Traktoreita/koneita
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Traktoreita/koneita
Nää pesämäen pullinkit on tämmöset vapaamuotosemmat. Muistaakseni ei oo kyse mistää sm sarjasta?
-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
C-kisat ne on.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
En kiinnittänyt asiaan huomiota tarkemmin, mutta luulisin nelivedon välityssuhteen olevan aika lailla vituillaan tuolla rengastuksella. Viime vuonna tuossa oli pienemmät takarenkaat, kuten videolla näkyy.Tonnar kirjoitti:Komeet kuvat nelivedol! Oliks tosta M135 otettu kardaani poisa ku noi pienet etuset?
Kalustoa olisi tietysti saanut olla enemmänkin paikalla, mutta kyllä Jalasjärven, Forsbyn ja Honkajoen kisat +mäkivetokisat on sellaisia tapahtumia jotka itseä kiinnostaa, kun on oikeita traktoreita vetämässä eikä omavalmiste pommeja.
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Moon sitä mieltä, että mitä vähemmän hydrauliikkaa voimansiirrossa niin sitä enemmän menee ruutia vetoon. Joku portaaton ja powershifti on semmosia tehon hukkaajia, että varmaan 10-20 rossaa hukkuu matkalle...
#Kuuukkelijutut
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tuon nollakakkosen omistaja on tullut tutuksi tämän vuoden aikana. Ei kait oikein vedot onnistunut. :/
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
Juu ja Rintala on Yläneeltä.Neliveto kirjoitti:Katsomon eteen oli ilmestynyt suoja-aita sitten viime vuoden. Muutenkin sääntöjä oli tiukennettu tappokatkaisijoiden ym osalta. Loimaaltahan nuo Peräahon koneet on.
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Rintala kävi juur pari viikkoo sitte laittamassa kylvinkoneen kuntoon
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Nojoo, viime vuonna kun Piikkiössä käväsin, nii päsymaksu sisällekki oli jotain aivan älytöntä ja siihen lisäksi vielä huonoNeliveto kirjoitti: Kalustoa olisi tietysti saanut olla enemmänkin paikalla, mutta kyllä Jalasjärven, Forsbyn ja Honkajoen kisat +mäkivetokisat on sellaisia tapahtumia jotka itseä kiinnostaa, kun on oikeita traktoreita vetämässä eikä omavalmiste pommeja.
sää, ja että Herlevit uupui + kalusto ei tahtonut toimia ensikisassa. Vähän jäi vittuuntunut fiilis.
Miksei täällä humppa soi?
- Ezmo
- Moderaattori
Minne päin tuo lämpömittari viisaa täsä vanahemmassa mittaristossa normaalissa lämmössä? Kuuluuko sen olla valkoisen puolessa välissä vai osoittaa suoraan ylös, niin kuin yleensä?
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Puolessavälissä tai vähä enemmä, siinä ylleesä ollu niissä millä oon ajanu/teheny raskaampaa työtä.Ezmo kirjoitti:Minne päin tuo lämpömittari viisaa täsä vanahemmassa mittaristossa normaalissa lämmössä? Kuuluuko sen olla valkoisen puolessa välissä vai osoittaa suoraan ylös, niin kuin yleensä?
- Ezmo
- Moderaattori
Mulla on normaalityössä ollu suoraan ylöspäin ja maantiellä aavistuksen yli. Tänään maantiellä ajaessa pysy karvan verran alle punaisen ja hitaallakin vauhdilla muutamia millejä alle punaisen. Kotia tullessa yhtäkkiä lämmöt tipahti lähelle normaalia. Tiiä sitten mikä vika tuossa on.Ruzi kirjoitti:Puolessavälissä tai vähä enemmä, siinä ylleesä ollu niissä millä oon ajanu/teheny raskaampaa työtä.Ezmo kirjoitti:Minne päin tuo lämpömittari viisaa täsä vanahemmassa mittaristossa normaalissa lämmössä? Kuuluuko sen olla valkoisen puolessa välissä vai osoittaa suoraan ylös, niin kuin yleensä?
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Meillä 8400 pysyy reilusti keskikohdan alapuolella ei ikänä oo noussu edes puoleenväliin lämmnöt
Mää luulen et sun kannattaa vaihtaa termari ja jäähdytin nesteet.
Mää luulen et sun kannattaa vaihtaa termari ja jäähdytin nesteet.
- Ezmo
- Moderaattori
Onko teillä termari koko ajan auki, jos lämmöt ei nouse kunnolla? Huomena käyn termarit hakemassa aamusta. Niitä vissiin on kaks tai niin ainakin huoltomies sano. Nesteet luulis olevan kunnossa, kun ne on vaan muutaman vuoden olleet, mutta sama vaihtaa nekin.
- Maatila
- Moderaattori
Ltr racing kävi lisäämässä jontikkaan vähän voimaa. Tapista vakiona 94hp 420nm vääntöä, ohjelman jälkeen 135hp 599nm vääntöä. Muuttu kone kyllä huomattavasti.
Suurinpiirtein sama 6400 kans.MattiI kirjoitti:Samaan kohtaan jää 6800:ssa mitä kekkosen kuvassa.
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Maatila mites toi homma niinkun toimii ja mitä ne tekee koneelle? Pamauttavat pihaan, laittavat tehoa ja antavat laskun?
<<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Ezmo
- Moderaattori
Mulla viileällä ilmalla ja todella kevyellä käytöllä ollu tuollain. Aijemmin ei oo ollu ongelmaa kuitenkaan lämpöjen kans, kun ovat vakaasti olleet samoissa. Tosin pieni ero mittarissa voi johtua mittarin tai anturin pienestä heitosta. Pitäs olla sellainen digitaalinen lämpömittari, minkä vois ruuvata alkuperäisen anturin tilalle. Ir mittarilla sais kyllä mitattua, jos vain aikaa sattuu löytymään testailuun. Pitänee huomenna vaihtaa termarit ja sitten siirtyä pumppuun, syyläriin, kannentiivisteeseen ja merkkiin.Kasitonni kirjoitti:Suurinpiirtein sama 6400 kans.MattiI kirjoitti:Samaan kohtaan jää 6800:ssa mitä kekkosen kuvassa.
Merkkiin siirtyminen on turha toimenpide.
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Maatila
- Moderaattori
Tulivat pihalle, sitte jollaki laitteella kävi kopissa jotaki touhuamas, mitattiin vakiotehot, sitte se lisästehoa vissiin (siinä vaihees ei tullu seurattua ku porisin yhen tutun isännän kans joka käytti teutsin tehonmittauksessa.) Sitte mitattiin tehot optimoituna, sitte piti käydä ajeleen ,että kaikki oli ok ja sitte isäntä makso kortilla sille. Sillä oli maksupäätteet mukana. Tosi yksinkertanen ja nopia homma.Muhka kirjoitti:Maatila mites toi homma niinkun toimii ja mitä ne tekee koneelle? Pamauttavat pihaan, laittavat tehoa ja antavat laskun?
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Okei... Pitää laittaa korvan taakke jos tulee lisätehon tarvetta.
<<Kiitokset N141H
- Ezmo
- Moderaattori
Ainakin yks vika oli, kun isommassa termarissa oli se yläkaari ratkennut ja kara oli siitä tullut läpi. Ei enään mahottomiin lämmöt noussu. Tiellä ajossa osoitti suoraan ylös.Kasitonni kirjoitti:Merkkiin siirtyminen on turha toimenpide.
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
702sta vähä purkanu ja hionu, että sais joskus maalattua.
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!