli vaikka ojan penkkoja jne.?
Kuva
Kiitokset Finskille.
KTM=Kovin Taitavat Mopoilijat
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja elppi »

Muilla ollu samaa ongelmaa, ettei tätä packkia saa mitenkään peliin? https://fs17.lt/claas-arion-600-axion-8 ... ack-v-1-1/ Tiiän ettei oo kovin suuresta huolesta kyse, mutta näitäkun on aika vähän modailtu.
Avatar
DB990
Viestit: 224
Liittynyt: 06.10.2016 16:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja DB990 »

elppi kirjoitti:Muilla ollu samaa ongelmaa, ettei tätä packkia saa mitenkään peliin? https://fs17.lt/claas-arion-600-axion-8 ... ack-v-1-1/ Tiiän ettei oo kovin suuresta huolesta kyse, mutta näitäkun on aika vähän modailtu.
Itse ainakin ensimmäisenä lähtisin selvittämään, onko tiedostonimessä pistettä, å-/ä-/ö-kirjainta, väliä tai ylipäätään mitään muuta merkkiä, joka ei siihen kuulu. Monesti omalla kohdalla harmittanut, kun ei saa modia peliin, ja sitten tajunnut muokata tiedostonimeä.
Avatar
SuperVallu
Viestit: 273
Liittynyt: 08.05.2014 15:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Mynämäki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Mynämäki/Mietoinen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja SuperVallu »

Miten saisin puut näkymään pelissä kun teen mappia niin aluksi näkyi mutta kun aloin lisäämään lisää puita niin ne ei näy enää. Editorissa puut näkyy.
Kuva Kiitokset Tuputtimelle!
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

SuperVallu kirjoitti:Miten saisin puut näkymään pelissä kun teen mappia niin aluksi näkyi mutta kun aloin lisäämään lisää puita niin ne ei näy enää. Editorissa puut näkyy.
Oletko muistanut sen, että sinun täytyy aina aloittaa täysin uusi peli kaikkien editorissa tehtyjen muutosten jälkeen?
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Muistaaks kukaan noiden kärryjen nimee ku ei löydy millää. :D
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

jallikka kirjoitti:Muistaaks kukaan noiden kärryjen nimee ku ei löydy millää. :D
Kuva
No nuohan löytyy suoraa FS:än omalta sivulta https://www.farming-simulator.com/mod.p ... tle=fs2017
Ace Marston nimellä ovat.
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Mönkijämies kirjoitti:
jallikka kirjoitti:Muistaaks kukaan noiden kärryjen nimee ku ei löydy millää. :D
Kuva

No nuohan löytyy suoraa FS:än omalta sivulta https://www.farming-simulator.com/mod.p ... =fs2017Ace Marston nimellä ovat.
No kappas.Katoin monta kertaa nuo sivut läpi mutta ei iskenyt silmään. :lol:

Kiitos kuiitenki. :kippis:
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Minkä takia kaivosmapissa ei pysty täyttää säiliökärryä TAR nimisestä aineesta.
Kuva
Avatar
SuperVallu
Viestit: 273
Liittynyt: 08.05.2014 15:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Mynämäki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Mynämäki/Mietoinen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja SuperVallu »

Pystyykö mappia siirtelemään giantsissa eri suuntiin kun tuli mappi vähän tehtyä liian reunaan nii pitäis saada siirettyä sitä johoki suuntaan. Onko se mahdollista?
Kuva Kiitokset Tuputtimelle!
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Pitäskö sen Lely stormin silppurin perään saada kärry jotenki? Jossain videolla oli kärry perässä mutta ite e saanu millään kärryä silppurin perään.
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4057
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Haasa90 kirjoitti:Pitäskö sen Lely stormin silppurin perään saada kärry jotenki? Jossain videolla oli kärry perässä mutta ite e saanu millään kärryä silppurin perään.
Kyseisestä modista mulla ei kyllä ole mitään kokemusta, mutta sellanen tuli mieleen, että kun niitä attacherjointteja on kahdenlaisia, niin siinä silppurissa saattaa olla esimerkiksi vaan vaikka "lowtrailer attacherjoint", jolloin kaikkia kärryjä ei saa siihen kiinni. Kannattaa kokeilla useampia kärryjä.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
Karlox
Viestit: 266
Liittynyt: 07.11.2014 20:06
Kielet: Englanti hyvä
Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Ponssen tehtaan nurkalla
Viesti:

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Karlox »

Traktorimies_ kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:Pitäskö sen Lely stormin silppurin perään saada kärry jotenki? Jossain videolla oli kärry perässä mutta ite e saanu millään kärryä silppurin perään.
Kyseisestä modista mulla ei kyllä ole mitään kokemusta, mutta sellanen tuli mieleen, että kun niitä attacherjointteja on kahdenlaisia, niin siinä silppurissa saattaa olla esimerkiksi vaan vaikka "lowtrailer attacherjoint", jolloin kaikkia kärryjä ei saa siihen kiinni. Kannattaa kokeilla useampia kärryjä.
Kyllä siinä silppurissa on kummatkin, mutta siinä mustassa "Storm" versiossa ne on rikki, valkotorvisessa toimii.
Modhubiin tulee varmaan korjaus ihan lähipäivinä.
Jos itse haluaa korjata niin <attacherJoints> kohdan copypaste valkean silppurin LelyP300.xml:stä mustan LelyP300_BL.xml:ään toimii.

Koodi: Valitse kaikki

<attacherJoints>
        <!-- trailer attacher -->
        <attacherJoint index="0>0|14|0|1" jointType="trailerLow" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" lowerRotLimit="10 70 50" lowerTransLimit="0 0 0" canTurnOnImplement="false" comboTime="1" >
            <schema position="1 0" rotation="0" invertX="false" />
        </attacherJoint>
        <attacherJoint index="0>0|14|0|1" jointType="trailer"    allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" lowerRotLimit="10 70 50" lowerTransLimit="0 0 0" canTurnOnImplement="false" comboTime="1" >
            <schema position="1 0" rotation="0" invertX="false" />
        </attacherJoint>
    </attacherJoints>
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Karlox kirjoitti:
Traktorimies_ kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:Pitäskö sen Lely stormin silppurin perään saada kärry jotenki? Jossain videolla oli kärry perässä mutta ite e saanu millään kärryä silppurin perään.
Kyseisestä modista mulla ei kyllä ole mitään kokemusta, mutta sellanen tuli mieleen, että kun niitä attacherjointteja on kahdenlaisia, niin siinä silppurissa saattaa olla esimerkiksi vaan vaikka "lowtrailer attacherjoint", jolloin kaikkia kärryjä ei saa siihen kiinni. Kannattaa kokeilla useampia kärryjä.
Kyllä siinä silppurissa on kummatkin, mutta siinä mustassa "Storm" versiossa ne on rikki, valkotorvisessa toimii.
Modhubiin tulee varmaan korjaus ihan lähipäivinä.
Jos itse haluaa korjata niin <attacherJoints> kohdan copypaste valkean silppurin LelyP300.xml:stä mustan LelyP300_BL.xml:ään toimii.

Koodi: Valitse kaikki

<attacherJoints>
        <!-- trailer attacher -->
        <attacherJoint index="0>0|14|0|1" jointType="trailerLow" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" lowerRotLimit="10 70 50" lowerTransLimit="0 0 0" canTurnOnImplement="false" comboTime="1" >
            <schema position="1 0" rotation="0" invertX="false" />
        </attacherJoint>
        <attacherJoint index="0>0|14|0|1" jointType="trailer"    allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" lowerRotLimit="10 70 50" lowerTransLimit="0 0 0" canTurnOnImplement="false" comboTime="1" >
            <schema position="1 0" rotation="0" invertX="false" />
        </attacherJoint>
    </attacherJoints>
No juu ei siinä si mitään, en sitä vaaleaa tajunnut ees koittaa. Mut otetaan se käyttöön kunnes tulee päivitys modiin :D Kiitokset viä inffosta :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Jashe
Viestit: 45
Liittynyt: 10.09.2015 22:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Jashe »

Heps.
Ossaisko joku sanua lyhyesti jotta voisko jossakin välissä tehä jotahin että tämmönen ongelma korjaantuisi: Teen lähinnä ketsupissa modelleja joihin tietysti lissäilen tekstuureja .png muovossa. Sitte importtelen ja eksporttailen blenderin kautta modellin GE:hen. Näin kait varmasti monet muutkin meistä tekkee? Jostakin syystä ne modelliin lisätyt tekstuurit käyttäytyypi kuitenkin joskus melko kummallisesti ite pelissä, vähintäänkin vääntyy kun kahtelee kauempaa. Oiskohan tuolle ominaisuuelle tehtävissä jottain esim. blenderissä? Ku en ole tuota ohjelmaa paljo käytelly. Vai pitäskö vain graffat olla pelissä täysillä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”