Jespa kirjoitti:Killerhangar kirjoitti:Tiedä sit, miks ostettais Audi ku Skodassa samat rojut sisällä huokeempaan hintaan. Varustetaso ei välttämättä oo vakiona niin kattava mutta mihi helvettiin mää tarviin 100% sähkösäätöjä penkki ku nykyäänkin ukon ajamisen jälkeen tarviiku pudottaa penkki alas. Vituttaako sua nyt vaan se että joillakin on varaa?
Mutta kuka ottaa vetovammaasen skoodan jos tarjolla on Audilta quattro?
No vaikka me, ku ei sitä vitun nelivetoa tarvita....
Riippuu aina, auton arvohan tossa aina muutaman tonnin ja sitten aina kuinka arvokas se uus on. Ukon autot on aina firman, jos siitä lähetään liikkeelle. Joku muutamasta tonnista 10k tulee maksettavaa, suurinpiirtein, riippuu aina mitä vaihdetaan mihin vaihdetaan. Sitte tietty huollot päälle. Huoltojen takia ukko varmaan siirtyy liisinkiin, koska vaikka Fordin huollot ny ei hinnallaan päätä huimaa, niin joka vuos kun täytyy auto käyttää sen muutaman kerran huollossa omaan piikkiin niin pidemmän päälle ei se kannata.
E: Jos uuden auton ostaa niin on oikeestaan kaks vaihtoehtoa. Joko ajaa sen loppuun (päälle 300tkm) tai vaihtaa ennen kuin 100tkm tulee täyteen. Käytännössä siis autokaupoille pitää mennä ku mittariin pyörähtää about 61tkm...