Lupaavan näkönen suursäkki modi!
Säkit ilmeisesti pitää täyttää ensin.
Kreduja ei ollu, mutta tässä alkuperänen sivusto
http://siwusmods.blogspot.fi/search/label/Inne
Lataa tästä... |
Lataa tästä... |
Hihiii! Rebes!KuusNeliä kirjoitti:Hienot säkit. pitää ladata joskus.
Minulla ei oo kaatunut peli kun oon myyny .ford 8210 kirjoitti:Tuossa testasin ni kävi ilmi, että kun ostat säkin se on valmiiksi täysi sittenkun olet tyhjentänyt säkin se menee ruttuun ja, kun pudotat sen se litistyy ja sen säkin voi ottaa uudelleen piikkeihin. Sitä en kerennyt testata, että saako nuo täytettyä uudelleen, mutta uskon, että saa. Apulantasäkkejä on kahessa koossa: 500L ja 1000L Lisäksi on jokaiselle lajikkeelle oma säkki: 1000L Ja sitte oli vielä yks säkki, jossa oli kaikki lajikkeet.
Ja itellä on semmonen, että jos säkkiä yrittää myydä, peli kaatuu, onko muilla ollu samaa?
E: Ja matias, noi säkit ei heilu Nimittäin ne "lukitaan" noihin piikkeihin :DD
Jaa no mikähän siinä sitte on oikeen?aleksi321 kirjoitti:Minulla ei oo kaatunut peli kun oon myyny tyhjät.ford 8210 kirjoitti:Tuossa testasin ni kävi ilmi, että kun ostat säkin se on valmiiksi täysi sittenkun olet tyhjentänyt säkin se menee ruttuun ja, kun pudotat sen se litistyy ja sen säkin voi ottaa uudelleen piikkeihin. Sitä en kerennyt testata, että saako nuo täytettyä uudelleen, mutta uskon, että saa. Apulantasäkkejä on kahessa koossa: 500L ja 1000L Lisäksi on jokaiselle lajikkeelle oma säkki: 1000L Ja sitte oli vielä yks säkki, jossa oli kaikki lajikkeet.
Ja itellä on semmonen, että jos säkkiä yrittää myydä, peli kaatuu, onko muilla ollu samaa?
E: Ja matias, noi säkit ei heilu Nimittäin ne "lukitaan" noihin piikkeihin :DD
Naurut!! No mut juu, itelläkää ei ainakaa kaatunu..Meikäläine kirjoitti:Mullaki tykkää kaatuu jostain syyst kun myy säkkei
Kakismielisellä on aina hauskempaa se on tullu huomattuumatias kirjoitti:Naurut!! No mut juu, itelläkää ei ainakaa kaatunu..Meikäläine kirjoitti:Mullaki tykkää kaatuu jostain syyst kun myy säkkei
Jos sulla on viljasäkki, ni nostat sen kylvökoneen päälle ja sitte painat M:mää ni pitäs tyhjentyä. Sinne infolaatikkoon pitäs tulla se teksti, kun on kohalla.Zimö kirjoitti:Miten nää saa tyhjennettyä
Ei mun mielestä.valtra a92 kirjoitti:Pystyykö nostaa tavalisilla piikeillä.?
Lataa tästä... |